01/06/09 ardennes trophy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

mtb kost geld, zeker als je op jaarbasis de rekening zou gaan maken... en gezien alle moeite en inspanningen die wedstrijdrijders ook nog eens doen...voor een almoes als teken van 'respect'.
kan marathonman zeker bijstaan dat het op dat vlak droevig gesteld is, soms zelfs frustrerend. Je mag dan ook niet gaan nadenken over de zin van het deelnemen, want dan hou je ermee op en ga je op de weg koersen, of je nu zeer graag mtb doet of niet.
ik durf zelfs te zeggen, dat men wel veel meer terechte respect mag tonen voor die mensen die mtb-competitie doen, en wat men vaak niet durft te zeggen ... dat men ook eens vaker correcter moet worden met het uitbetalen van ALLE prijzen (bv 15 eersten normaal prijs en maar 10 uitbetalen, valt in bepaalde regio's vaak voor)
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

duc'y wrote:
Robert Brand wrote:
Headshot wrote:http://www.sportograf.de/de/shop/search/545

Bildpreis in der Foto-Flat: nur 1,54 € : wat bedoelen ze daarmee?
Voor 16,99 krijg je alle foto's. soort pakketprijs
gisterenavond waren de foto's online... direct alles besteld

eigenlijk spotgoedkoop want ze vragen 4,99 per foto en in pakketvorm 16,99 voor 11 foto's!!!! (4,99x11=54,89 euro) =D>

en deze morgen de downloadlink ontvangen en direct alles binnengehaald :P
Heb op 2 juni mijn foto's besteld en betaald, heb tot op heden nog geen link ontvangen. Iemand met hetzelfde probleem :roll: ?
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

s-biker gert wrote:
duc'y wrote:
Robert Brand wrote: Voor 16,99 krijg je alle foto's. soort pakketprijs
gisterenavond waren de foto's online... direct alles besteld

eigenlijk spotgoedkoop want ze vragen 4,99 per foto en in pakketvorm 16,99 voor 11 foto's!!!! (4,99x11=54,89 euro) =D>

Heb op 2 juni mijn foto's besteld en betaald, heb tot op heden nog geen link ontvangen. Iemand met hetzelfde probleem :roll: ?
jip ikke, ook nog niks ontvangen
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

en die diploma's? zijn die er dit jaar niet?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

s-biker gert wrote:
Da is raar, ik had binnen het uur mijn link...

Je hebt ze toch niet op cd-rom besteld he? Alhoewel, dan zou je ook nog een link moeten krijgen... :-?
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

uncle sam wrote:
s-biker gert wrote:
duc'y wrote: gisterenavond waren de foto's online... direct alles besteld

jip ikke, ook nog niks ontvangen
Hier ook op 2 juni betaald maar tot op heden nog niks ontvangen.
Heb zelfs het cd-rommeke besteld.
Vorige week : enkele keren op het werk gekeken naar onderstaande link :
http://www.sportograf.de/nl/account/overview
en daar komt maaar weinig verandering in.
pffffffffffff
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Herder Steven wrote:
s-biker gert wrote:
Da is raar, ik had binnen het uur mijn link...

Je hebt ze toch niet op cd-rom besteld he? Alhoewel, dan zou je ook nog een link moeten krijgen... :-?
bizar....kheb zopas een beleefd mailke gedaan naar :
info@sportograf.de

.....en verwacht morgen een beleefd antwoord terug met enige uitleg waarom het voor bepaalde mannen in 1H afgehandeld kan worden en voor anderen na 5 dagen nog niets.
Last edited by pearl jam on Tue 09 Jun 2009 12:14, edited 2 times in total.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Heb het nog es nagekeken. Om 17u43 de bevestiging van mijn bestelling gekregen en rond 18u15 de link naar de foto's...
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Herder Steven wrote:Heb het nog es nagekeken. Om 17u43 de bevestiging van mijn bestelling gekregen en rond 18u15 de link naar de foto's...
thx Steven
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Herder Steven wrote:Heb het nog es nagekeken. Om 17u43 de bevestiging van mijn bestelling gekregen en rond 18u15 de link naar de foto's...
Had ge dan al betaald of heb je de link al gekregen voor je betaling?

Zou het kunnen te maken hebben met de wijze van betaling, ik heb het gedaan via overschrijving
Post Reply