Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Wat denk je van 08.30uur. Is dat te laat of??
Voor mij is het 160km en 1uur45min rijden.
Voor mij is het 160km en 1uur45min rijden.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Vanuit D'monde is het ong 1u30m rijden (115km), lijkt me wel ok om te starten ginder om 8u30. Ale ja, tis te zien wat de voorzitter zegt eh 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Maw ok voor mijflaming_jakke wrote:Ik had ook de 70km in gedachten ...laagvlieger wrote:Zou wel zekers de 70 willen doen ze, missch de 90 zie de dag zelf wel hoe de vorm is want moet zaterdags gans de dag werken (een stuk van een huis afbreken) ,redelijk zwaar werk dus.
Laat maar iets weten om hoe laat we starten. Kristof gaat alleszins mee als ik me niet vergis
- TimDC
- Mountainbiker
Ik moet passen dit weekend, evenals de volgende 3 weekends. Ik ga elders biken. Eens de Pyreneeën onveilig gaan maken.
Ik breng wel wat foto's mee. Ik was eerst van plan om mijn bike thuis te laten maar bij het zien van foto's over de wegjes daar ben ik van mening verandert. Het ziet er ginder spectaculair uit moet ik zeggen.
Ik breng wel wat foto's mee. Ik was eerst van plan om mijn bike thuis te laten maar bij het zien van foto's over de wegjes daar ben ik van mening verandert. Het ziet er ginder spectaculair uit moet ik zeggen.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Have fun, zou ik zeggen. Just opletten dat ge niet in een ravijn sukkeltTimDC wrote:Ik moet passen dit weekend, evenals de volgende 3 weekends. Ik ga elders biken. Eens de Pyreneeën onveilig gaan maken.
Waarschijnlijk voor mij hetzelfde, al overweeg ik om maar de 50 km te doen...heb wat last aan linkerknie.flaming_jakke wrote:Maw ok voor mijflaming_jakke wrote:Ik had ook de 70km in gedachten ...laagvlieger wrote:Zou wel zekers de 70 willen doen ze, missch de 90 zie de dag zelf wel hoe de vorm is want moet zaterdags gans de dag werken (een stuk van een huis afbreken) ,redelijk zwaar werk dus.
Laat maar iets weten om hoe laat we starten. Kristof gaat alleszins mee als ik me niet vergis
- TimDC
- Mountainbiker
Jullie morgen ook hé, wie heeft zin om op 5 september mee naar Bastogne te gaan? Ik zal wel oppassen hoewel el blijkbaar veel ravijnen zijn en zo van die kleine wegjes op van die hoge kliffen aan de zee.Kristof Huyck wrote:Have fun, zou ik zeggen. Just opletten dat ge niet in een ravijn sukkeltTimDC wrote:Ik moet passen dit weekend, evenals de volgende 3 weekends. Ik ga elders biken. Eens de Pyreneeën onveilig gaan maken.
Vandaag met Joan, Gunther, Jan, Koen & Kristof naar Profondeville afgezakt.
Voor mij onbekende streek daar Tussen Namen & Dinant, iets wat snel veranderde eens we op de fiets zaten.
Verschrikkelijk mooie rit met behoorlijke klimmen en (gevaarlijke) afdalingen goed voor een 1515 hoogtemeters op de 70 km.
Niet voor pussy's zenne
Op zo'n 5 km voor het einde iemand in een steile afdaling serieus tegen de grond (boom) gegaan, was nog bij bewustzijn maar bewoog niet...we werden er allemaal stil van en onze goesting was over. Hopelijk gaat alles goed met die gast.
Voor mij meer dan een geslaagde dag !
Nog mijnen hoed af voor Koen...eerste keer in zo'n regio en direct 50 km ! goed bezig man !

POLAR gegevens
kilometers: 72,2
tijd: 4h58min
hoogtemeters: 1530
max stijgingspercentage: 27 %
max daling: 32 %
temperatuur: 23°
Kcal verbruikt: 3944
hartritme avg: 150
hartritme max: 192
Voor mij onbekende streek daar Tussen Namen & Dinant, iets wat snel veranderde eens we op de fiets zaten.
Verschrikkelijk mooie rit met behoorlijke klimmen en (gevaarlijke) afdalingen goed voor een 1515 hoogtemeters op de 70 km.
Niet voor pussy's zenne
Op zo'n 5 km voor het einde iemand in een steile afdaling serieus tegen de grond (boom) gegaan, was nog bij bewustzijn maar bewoog niet...we werden er allemaal stil van en onze goesting was over. Hopelijk gaat alles goed met die gast.
Voor mij meer dan een geslaagde dag !
Nog mijnen hoed af voor Koen...eerste keer in zo'n regio en direct 50 km ! goed bezig man !
POLAR gegevens
kilometers: 72,2
tijd: 4h58min
hoogtemeters: 1530
max stijgingspercentage: 27 %
max daling: 32 %
temperatuur: 23°
Kcal verbruikt: 3944
hartritme avg: 150
hartritme max: 192
Last edited by VTom on Mon 02 Aug 2010 12:40, edited 2 times in total.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja idd die streek was onbekend voor mij ook en het veranderde ook zéér snel.(heb er wel al naar de rally geweest)
Steile klimmetjes(veel) en afdalingen. De 2 eerste waren de moeilijkste vond ik toch allez.
Je hebt daar serieus veel stenen en van die kasseitjes uit den tijd van de romeinen die ze daar gelegd hebben in de veldwegen. Da bolt voor gene meter.
In het begin redelijk naar boven gereden en voelde mij redelijk goed,maar na ne km of 50 doofde de kaars langzaam maar zeker uit zenne.
Voelde mij niet moe en de benen vielen ook nog mee en toch ging het een pak minder als in den beginnen. HEb heel de week laat weggeweest s'avonds en gisteren heel de dag gewerkt,zal er wel iets mee te maken hebben zekers hé.
De gem Hr was 154 dus zéér goed maar missch ook niet want heb horen zeggen als je hem niet de hoogte in krijgt ,dat je dan vermoeid bent.
Ik had 73km vanaf de wagen wel en 1530HM en normaal gaat de mijne zéér juist qua km's toch als ik andere tochten rij.
Ben wel verschoten van Kristof,rijd zéér goed proficiat!!
Je mag mij in het vervolg ook zo een pilleke geven ze.
Tom van uw kniepijn niet veel gemerkt zenne
Gunther chapeau ook zéér goed gereden ook,met uw krampen enzo.
Ook in da afdalingen heb je dat zéér goed gedaan.
Jakke had ne mindere dag maar da kan iedereen eens voorhebben zekers, Koen ook eens geproefd van het zwaardere werk, hij zal goed slapen deze nacht.
Ben blij dat we nog is samen weggeweest zijn. Met 6 Goodfellas was plezant.

Steile klimmetjes(veel) en afdalingen. De 2 eerste waren de moeilijkste vond ik toch allez.
Je hebt daar serieus veel stenen en van die kasseitjes uit den tijd van de romeinen die ze daar gelegd hebben in de veldwegen. Da bolt voor gene meter.
In het begin redelijk naar boven gereden en voelde mij redelijk goed,maar na ne km of 50 doofde de kaars langzaam maar zeker uit zenne.
Voelde mij niet moe en de benen vielen ook nog mee en toch ging het een pak minder als in den beginnen. HEb heel de week laat weggeweest s'avonds en gisteren heel de dag gewerkt,zal er wel iets mee te maken hebben zekers hé.
De gem Hr was 154 dus zéér goed maar missch ook niet want heb horen zeggen als je hem niet de hoogte in krijgt ,dat je dan vermoeid bent.
Ik had 73km vanaf de wagen wel en 1530HM en normaal gaat de mijne zéér juist qua km's toch als ik andere tochten rij.
Ben wel verschoten van Kristof,rijd zéér goed proficiat!!
Je mag mij in het vervolg ook zo een pilleke geven ze.
Tom van uw kniepijn niet veel gemerkt zenne
Gunther chapeau ook zéér goed gereden ook,met uw krampen enzo.
Ook in da afdalingen heb je dat zéér goed gedaan.
Jakke had ne mindere dag maar da kan iedereen eens voorhebben zekers, Koen ook eens geproefd van het zwaardere werk, hij zal goed slapen deze nacht.
Ben blij dat we nog is samen weggeweest zijn. Met 6 Goodfellas was plezant.