letterkes er dan afgeschuurd ?mtbwim wrote:schoon ze , niner vork ?El Perro Diablo wrote:Winterfiets.
SHOW YOUR 29ER
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Re: SHOW YOUR 29ER
Post by El Perro Diablo »
Ja, idd, was een orange vork, wel mooi op zwart, minder op zwart/rood.
Afgeschurd en matt gespoten, enkel den buitenkant.....binnekant is blinkend zwart (nog steeds) met orange letters.....enfin, niet den binnenkant IN de vork eh, mor 'k neem aan de ge snapt wa'k wil zeggen....

Afgeschurd en matt gespoten, enkel den buitenkant.....binnekant is blinkend zwart (nog steeds) met orange letters.....enfin, niet den binnenkant IN de vork eh, mor 'k neem aan de ge snapt wa'k wil zeggen....

pukkie89 wrote:Specialized stumpjumper marathon carbon 29"
SUPERSJIEK!!!!!
Heb zelf de witte expert versie van 2012, maar dit zwart/rood is SUPER!!!
Jammer dat mijn portefeuille leeg is...
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
En in den binnenkant van uwen thermos? Rare single malt ?El Perro Diablo wrote:Ja, idd, was een orange vork, wel mooi op zwart, minder op zwart/rood.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
S-Biker Gino wrote:En in den binnenkant van uwen thermos? Rare single malt ?El Perro Diablo wrote:Ja, idd, was een orange vork, wel mooi op zwart, minder op zwart/rood.
Groen(en thee).
Nix zo plezant als tijdens de training met dit koude weer iets warms te kunnen drinken én eten....pannekoeken op campingvuurke.....
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Post by HardTail Charlie »
Lang van gedroomd...
Nu tot mijn grote blijdschap bewaarheid, mede door het vakmanschap van Stephan van TS Bikes Liedekerke, waarvoor dank.
En vooral, dank u Bieke-lief voor je begrip voor dergelijk "follieke"...

Hier broederlijk met z'n voorganger (die nu op een nieuw baasje wacht...)

Nu tot mijn grote blijdschap bewaarheid, mede door het vakmanschap van Stephan van TS Bikes Liedekerke, waarvoor dank.
En vooral, dank u Bieke-lief voor je begrip voor dergelijk "follieke"...

Hier broederlijk met z'n voorganger (die nu op een nieuw baasje wacht...)

- S-Biker Gino
- Mountainbiker
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Heb ook lang getwijfeld over de witte expertrex 111 wrote:pukkie89 wrote:Specialized stumpjumper marathon carbon 29"
SUPERSJIEK!!!!!![]()
![]()
Heb zelf de witte expert versie van 2012, maar dit zwart/rood is SUPER!!!
Jammer dat mijn portefeuille leeg is...
Maar vond de marathon net iets beter afgemonteerd.
Nadeel is natuurlijk de meerprijs dat je er voor betaald.
Maar ik had het er voor over