De GPS files staan er toch op, je kan ze zelfs openen in Google maps en daar de straatnaam van de bevoorrading opzoekenGiobiker wrote:Er is op de website precies nie veel te vinden ivm het parcours en de plaatsen vd bevoorradingen.
Houffamarathon 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Zou het mogelijk zijn om de dag erna het parcours nog te rijden of zitten er privéstukken in. Ik ben enkele dagen in Houffalize om te fietsen en wil wel eens een grote ardennentocht doen, maar ik heb geen klassementambities (zaterdag rijdt ik al velomediane) en zie het dus niet echt zitten om zoveel geld neer te leggen voor een eerste ardennen-ervaring
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
vandaag is er deze namiddag een heel klein beetje regen gevallen maar ondertussen weer een lekker zonnetje het is hier voor de rest al heel mooi weer geweest dus geen Achouffe marathon toestanden (voorlopig).jean wrote:Al iemand terplaatse?hoe is het weer daar?
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Het zal wel geen probleem zijn zeker, nog 350 plaatsen over, dat zou moeten lukken?