Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

TimDC wrote:Wie gaat er zaterdag fietsen? Ik heb al eens gekeken, maar het is weeral niet veel soeps op de kalender. Of we moeten naar Westrozebeke afzakken? Dat ziet er nog doenbaar uit. We zouden natuurlijk ook eens naar Herentals kunnen gaan, den Bloso daar is zeer knap.
Zaterdag 85km in Aalter ?

Weet nog niet wat ik ga doen ... daar ik me zo goed in Dohan heb geamuseerd zie ik zondag Rulles wel zitten. Met de madam eens eerst bekijken :cry: #-o .

Afgelopen weekend met Stijn een leuke rit gereden in Ingelmunster. Redelijk wat asfalt in maar voor 80km vond ik dit niet zo erg. De "fun"bosjes maakte wat mij betrefd alles goed ! De hitte was deze keer wel een lastige factor, het laatste uur was het eigenlijk te warm :drunk:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Den deze zal zondag naar Quartes of Wijgmaal gaan biken, wie gaat er mee??
Waarschijnlijk bijna niemand en volgen ze allemaal de big chief :^o :^o
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:Den deze zal zondag naar Quartes of Wijgmaal gaan biken, wie gaat er mee??
Waarschijnlijk bijna niemand en volgen ze allemaal de big chief :^o :^o
Ik weet niet wat ik ga doen ... als ik zondag niet naar Rulles ga rij ik nog eens een rit met Tim. Als deze tenminste geen Bloso gaan doen ... ik rij liever toertochten.

Het jammere aan Rulles is dat 80km maar tot 8u mag starten en de 65km maar tot 9u het is toch 2uur rijden vrees ik. Quartes lijkt me wel een leuke rit ... jammer dat er geen douches voorzien zijn want na een dergelijke rit is dit voor mij echt wel een must.

Ik zou het andersom eens willen stellen:
Tom, Stijn, Kristof en ik gaan enkele weken terug naar Raid des sorcieres diezelfde dag gaan Tim en Sven naar Boom en jij gaat die dag naar Meerdaal Classic. Het is iedereen vrij een keuze te maken waar men gaat rijden niet. De opmerking over big chief is maw wat kort door de bocht.

Er zijn hier dan veel big chiefs ;-)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Zaterdag ga ik 's avonds (20u) eens een bezoekje brengen aan de nieuwe winkel van Cameleonbikes in Zottegem.

Als er onder jullie zin hebben mee te gaan ... let me know ... zou leuk zijn :-D
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@Jakke raid des sources is zéér mooi maar was te ver omdat er die dag de ronde door ons land passeerde. Wist trouwens niet wie er allemaal naar daar ging dacht alleen jij en Stijn. Boom was te weinig km's naar mijn goesting (40km's) De Meerdael classic is schoon tochtje en ook een zéér klein beetje ardennen gevoel. Ging daar normaal de 100rijden maar was zaterdags wat te laat blijven hangen zodus de 67gereden aangezien ik maar om 09.25uur gestart ben.
NU Rulles mijn maat van het werk had mij al 3weken geleden voorgesteld om daar naar toe te gaan en dan zaterdagavond te vertrekken en kamertje te huren. Zag dat wel zitten maar dan kwamen de buren bellen #-o met de melding dat er de 17de ne geburen bbq gepland is. Doeme toch hé.
Is trouwen voor mij 2.uur 30min bollen dus om op en af te rijden vind ik dat net iets te ver zekers na niet zoveel slaap.
Kweet da ik naar Waimes en Theux ook op en af rijd maar das op voorhand gepland zodat ik er s'avonds op tijd inlig

Nog iets over Houffa,zo dit jaar de1ste x willen meerijden. Heb dat in het begin van het jaar vernoemd trouwens (weet niet aan u dacht het wel)
Ma toen jullie hoorde da oll fous d'hourte ofzoiets gesloten was hebben jullie besloten om niet te gaan. Ik had dan voorgesteld boek eens een huisje ook zeer plezant en niet zo duur. Maar dat vonden jullie toch niet zo een goed idee ook omdat het een week verlaterd was en het juist voor het begin van het schooljaar was.
En een paar weken geleden krijg ik een mailke van u met de vraag voor een huisje,verschoot een beetje daarvan omdat ik het zelf had voorgesteld en het negatief onthaalt was.
Begrijpen wie bergijpen kan.

Dit allemaal gezegd en het doet eens deugd,hoop ik om nog eens samen te kunnen gaan rijden binnenkort met de goodfellas(toch zoveel mogelijk dan)en eens wat na te praten tussen pot en pint.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Had ook graag geweest naar cameleonbikes maar ja die domme buren bbq hé(allez ja zo dom is dat niet maar juist die datum hé :wink: )
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Dankzij u hebben we het idee van de Houffamarathon terug opgerakeld. Je hebt een punt om dit jaarlijkse event niet vanwege een hotel dat toevallig gesloten is te laten varen. Allé wie heeft er zin te gaan dan kunnen we iets zoeken :bounce:

Goodfellas blijft mijnsinziens een losse groep maten die naar ieders mogelijkheden hun geliefkoosde hobby met elkaar willen uitoefenen. Ik denk dat niemand het wil zien evolueren naar een "echte" club met een vaste agenda. Zelf vind ik de afwisseling net leuk al kijk ik steeds uit naar een evenement waar we met veel aan de start komen. Onze aanwezigheid op een toertocht gaat vanwege de noodzakelijke amusements waarde nooit onopgemerkt voorbij ;-) .

:lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik zou graag overal naar toe gaan maar spijtig genoeg is het voor mij dit jaar een echt klotejaar. Als mijn madam thuis is is er gewoonlijk geen reet te beleven en als ze moet werken is er keuze in overvloed. Ik zou zeer graag meegaan naar Rulles, ik zou zeer graag meegegaan zijn naar de Cimes de Waimes en Dohan. Spijtig genoeg moest Sofie telkens werken in die weekends of feestdagen.
Ook voor de Houffamarathon is dat een groot probleem. Een huisje huren lijkt mij ook wel wat maar Sofie moet in dat weekend ook weer werken. Vandaar dat ik zo teleurgesteld was dat die organisatie dat evenement een week heeft opgeschoven. Ik zou anders wel gegaan zijn zenne! Dat wil ik gewoon niet missen.
Ik heb zelfs een paar weken niet gereden hiervoor, ik ben het kotsbeu om hier rond de kerktoren te blijven rijden maar ik kan hier gewoon niet weg, of toch zeer weinig. Diegene die dat weekendwerk heeft uitgevonden hadden ze beter direct afgeknald :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik weet niet Jakke of ik dit weekend kan gaan rijden zenne, Sofie moet weeral werken en mijn ouders zitten in de Ardennen. Dus weer geen opvang of Nathalie moet willen inspringen.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja je hebt wel gelijk dat we een "losse club zijn" en is maar goed ook.
Een vaste agenda is iets dat ik zekers niet in voegen wil brengen ,zo daar zelf ook niet mee kunnen leven denk ik ze. :wink:
RIj zelf ook graag waar ik het mooiste vind enzo ze. Maak bijna geen korte verplaatsingen ,bijna telkens een uur onderweg soms steekt da ook wel is tegen maar als de rit dan de moeite geweest is ben je dat snel vergeten ze.

Moet wel zeggen da we in het begin van het jaar op korte tijd redelijk wat gegroeid zijn in ledenaantal dacht ook dat da niet de bedoeling was.
Maar moet zelf zeggen vind da wel plezant,hoe meer zielen hoe meer vreugde.

@Tim ja wknd werk is echt klote zekers met kindjes daarvan hebben wij geen last. Mieke werkt ook 1op 3wknds maar dus geen probleem omdat we geen kindjes hebben.

Moet zeggen bij mij is het de laatste maand ook serieus minder geweest op gebied van mtb. Drukke maand achter de rug.
Heb feitelijk wat naar de Mei maand liggen trainen en dan veel en goed gereden moet ik zeggen.

@Jakke ja ik denk da ik maar een dagje zal gaan naar Houffa,Mieke verjaart de 30ste Augustus en denk da er zaterdag volk komt. Moest het veranderen laat ik u zeker deze week nog iets weten.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Het zal zaterdag Aalter brug worden, ze voorspellen daar zeer veel bos en ook nog redelijk technisch. Dus dat ziet er daar niet slecht uit. Westrozebeke heeft zijn toer verkracht door de Kemmel eruit te halen.

Je hebt daar ook keuze uit 6 afstanden. Het is daar vlak dus het zou kunnen dat ik nog eens 85 doe. We zullen wel zien wat de rest zegt.

Wie gaat er mee, Nathalie ging Glen vroeg uit zijn bed zwieren heeft ze beloofd :lol: :lol:
Post Reply