Turner Flux update 24/03 p 16
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Zo'n sticker van "MANNEN WETEN WAAROM" bvb zou niet misstaan op zo'n pracht van machine 
- rubber-12
- Mountainbiker
I know, ik heb er eneKresj wrote:+1Headshot wrote:waarom moet toch iedereen altijd zijn fiets met een bepaalde kleur gaan decoreren? meestal is het er zelfs overrubber-12 wrote:Fiets mist karakter nu.
Wielen met meer rood erin?
fiets is goed zoals hij nu is, die zwarte vork is een verbetering imho, trouwens een turner is nie gemaakt als showfiets zoals sommige andere maar om mee te rijden...
Ene, bij mij steekt er een witte vork in
op zich is wat gij daar zegt exact wat telt, onderdelen waar ge u goed bij voelt, er is niks mis met een witte vork trouwens, persoonlijk heb'k het gewoon meer voor zwart... (nuja, is afhankelijk van de kleur van't frame ook natuurlijk)rubber-12 wrote:I know, ik heb er eneKresj wrote:+1Headshot wrote: waarom moet toch iedereen altijd zijn fiets met een bepaalde kleur gaan decoreren? meestal is het er zelfs over
fiets is goed zoals hij nu is, die zwarte vork is een verbetering imho, trouwens een turner is nie gemaakt als showfiets zoals sommige andere maar om mee te rijden.... Die er bijlange zo proper (neem dat maar letterlijk) niet uitziet als die van Edlisjas, maar waar onderdelen opstaan waar ik mij goed mee voel.
Ene, bij mij steekt er een witte vork in, een Fox F100RLC FIT is niet in het zwart te koop.