Turner Flux update 24/03 p 16

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Zo'n sticker van "MANNEN WETEN WAAROM" bvb zou niet misstaan op zo'n pracht van machine :drunk:
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Kresj wrote:
Headshot wrote:
rubber-12 wrote:Fiets mist karakter nu.

Wielen met meer rood erin?
waarom moet toch iedereen altijd zijn fiets met een bepaalde kleur gaan decoreren? meestal is het er zelfs over
+1
fiets is goed zoals hij nu is, die zwarte vork is een verbetering imho, trouwens een turner is nie gemaakt als showfiets zoals sommige andere maar om mee te rijden...
I know, ik heb er ene :bounce:. Die er bijlange zo proper (neem dat maar letterlijk) niet uitziet als die van Edlisjas, maar waar onderdelen opstaan waar ik mij goed mee voel.

Ene, bij mij steekt er een witte vork in #-o , een Fox F100RLC FIT is niet in het zwart te koop.
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

rubber-12 wrote:
Kresj wrote:
Headshot wrote: waarom moet toch iedereen altijd zijn fiets met een bepaalde kleur gaan decoreren? meestal is het er zelfs over
+1
fiets is goed zoals hij nu is, die zwarte vork is een verbetering imho, trouwens een turner is nie gemaakt als showfiets zoals sommige andere maar om mee te rijden...
I know, ik heb er ene :bounce:. Die er bijlange zo proper (neem dat maar letterlijk) niet uitziet als die van Edlisjas, maar waar onderdelen opstaan waar ik mij goed mee voel.

Ene, bij mij steekt er een witte vork in #-o , een Fox F100RLC FIT is niet in het zwart te koop.
op zich is wat gij daar zegt exact wat telt, onderdelen waar ge u goed bij voelt, er is niks mis met een witte vork trouwens, persoonlijk heb'k het gewoon meer voor zwart... (nuja, is afhankelijk van de kleur van't frame ook natuurlijk)
Post Reply