Ik wist wel dat het niet ging lukken voor de 145km in die tijd te rijden maar men hoopt toch dat het zou lukken, maar na 1u rijden weet je al dat dit niet gaat.bushrider wrote:De "groten" 145 is gewoon niet te doen in die tijd Alexalexbiker wrote:Gistermorgen vroeg vertrokken, om deze vierde editie van een prachtige rit![]()
![]()
te rijden, jammergenoeg wegens tijdgebrek de rit een beetje moeten inkorten. Moest ten laatste om 17u30 in Diksmuide staan voor een trouw
.
Verder kan ik alle positieve commentaar beamen, deze tocht en organisatie is hors categorie![]()
![]()
. Nu na 4 deelnames denk ik wel dat ze zullen moeten oppassen om niet kapot te gaan door hun succes.
je zou al rond 15.30h terug op de weide moeten zijn. Ik ben aangekomen op de weide iets voor 19h.niets geforceerd maar overal opgereden en vooral genoten.
![]()
Hoe is de fiets meegevallen
?
De super bud is MEGA MACHTIG goed meegevallen, mijn compagnie heeft het geweten. Zalig om mee te rijden die FS, veel meer controle en veel meer op je gemak in het zadel kunnen blijven zitten. Nu had ik wel mijn Noby Nick 2.1 opgelegd voor die lange afstand. Volgende week in Aalter zal ik eens rijden met de banden die erop lagen nl. X-kings 2.4 dat zijn bijna motobanden. Naar het schijnt bollen die wel goed bij droog weer.