Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Jokke wrote:
Helmut B wrote:1 minpuntje: die modder bij jullie die kleeft en zuigt dat het niet meer normaal is!

Achteraf voelde ik spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had...
Het was dan ook een heel werk om die Pattex met de grond te vermengen :wink:
Volgens mij was het latex om niet plat te rijden!!!
ache
Mountainbiker

Post by ache »

65 km gedaan.

super tocht, leuk parcours, vooral die mooie afdaling naar Florival station.

ik was een van de laatste op 65, dus: veeeel modder, op sommige hellingen konden mijn Nobby Nics gewoon niet trekken... [-X

ik hoop dat het in de komende weken droger zou worden! :bounce:
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Ik hoor hier veel: hopelijk beter weer/drogere omstandigheden de volgende keer. Het is toch tot nu toe een redelijk droge maand februari, ik denk niet dat je vaak droger gaat hebben in deze tijd van 't jaar, of het zou kei hard moeten vriezen. Ik ben pas om 10u aan de 65km begonnen en ik heb met mijn Racing Ralphs slechts af en toe wat last gehad in de modder... is bovendien zeer goed voor de techniek :wink:
Mc Mudface
Mountainbiker

Post by Mc Mudface »

Hier de 35km samen gedaan met mijn broer. Mijn conditie zit goed en het parcours lag er goed bij. De modderstrook bovenaan de strafste berg (aan de fotograaf, waar je gelukkige kon voorbij steken) was wel effe verschieten. Het leukste stuk was het einde.
Met mijn racing ralph's heb ik toch ook maar redelijk weinig last gehad van de modder.
Mijn broer had er wat meer moeite mee, zijn pijp was uit na 30km. Toch nog een gemiddelde gehaald van 19,9km/u. Niet slecht voor de eerste TT van het jaar.
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Mc Mudface wrote:Toch nog een gemiddelde gehaald van 19,9km/u. Niet slecht voor de eerste TT van het jaar.
Kan't geloven dat uw broer zijn pijp uit was :-D
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Ik heb er echt van genoten samen met MC Johan.
Aangezien hij weingig tijd had en we maar de 45 konden doen heb ik er maar een vlamritje van gemaakt (avs. 19.1 :lol: ) En dan af en toe gewacht he.. :P
Echt proficiat zoenkers =D>

Staf
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

aan de bevoorrading van de 35-45 km stond ook een fotograaf, zijn die foto's ook ergens te vinden ??
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

spaghetti_2 wrote:Ik hoor hier veel: hopelijk beter weer/drogere omstandigheden de volgende keer. Het is toch tot nu toe een redelijk droge maand februari, ik denk niet dat je vaak droger gaat hebben in deze tijd van 't jaar, of het zou kei hard moeten vriezen. Ik ben pas om 10u aan de 65km begonnen en ik heb met mijn Racing Ralphs slechts af en toe wat last gehad in de modder... is bovendien zeer goed voor de techniek :wink:
af en toe ja ...me to af en toe :roll: :roll: maar k vond toch ook dat t hard zuigde ...

btw , knap tochtje , en de beauty sbij den apres maken alles weer goed ,
sorry voor de mannelijke part van de zoenkers ,
thanks en tot de volgende =D> =D> :drunk: :drunk:
Kimson
Mountainbiker

Post by Kimson »

timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers op http://tinyurl.com/6ea3gdq
Hoe kan ik de foto's groter bekijken? Als ik erop klik krijg ik een aanmeldscherm...
anho
Mountainbiker

Post by anho »

Prachtige tocht, super organisatie en deze Ollander vind dat de modder juist wat toevoegt. Die keiharde ondergrond heb ik 's zomers onder mijn racefietsbanden..... Heerlijk om een beetje te sliden en een beklimming wordt lekker technisch. Volgende keer weer zulke omstandigheden!
Last edited by anho on Mon 14 Feb 2011 22:14, edited 1 time in total.
Post Reply