Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
K&Jprojects
- Mountainbiker
Post by K&Jprojects »
er liggen veel plassen, maar het parcours is wel nog altijd snel
alle zand is hard geregend
alle putjes hebben water gevangen
snel en modderig parcours
zeker nog altijd leuk om te rijden! (zoals ik het zie)
alle zand is hard geregend
alle putjes hebben water gevangen
snel en modderig parcours
zeker nog altijd leuk om te rijden! (zoals ik het zie)
-
kastelonfire
- Mountainbiker
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
ik vond het niet echt leuk gisteren, dat is ook de reden waarom ik vandaag niet ben geweest. Natuurlijk is dat wel eens leuk zo'n plasje, maar als je op het hele parcours moet zigzaggen is het gewoon niet meer leukclubje wrote:was het nog "leuk" en "te doen"?jacques-de-mtb'er wrote:ben gisteren geweest, en het lag vol met plassen.
Want een vriend en ik waren van plan donderdag af te komen naar Herentals voor onze jaarlijkste uitstap naar daar vanuit het verre West-Vlaanderen.
Maar ik ben inderdaad bang dat met het voorbije en komende weer niet leuk zal zijn want ik hou nogal van snelle parcours en absoluut niet van afstappen, modder, enz...
kun je me een meer gedetailleerde beschrijving van de staat geven?
ik zou donderdag of vrijdag gaan maar dat is je eigen keuze
we gaan donderdag (als we gaan) en het zou woensdag moeten droger worden. Afwachten, maar ik rij geen 180 km om een parcours te vinden die er niet goed bij ligt :)jacques-de-mtb'er wrote:ik vond het niet echt leuk gisteren, dat is ook de reden waarom ik vandaag niet ben geweest. Natuurlijk is dat wel eens leuk zo'n plasje, maar als je op het hele parcours moet zigzaggen is het gewoon niet meer leukclubje wrote:was het nog "leuk" en "te doen"?jacques-de-mtb'er wrote:ben gisteren geweest, en het lag vol met plassen.
Want een vriend en ik waren van plan donderdag af te komen naar Herentals voor onze jaarlijkste uitstap naar daar vanuit het verre West-Vlaanderen.
Maar ik ben inderdaad bang dat met het voorbije en komende weer niet leuk zal zijn want ik hou nogal van snelle parcours en absoluut niet van afstappen, modder, enz...
kun je me een meer gedetailleerde beschrijving van de staat geven?
ik zou donderdag of vrijdag gaan maar dat is je eigen keuze
- Reindert
- Mountainbiker
Ik heb hem vandaag gereden. Ik heb in geen jaren in de zomer (!) zo slecht weten liggen. Uiteindelijk wel goed berijdbaar, want heb de drie lussen gedaan, maar het is echt continue zigzaggen voor de plassen, vooral op de singletracks.
Ik woon er 50m van en heb hem al ontelbaar gereden, een superparcours, maar vandaag NO FUN.
Wat een rotzomer, normaal is het nu stof vreten in herentals.
Ik woon er 50m van en heb hem al ontelbaar gereden, een superparcours, maar vandaag NO FUN.
Wat een rotzomer, normaal is het nu stof vreten in herentals.
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
dat wel: hier ligt zand als ondergrond, en als er 2 dagen zon is. zijn de meeste plassen weg