19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

jodelaietie wrote:Wie zal er zich opofferen om achter Moustache te rijden tijdens de matrasafdaling ? :-D
We kunnen misschien een lotje trekken.
Ben van plan de 1ste boemeltrein om klokslag 8u in gang te zetten :bounce: :bounce:
ok, dan vertrek ik om 7h55, beetje voorsprong nemen jullie halen me toch wel in tijdens mijn bisrondjes 8)
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ben van plan de laatste boemeltrein om 10.00 uur op gang te trekken. Kwestie van al dat moois extra te genieten en toch op tijd te zijn voor de frieten... :wink: Ben ik alleen, geen probleem. val ik dan van alle kanten, dan heeft zelfs W van Wanten; niet gezien, dat dedien, niet met de velo kan rijden, zelfs in deze mooie tijden; waar de crew van o'beke, zelfs al rijden ze in reke, zoveel moeite, zoveel tijd heeft ingestoken; desnoods rij ik ondergedoken. Kga hier van genieten, en al die grieten, mogen applaudiseren, in t'passeren... :lol: Tot zondag.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

tloperke wrote:Ziet er inderdaad een linke bocht uit. Matrasafdaling eindigt wel op een stuk weg. Oke, weinig tot geen verkeer op die plaats, maar 1 auto kan genoeg zijn voor een hoop miserie. Een tip: bordje plaatsen voor de (mogelijke) automobilisten. :wink:
Loperke : toch bedankt voor de tip maar ook wij waren ons hiervan bewust.
Wees gerust,alles zal veilig zijn voor de biker op dat punt.
De auto's zullen verwittigd worden met waarschuwingsborden en nadars,die hun snelheid zal doen aanpassen.

Ik wil er ook wel bijvoegen dat zeker geen drukke straatpassage is,maar er kan inderdaad altijd wel een wagen passeren.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Traxer wrote:Ben van plan de laatste boemeltrein om 10.00 uur op gang te trekken. Kwestie van al dat moois extra te genieten en toch op tijd te zijn voor de frieten... :wink: Ben ik alleen, geen probleem. val ik dan van alle kanten, dan heeft zelfs W van Wanten; niet gezien, dat dedien, niet met de velo kan rijden, zelfs in deze mooie tijden; waar de crew van o'beke, zelfs al rijden ze in reke, zoveel moeite, zoveel tijd heeft ingestoken; desnoods rij ik ondergedoken. Kga hier van genieten, en al die grieten, mogen applaudiseren, in t'passeren... :lol: Tot zondag.
denk ook van deze optie te nemen (start rond 10u). Tegen dan is de grootste drukte voorbij en kunnen we tenvolle genieten van het parcours. Er kan trouwens gestart worden tot 14u geloof ik.
In de uren tussen 8 en 10 kunnen we ofwel zwartrijderscontrole doen of foto's nemen van voorbijrijdende bikers op de eerste technische stroken.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik zal er tegen rond 8u zijn en dan wel zien wanneer het iets rustiger is om te vertrekken.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Traxer wrote:Ben van plan de laatste boemeltrein om 10.00 uur op gang te trekken. Kwestie van al dat moois extra te genieten en toch op tijd te zijn voor de frieten... :wink: Ben ik alleen, geen probleem. val ik dan van alle kanten, dan heeft zelfs W van Wanten; niet gezien, dat dedien, niet met de velo kan rijden, zelfs in deze mooie tijden; waar de crew van o'beke, zelfs al rijden ze in reke, zoveel moeite, zoveel tijd heeft ingestoken; desnoods rij ik ondergedoken. Kga hier van genieten, en al die grieten, mogen applaudiseren, in t'passeren... :lol: Tot zondag.
Ik zal mijn wagonnetje hier ook aanhangen om 10 uur... De rest lacht toch alleen maar met mij :-? Vroeger op de cross bestonden er extra premies voor de stuntrijders omdat die tenminste voor spektakel zorgden. (1000 frank als je overkop gaat, 1000 frank voor elke extra rol...) Gelukkig bestaan die niet in het MTB-en, anders was ik al rijk en hadden jullie een liquiditeitsprobleem

en... Slijkcrosserke zegt altijd dat hij vroeg zal zijn en dan is hij er niet (nu al twee weken na mekaar !!!)
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

Voor mensen die opteren voor de 40 ivgl met de 50, wat wordt er gemist?

Crossparcour, ...
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

stafke wrote:@ nonkel T;

dikke forme aan het kweken????? =D> =D>
Of wil je gewoon de rest overtoeven,Christof en co.......... #-o #-o
Misschien tot in Rozebeke
Doe ze de groetjes
Stafke
Ha Stafke,

Deze keer gaan we der 1 op drinken he!! :drunk:
Zoals je weet, gaat het bij ons niet om het overtroeven, maar wel om de fun en het besluiten van een leuke voormiddag onder het drinken van ne goei'n.
Hoop van u weer te zien op den apres, we doen de 40 incl. crossparcours
Allee, tot zondag

nonkel T
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

@ Traxer & Moustache:

10u starten is prima voor mij.

Op het gemak genieten van de herfstzon en het vele werk van de organisatie.
En natuurlijk op de 5 ***** passage's het wiel houden van technicien Moustache. Altijd 9********* en een medaille voor moed waard.

Vooraf natuurlijk een beetje de sfeer proeven bij een lekker koffietje.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

veeteeteetje wrote:
tloperke wrote:Ziet er inderdaad een linke bocht uit. Matrasafdaling eindigt wel op een stuk weg. Oke, weinig tot geen verkeer op die plaats, maar 1 auto kan genoeg zijn voor een hoop miserie. Een tip: bordje plaatsen voor de (mogelijke) automobilisten. :wink:
Loperke : toch bedankt voor de tip maar ook wij waren ons hiervan bewust.
Wees gerust,alles zal veilig zijn voor de biker op dat punt.
De auto's zullen verwittigd worden met waarschuwingsborden en nadars,die hun snelheid zal doen aanpassen.

Ik wil er ook wel bijvoegen dat zeker geen drukke straatpassage is,maar er kan inderdaad altijd wel een wagen passeren.
prima! =D> Van een uitstekende organisatie als Oostrozebeke had ik ook niet anders verwacht! De chance zondag, ik zal rond 8u00 vertrekken met een Spano-treintje... :roll: :roll: :roll: terwijl de BB'ers een ontbijtje nemen bij Speedy!
Post Reply