vanmorge opgestaan om 6.45 en beslist om de provincie nie te doorkruisen in zo'n weer.sneeuw houdt mijne vélo nie tegen maar mijne auto wel. Echt spijtig voor de organisatie want als brigandsbiker zit ik ook in de organisatie van onze tocht en weet hoeveel werk en tijd in een tocht kruipt ,dit moet een zeer moedige beslissing geweest zijn.
ik heb vorig jaar het hele vriesseisoen (zelfs tot -10 ) gereden met xt wielen en nooit geen problemen met de body gehad.Niet met water er aankomen de dag ervoor en goe inspuiten met silicone olie.Echter mijn tenen kunnen er nie tegen ,waarschijnlijk deoretenen.
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
We houden deze TT wel te goed,ergens in't voorjaar misschien?
Ik ging de moedigen heel veel succes wensen,ik was alvast niet van plan te komen!
Deze morgen met de brede banden naar den bakker gereden met klein off-roadstuk en moeten vast stellen dat:
*sommige openbare wegen heel gevaarlijk liggen(zeker met een onderliggende verharde laag)
*het off-road veel veiliger is,maar moeilijk rijden door sneeuw-ophopingen
*het zicht tijdens het rijden beperkt is door stuifsneeuw,en je dus ook moeilijk zichtbaar bent door de autobestuurders
*het beter zou geweest zijn voor een algemene afgelasting van alle MTB-evenementen zoals bij het voetbal
Misschien dat er in Limburg nog enigzins te rijden valt?
We horen het wel vanuit de "hel" daar?
Ik ging de moedigen heel veel succes wensen,ik was alvast niet van plan te komen!
Deze morgen met de brede banden naar den bakker gereden met klein off-roadstuk en moeten vast stellen dat:
*sommige openbare wegen heel gevaarlijk liggen(zeker met een onderliggende verharde laag)
*het off-road veel veiliger is,maar moeilijk rijden door sneeuw-ophopingen
*het zicht tijdens het rijden beperkt is door stuifsneeuw,en je dus ook moeilijk zichtbaar bent door de autobestuurders
*het beter zou geweest zijn voor een algemene afgelasting van alle MTB-evenementen zoals bij het voetbal
Misschien dat er in Limburg nog enigzins te rijden valt?
We horen het wel vanuit de "hel" daar?
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Spijtig te lezen dat jullie tocht niet kan doorgaan, maar veiligheid voor alles.
@Wackys: wijze beslissing ... maar zonde van jullie geleverde voorbereidingen.
Wij noteren jullie tocht alvast voor 2010 in onze kalender (en dan geen pups meer
)
@Wackys: wijze beslissing ... maar zonde van jullie geleverde voorbereidingen.
Wij noteren jullie tocht alvast voor 2010 in onze kalender (en dan geen pups meer
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
In dit geval lijkt mij een afgelasting volledig verantwoord, i.t.t. de afgelasting van de TT in Wachtebeke waar 3 dagen op voorhand de handdoek al in de ring wordt gegooid.
Een afgelasting is een noodoplossing die verantwoord is in "nood" en last-minute dus. Als het niet meer had gesneeuwd vannacht was ik naar Knokke gereden !(1u rijden), ik hield dus de mogelijkheid open en heb pas vanochtend besloten niet te vertrekken...
En dat is mijn mening, hé, jongens!!!
Ik ben wel blij dat ik nu de 1ste Wacky Racers TT niet heb gemist !!!
Een afgelasting is een noodoplossing die verantwoord is in "nood" en last-minute dus. Als het niet meer had gesneeuwd vannacht was ik naar Knokke gereden !(1u rijden), ik hield dus de mogelijkheid open en heb pas vanochtend besloten niet te vertrekken...
En dat is mijn mening, hé, jongens!!!
Ik ben wel blij dat ik nu de 1ste Wacky Racers TT niet heb gemist !!!
volkomen terecht om deze tocht niet te laten doorgaan
wij gisteren met een beperkte groep s-bikers naar veldegem. vele valpartijen gezien met breuken als gevolg.
Veiligheid gaat boven alles!
natuurlijk zijn er echte bikers zoals jean luca racketto die samen met de jokke van de bauval gaan rijden zijn in onze streek.
of moeten ze daarvoor gek zijn???
gwido en tim crazy wizzy bleven lekker thuis terwijl davida della motto lekker in zijn bedje bleef
Maar de datum voor volgend jaar staat al vast in onze agenda! want deze prachtige tocht moeten de s-bikers zeker gereden hebben!
wij gisteren met een beperkte groep s-bikers naar veldegem. vele valpartijen gezien met breuken als gevolg.
Veiligheid gaat boven alles!
natuurlijk zijn er echte bikers zoals jean luca racketto die samen met de jokke van de bauval gaan rijden zijn in onze streek.
gwido en tim crazy wizzy bleven lekker thuis terwijl davida della motto lekker in zijn bedje bleef
Maar de datum voor volgend jaar staat al vast in onze agenda! want deze prachtige tocht moeten de s-bikers zeker gereden hebben!
Het ging daar wel over een avondtocht ook hè, en dat is nog andere koek dan een dagorganisatie.Zotte Marre wrote:i.t.t. de afgelasting van de TT in Wachtebeke waar 3 dagen op voorhand de handdoek al in de ring wordt gegooid.
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen kritiek hebben over de afgelasting van de TT in Wachtebeke.
Ze zullen echt wel hun redenen gehad hebben, niets weerhoud u om 's avonds uwen bike van stal te halen en een tochtje af te haspelen, maar als een organisatie vind dat het te gevaarlijk is, dan hebben ze toch het recht om de handdoek in de ring te gooien, of niet soms.
Der zijn in 't weekend nog meer organisaties afgelast, dus....
Ik heb vannacht om een uur of 4 beslist niet af te komen. Het was nog niet aan het sneeuwen hier toen maar de nachtrust had veel te kort geweest om de 125km lange verplaatsing naar Knokke te maken. De nachtrust van korte duur kwam doordat de overburen hun huis gisterennacht volledig is platgebrand. Heb meegeholpen met beetje opvang enzo daar.
Volgend jaar kom ik zeker af voor de 1ste wackytocht.
En ondertussen begint het hier terug te sneeuwen net nu ik juist een 15tal cm sneeuw heb geruimd voor de deur.
Volgend jaar kom ik zeker af voor de 1ste wackytocht.
En ondertussen begint het hier terug te sneeuwen net nu ik juist een 15tal cm sneeuw heb geruimd voor de deur.