Close call > 8,98kg
Er gaat wel nog 30 gr af want heb nog een licht derailleurklemmetje gekocht

Post by Japie carbon »
Is dat met de SID? Ik vraag me af hoe het kan dat deze 400gr lichter is dan die van mij?SD2E wrote:Met 2 echte banden... racing ralph 29
Close call > 8,98kg![]()
Er gaat wel nog 30 gr af want heb nog een licht derailleurklemmetje gekocht![]()
Jep met de SID brain, te zien welke onderdelen erop zitten he want frame is hetzelfdeJapie carbon wrote:Is dat met de SID? Ik vraag me af hoe het kan dat deze 400gr lichter is dan die van mij?SD2E wrote:Met 2 echte banden... racing ralph 29
Close call > 8,98kg![]()
Er gaat wel nog 30 gr af want heb nog een licht derailleurklemmetje gekocht![]()
't zijn toch de benen die het moeten doen he, kon uwe tank onlangs toch niet volgen bergopWOLF! wrote:Das een raket hé man ten opzichte van mijne tankSD2E wrote:Met 2 echte banden... racing ralph 29
Close call > 8,98kg![]()
.
Wel goed dat je gekozen hebt voor echte banden; ik zou die er laten opliggen i.p.v. de freds.
Post by fillebiker »
gewoon aan de weegschaal is ne liter water hange dan weet ge oef ze just weegt he.vannoli wrote:beter iedereen zijn weegschaal eens controleren ,want ik control steeds met de gewone weegschaal