15/03/2009 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dag TAF,
Heb je dan de TT kunnen uitrijden zonder problemen? In verband met de Powerlink: die hoef je niet op te sturen, want ik denk dat je meer gaat betalen aan verzendkosten dan dat ik heb moeten uitgeven bij aankoop.
Nogmaals, het was graag gedaan, want ikzelf baal als een stekker als ik een TT niet kan uitrijden door mechanische pech.
Groeten, Meulentje
Heb je dan de TT kunnen uitrijden zonder problemen? In verband met de Powerlink: die hoef je niet op te sturen, want ik denk dat je meer gaat betalen aan verzendkosten dan dat ik heb moeten uitgeven bij aankoop.
Nogmaals, het was graag gedaan, want ikzelf baal als een stekker als ik een TT niet kan uitrijden door mechanische pech.
Groeten, Meulentje
als dat geen goed idee is ! ! !Mio wrote:Dan maak je toch een parcour in de hangar.....AMG wrote:Haha![]()
![]()
Idd, de AMG-track had ik inderdaad voorzien van de nodige randinformatie... en mijn broertje stond daar wat het fiets-verkeer te regelen heb ik horen zeggen...
Volgend jaar zal dit stukje niet meer in onze tocht zittenomdat er op die grond binnen enkele maanden nen hangar wordt geplaatst, JAMMER!
of ze maken gewoon een nieuw stukje aan de berm van de brug over de spoorweg (Rijksweg Roeselare) , daar is er ook een mogelijkheid !! en vlak aan mijn deur , kan ik lekker elke dag verkennen
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Volgende jaar ne toer ?????
Gasten dit was maar éénmalig e
Zo zot gaat ge ons niet krijgen zulle.
K'ga niet iedere keer nen nacht overslaan om een uurken of 28 aan een stuk door te werken.
K'wil iedere deelnemer bedanken om naar Gits af te zakken. Wij, mtbteam de grysperre, zijn maar een klein ploegje fantiekers die jullie graag hebben verwend.
Het heeft ons deugd gedaan dat het parcours dat we voor jullie hebben uitgestippeld jullie plezier en leute gedaan heeft.
Met het mooie weer erbij kon het niet meer stuk.
Kritiek word in dank aanvaard.
En er word rekening mee gehouden voor een volgende editie (misschien) - MAAR NEE GIJ DER KOMT EEN VOLGENDE EN DIE ZAL NOG BETER ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hadden ons voorzien tot 700 man en zijn gestrand op 602 deelnemers.
Volgende editie zal gescheiden worden van de tocht in Heesterd. Nu voor ons was het zo slecht niet om deze tocht als concurrent te hebben.
Zo moesten we niet meteen een 1000man ontvangen want dit zou ons toch een beetje in de problemen gebracht hebben denk ik.
Nu kunnen we aan onze kinderziekten werken en ons draaiboek zal ons daarin helpen.
De Kidstoer blijkt bijzonder in de smaak gevallen te zijn bij de klein mannen dus GREGORY chapeau voor het vele werk die JIJ daarvoor gedaan hebt.
Alle Grysperre hebben hun steentje bijgedragen tot dit kleine succes. En denk te mogen zeggen dat er geen enkele streek is waar je niets vind om een moooi parcours te bouwen met deze bende.
Met Arendsogen als die van Tram4 en mezelf in de groep gemengd met inzet van de andere leden, die toch wel bijzonder aanstekelijk blijkt te werken, bekom je iets mooi.
Kleine mirakels bestaan dus toch.
De inzet van Karolus deze week wil ik toch eens extra in de verf zetten
zonder daarbij de anderen in discredit te willen brengen. Hij is iedere dag bezig geweest met diene TT.
Volgende Editie word er ene met 4 afstanden dit beloof ik u plechtig.
M'n traingingsgebied moet er ook nog aangebreid worden.
Met al die marathonrijders in de club moeten we naar een groten toer van 70 a 75 km komen.
Vind het wel vreemd dat er mensen spreken over 60km wij hebben het parcours met onze GPS'en gereden. meestal zit er een verschil op door het vele draaien en keren van een 3tal km met mijn polar. maar nooit heb ik een veschil gehad van 6km.
Denk dat ofwel de wielomtrek eens opnieuw zal moeten ingesteld worden.
Of er moet verkeerd gereden zijn.
Dit laatste blijkt het meest voorkomende.
En de aanduiding vn de 1e bevoorrading blijkt ook niet duidelijk geweest te zijn. Dit neem ik op mij want we hebben gesproken om er bordjes te hangen. Ikzelf heb toen gezegd dat ge een ..... moest zijn om niet te zien dat er daar bevoorrading was ge reed er als het ware binnen.
Vandaag op nieuw de baan op om de foto's af te halen bij fotograaf. En ze dan ergens te plaatsen
Groeten een tevreden wakkere bakker uit gits.
Baai
Gasten dit was maar éénmalig e
Zo zot gaat ge ons niet krijgen zulle.
K'ga niet iedere keer nen nacht overslaan om een uurken of 28 aan een stuk door te werken.
K'wil iedere deelnemer bedanken om naar Gits af te zakken. Wij, mtbteam de grysperre, zijn maar een klein ploegje fantiekers die jullie graag hebben verwend.
Het heeft ons deugd gedaan dat het parcours dat we voor jullie hebben uitgestippeld jullie plezier en leute gedaan heeft.
Met het mooie weer erbij kon het niet meer stuk.
Kritiek word in dank aanvaard.
En er word rekening mee gehouden voor een volgende editie (misschien) - MAAR NEE GIJ DER KOMT EEN VOLGENDE EN DIE ZAL NOG BETER ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hadden ons voorzien tot 700 man en zijn gestrand op 602 deelnemers.
Volgende editie zal gescheiden worden van de tocht in Heesterd. Nu voor ons was het zo slecht niet om deze tocht als concurrent te hebben.
Zo moesten we niet meteen een 1000man ontvangen want dit zou ons toch een beetje in de problemen gebracht hebben denk ik.
Nu kunnen we aan onze kinderziekten werken en ons draaiboek zal ons daarin helpen.
De Kidstoer blijkt bijzonder in de smaak gevallen te zijn bij de klein mannen dus GREGORY chapeau voor het vele werk die JIJ daarvoor gedaan hebt.
Alle Grysperre hebben hun steentje bijgedragen tot dit kleine succes. En denk te mogen zeggen dat er geen enkele streek is waar je niets vind om een moooi parcours te bouwen met deze bende.
Met Arendsogen als die van Tram4 en mezelf in de groep gemengd met inzet van de andere leden, die toch wel bijzonder aanstekelijk blijkt te werken, bekom je iets mooi.
Kleine mirakels bestaan dus toch.
De inzet van Karolus deze week wil ik toch eens extra in de verf zetten
Volgende Editie word er ene met 4 afstanden dit beloof ik u plechtig.
M'n traingingsgebied moet er ook nog aangebreid worden.
Met al die marathonrijders in de club moeten we naar een groten toer van 70 a 75 km komen.
Vind het wel vreemd dat er mensen spreken over 60km wij hebben het parcours met onze GPS'en gereden. meestal zit er een verschil op door het vele draaien en keren van een 3tal km met mijn polar. maar nooit heb ik een veschil gehad van 6km.
Dit laatste blijkt het meest voorkomende.
En de aanduiding vn de 1e bevoorrading blijkt ook niet duidelijk geweest te zijn. Dit neem ik op mij want we hebben gesproken om er bordjes te hangen. Ikzelf heb toen gezegd dat ge een ..... moest zijn om niet te zien dat er daar bevoorrading was ge reed er als het ware binnen.
Vandaag op nieuw de baan op om de foto's af te halen bij fotograaf. En ze dan ergens te plaatsen
Groeten een tevreden wakkere bakker uit gits.
Baai
- choco willy
- Mountainbiker
Post by choco willy »
En ook dank aan alle vrijwilligers die niets met de club te maken hebben voor hun hulp.
Zonder deze mensen was dit niet haalbaar met ons kleine clubje.
Zo zie je dat een kleine ploegje tot grootse dingen in staat is als je maar de juiste personen hebt.
Zo zie je dat een kleine ploegje tot grootse dingen in staat is als je maar de juiste personen hebt.
klopt Francis, er zijn meerdere leden die achter de schermen gewerkt hebben ook alle familie en sympathisanten die er de dag zelf de handen uit de mouwen staken. In totaal waren we de dag zelf met meer dan 40 man/vrouw in de weerchoco willy wrote:En ook dank aan alle vrijwilligers die niets met de club te maken hebben voor hun hulp.Zonder deze mensen was dit niet haalbaar met ons kleine clubje.
Voila, we hebben het met veel plezier gedaan maar zijn nu ook blij dat we een keer van een andere organisatie zullen kunnen genieten. Tot een derer dagen
-
champ 08-09
- Mountainbiker
Post by champ 08-09 »
Voor de eerste keer vond ik het een geslaagde tocht. Veel variatie en soms wat zware stukken in de maisvelden. Maar een door gewinterde biker kan daar tegen. Proficiat aan organisatie. P.S. waar of op welke site kan ik foto s terug vinden die jullie namen in de bos. Alvast bedankt en tot volgend jaar. Mc Bride MTB Team

Voor de eerste keer was hij "bijna" af...zoals reeds gezegd: pijltjes en voor mijn part de plaatsing van de bevoorrading...2e was op 28 km en dan moest ik nog 28 km rijden zonder..... 't was langgg. Maar voor de rest sjiek mannen. ééntje zoals ik ze graag heb... totaal leeggereden toegekomen. Zo moet da zijn.
C joe next jeer, hopelijk met wa meer Copains
P
Ikzelf had er 58 en de wagen stond geparkeerd in de leenbosstraat dus veel afwijking zat er niet op.den wakkere bakker gits wrote: Vind het wel vreemd dat er mensen spreken over 60km wij hebben het parcours met onze GPS'en gereden. meestal zit er een verschil op door het vele draaien en keren van een 3tal km met mijn polar. maar nooit heb ik een veschil gehad van 6km.![]()
Baai
mss nog een tip voor volgend jaar, bij het technische stukje aan de 2e bevoorrading misschien dat heuveltje met afdalingske in het stukje met 5 sterren steken, want daar was nogal opstopping.
- dickino
- Mountainbiker
Hallo,
zondag ook genoten van jullie TT.
Enkele tips voor volgend jaar
- Niet samen laten vallen met Heestert en vooral Billy Berclau ( Mooie reakties op forum.)
- En enigste minpunt : Pijltjes niet goed en soms niet goed geplaatst.
Voor de rest nogmaals proficiat aan de organisatoren. Super organisatie !!!
zondag ook genoten van jullie TT.
Enkele tips voor volgend jaar
- Niet samen laten vallen met Heestert en vooral Billy Berclau ( Mooie reakties op forum.)
- En enigste minpunt : Pijltjes niet goed en soms niet goed geplaatst.
Voor de rest nogmaals proficiat aan de organisatoren. Super organisatie !!!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
We hadden gehoopt da ge dan meer dorst ging hebben als ge in de sporthal binnen reed.de P wrote:![]()
![]()
en nog eens
![]()
![]()
.
Voor de eerste keer was hij "bijna" af...zoals reeds gezegd: pijltjes en voor mijn part de plaatsing van de bevoorrading...2e was op 28 km en dan moest ik nog 28 km rijden zonder..... 't was langgg. Maar voor de rest sjiek mannen. ééntje zoals ik ze graag heb... totaal leeggereden toegekomen. Zo moet da zijn.
C joe next jeer, hopelijk met wa meer Copains
P
Nu we zijn daar ook overvloedig met stuten méé gekapt en kaas rondgeweest en der werd serieus gesmikkeld moek zeggen.