15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Hoelaat start de grote meute?
Om te weten dat ik wa later kan starten 8)
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

tju vandaag naar mijn fietsen makerke gebeld om vijf uur en fietske was nie klaar potver :evil: #-o , maar hij nie ze [-X [-X ,heb mijn oud fietske verkocht aan mijn schoonzusje, :oops: en eens diep in de ogen gekeken :oops: ,dus moen mag hem gebruiken :bounce: =D> , juist klaar met hem in orde tezetten en zal wel zien of die nog goed gaat he hopen [-o< [-o< , ikke kom af morgen bij broerke om 8 uur dan naar moen he :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: en ga goed weer zijn oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Cristalix wrote:
Cristalix wrote:Rijdt er al een forumgroepke of zijn er mensen waar ik eventueel mee mee mag rijden? 't Is omdat ik er morgen alleen voor sta en alleen is toch maar alleen hé. Ik ga normaalgezien met de bike van Marke richting Moen, mochten er nog zelfde richting gaan met de bike, laat iets weten plz... Aja, ben geen slak in 't rijden, zal dus met de meesten meegeraken. :wink:
Niemand? Allez how zeg, ga ik serieus alleen moeten rijden en iedereen ne goeien dag zeggen als ik ze inhaal :roll:
8u30 in Moen,en geef uw slakske maar een beetje epo,t'zal nodig zijn.
Juist terug van de spinning(aan den toog)en k'moe zeggen dat die coereurs nogal een groot gedacht van zichzelf hebben zulle,precies allemaal 'Boone's en Bettini's'.
Niemand rijdt er met stafocie(en de paus is ne chinees :-D :-D :-D ).
K'peize dat de lefkes beginnen te werken en dat ik mijn bedde ga kruipen,maar morgen ben ik paraat in Moen =D> =D>

de Fast!
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

fast & furious wrote:
Cristalix wrote:
Cristalix wrote:Rijdt er al een forumgroepke of zijn er mensen waar ik eventueel mee mee mag rijden? 't Is omdat ik er morgen alleen voor sta en alleen is toch maar alleen hé. Ik ga normaalgezien met de bike van Marke richting Moen, mochten er nog zelfde richting gaan met de bike, laat iets weten plz... Aja, ben geen slak in 't rijden, zal dus met de meesten meegeraken. :wink:
Niemand? Allez how zeg, ga ik serieus alleen moeten rijden en iedereen ne goeien dag zeggen als ik ze inhaal :roll:
Juist terug van de spinning(aan den toog)en k'moe zeggen dat die coereurs nogal een groot gedacht van zichzelf hebben zulle,precies allemaal 'Boone's en Bettini's'.
K'peize dat de lefkes beginnen te werken en dat ik mijn bedde ga kruipen,maar morgen ben ik paraat in Moen =D> =D>

de Fast!
Oei, oei, da uur is wa anders, had nochtans graag met u meegereden zulle.
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Cristalix wrote:
fast & furious wrote:
Cristalix wrote: Niemand? Allez how zeg, ga ik serieus alleen moeten rijden en iedereen ne goeien dag zeggen als ik ze inhaal :roll:

de Fast!
Oei, oei, da uur is wa anders, had nochtans graag met u meegereden zulle.
T'is niet met U, maar met JULLIE(een toffe bende mtbkers) :bounce: :bounce: :bounce:
groten tetter
Mountainbiker

Post by groten tetter »

:-? :-? Nie te geloven, de grote plateau krijgt capsones! Lat gieder junder maar volledig gaan. De tetters zullen der ook voor de eerste keer zijn. :lol: :lol:
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

dark dingo wrote:jup,
scout 1 is geland =D> awel....'k moe zeggen...twordt ne toffe rit met een lekkere bikers-mix:singletracks,tegelpaadjes(voor lichterveldenoarke :wink: )boereslagen,bosstroken,nijdige klimmetjes en snelle afdalingen!! :bounce: het parcour ligt er super bij,een tweetal baggerstroken waaronder één die door menig biker "a pied" zullen gedaan worden #-o hier en daar een strook waar het glijden en schuiven is maar een goede band en de juiste bandenspanning kan al veel doen!! :wink: ge moet werkelijk stevie wonder noemen om onze fluo oranje pijlen niet op te merken 8) her en der er zelfs nog eentje bijgehangen en er waren nergens pijlen gedraaid of weggenomen =D> vergeet ook niet om te "doseren" want het manneke met de moker loert achter iedere hoek!! :evil: beste bikers...op deze tt zullen jullie ongetwijfeld jullie hartje kunnen ophalen maar er ook nog ne keer bijvermelden om respect voor elkaar,de privé doorgangen en de natuur te hebben!! [-o< in ieder geval tot morgen bij de steenbakkers te moen!! =; we verwachten jullie allen en we zijn er klaar voor!!!
uw dienaar...dark dingo 8)
En die is? :drunk:
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

moonrider wrote:hé Jefke , zorg dat de remmen vast staan hé dit jaar :wink:
Verdorie, dat blijft me achtervolgen #-o

Heb er de laatste weken toch nog geen last van gehad, zal zijn omdat ik nie moest remmen wss, bleef altijd steken in de mud [-X

Tot morgen...
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik mag ook afkomen in de voormiddag maar zit er mentaal wel een beetje door.

Dus Fast :ne concurrent minder #-o maar wel ne leffe meer,zulle :drunk:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

dark dingo wrote: twordt ne toffe rit met een lekkere bikers-mix:singletracks,tegelpaadjes(voor lichterveldenoarke :wink: )boereslagen,bosstroken,nijdige klimmetjes en snelle afdalingen!!
nonde..., mijn favoriete ondergrond, tegelpaden #-o .
Nu, de schouder is blijkbaar hersteld, dus zeker en vast tot morgen!
Post Reply