1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

El Perro Diablo wrote:het is niet dat ik wil stoken, maar Mister T kwam ermee af :bounce:
Uit de spam in mijn inbox blijkt toch duidelijk dat de aanleiding niet werd gegeven door de immer fraaie Mister T..., doch door een niet nadergenoemde Antwerpenaar met (geverfd) sikje en een baaik met bloemtjesmotief...

Btw, foodfight met gelleke's is very sticky :-? 8)

EDIT: om niet beschuldigd te worden van het irrelevant vollullen van de herderstoppic:
KMI wrote:Zaterdag begint nog droog, maar geleidelijk wordt het vanuit het zuiden bewolkt en in de loop van de namiddag komt er regen vanuit het zuidwesten.
Als 't vannacht niet regent in Schorrisse en omstreken zou ik durven rijden met een RR-FF combi, beide 2,25. Vanaf enige nattigheid RR-RR.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Als ge nattigheid voelt, er is altijd nog PS die ge kunt steken.

Pamper Senior.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

@G-love : eu....ik denk wel dat het supersteil en technisch zal worden hoor..onderschatting op deze tocht is zeker niet op zijn plaats
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Ik ga voor de 125 km, daar er niet echt regen wordt verwacht.
Ik ben superbenieuwd en kruip alvast om 23u in mijn bedje...
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Mister T. wrote: Als 't vannacht niet regent in Schorrisse en omstreken zou ik durven rijden met een RR-FF combi, beide 2,25.
Furieuze Frederikken zou ik er niet opleggen, of 't moet zijn dat je de gouden flandrien op de baan gaat bollen :-D FF is goed om een "schoon" gewicht aan de haak te halen, fotoke van trekken... that's it volgens mij.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ja steven,katrien komt mee,speciaal voor u komen we de zaterdagnamiddag es 'proeven' van de 40km
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

barty wrote:@G-love : eu....ik denk wel dat het supersteil en technisch zal worden hoor..onderschatting op deze tocht is zeker niet op zijn plaats
ik onderschat het parcours zeker niet, maar heb onlangs theux gereden en ik kan mij nie echt inbeelden dat het constant zo zal zijn hé.
Dat er af en toe wel een schoon klimmeke zal inzitten wil ik gerust geloven hoor :-D
Nu ja, nog ne keer goe slapen en we zien wel 8)
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

onerwacht nog startnummer voor de 20 km door Brussel kunnen bemachtigen voor nu zondag, dus we gaan onszelf wat intomen en kiezen voor de 103km. Hopelijk zijn de benen zondag dan redelijk, maar daar twijfel ik sterk aan. mezelf kennende zal ik me niet sparen op de 103 en geven we er een laptop,

tot morgen kindjes,

grtz,

superschoep :evil: :evil:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Herders, ge moogt toch zeker een 10-tal Steenbakkers aan de start verwachten, den enen voor de 56 , den anderen voor de volle 125
Helaas kan ik er zelf niet bijzijn ( ben zondagsrijder ) maar bij deze wens ik jullie heel veel succes met de organisatie van jullie 'ding'
Ga ervoor en met wat geluk en veeeeeeeeeel werk kan dit wel uitgroeien tot een klassieker gelijk bv Poperinge XXL..........

Keep up the good work

Gr,
Casper :lol:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Kheb me vandaag toch nie kunnen houden #-o , als ik naar huis reed van werk zag ik mooie oranje pijlkes hangen rond de donk vijver in oudenaarde :bounce: :bounce: . En heb met de auto eens rondgereden in horebeke en schorisse ook maarke , rond het foreest nemen ze paar bergjes off road ook holland bos . Boingeberg off road mmmmmmmmmmmmm =D> =D> =D> en jootje het is èèn- nul er zit een off strook in da ik nog nie gedaan heb :drunk: :drunk: , als je eikendberg afdaald volgende strook off road . herder frederik morgen rond acht uur zal ik er zijn , zet maar een potje koffie klaar [-o< [-o<
LAAT DA MANNEKE MET DE HAMER MAAR KOMEN =D> =D>
Post Reply