De 75 gereden in juist geen 4u en mijn pulle was wel helemaal leeg zulle.
Nog nen langen après gehad met twee van mijn schoonbroers en dan maar om 3u 30 naar Izegem terug gekeerd,moe maar voldaan
Tot volgend jaar,raketmannen en vrouwen
grt de Fast
Post by fast & furious »
Post by jodelaietie »
Zeker doen , ge moogt mij al inschrijven, der is zeker nog plaats voor ne marathon >120km na de Herders en Poperinge.the grandmaster wrote:@marge:
het idee van een zomer-marathon heeft inderdaad al in ons hoofd gespeeld. (wervik-enkele paris-roubaix strookskes- enkele terrillekes-en terug : het is haalbaar)
Maar daar komt natuurlijk nog heel wat meer werk bij kijken... (met die aanvragen bij de franse gemeentes ben je zeker al een eindje zoet)
Of die er ooit komt, is nog verre van zeker...
Post by guitar man »
eens rond gekeken marloes van mtb-live heeft ook gekomen om foto's te nemen eens op deze site gaan kijken wie weet staje der ook ergens tussenSophie17 wrote:Timo (raketman) nam foto's maar ook naast het frietkot stond Dejonckheere foto's te nemen die je kon laten afmaken dvoor de prijs van 7€
email- johan.de.jonckheere@telenet.be
anders binnenkort op onze sie www.deraketmannen.be
Post by the grandmaster »
Zijt gij diene mens die van het verre turnhout kwam?Mr_Proper wrote:Ja mannen ? Hier heb ik naast mijn wielen ook mijn ogen laten draaien. Nen dikke proficiat aan alle helpers voor deze prachtige MTB; Zo'n buffet heb ik nog nooit gezien, wat een keuze !!Ik dacht dat heel Wervik kwam eten. Het parcour was af
Daar kunnen we hier in de Kempen alleen maar van dromen. Hopelijk zien we elkaar volgend jaar terug. Den apres was ook goed, al een geluk dat het vrouwke er bij was .
Het gaat jullie goed Raketmannen en nog veel bike plezier![]()
Jazeker ... Ik was dat ... belofte maakt schuld !!!the grandmaster wrote: Zijt gij diene mens die van het verre turnhout kwam?
Dan is dat ook nen dikken proficiat waard! In zo een pokkeweer die verre verplaatsing nog maken, om hier een toerke te komen biken![]()
![]()
![]()
![]()
Want laten we eerlijk zijn: we doen ons best, maar de mont ventoux zal je hier nu ook niet vinden![]()
Kom volgend jaar gerust terug, op den aprés heb je er alvast ene te goed van mijnentwege (en t vrouwke ook)
Post by the grandmaster »