Gezien ik de laatste tijd niet meer als eerste kan eindigen, moet ik misschien als eerste beginnen.
Het lijstje van de forumbikers, en we stoppen niet bij 20, hé!
1. Traxer
2.
Post by Lichterveldenaere »
Post by grote plateau »
veeteeteetje wrote:Bertinus,geen nood.
Ik zal U hier ne keer direkt geruststellen.
De informatie die ik hier schreef betreft de groten toer.
Daar er maar 2 toeren zijn (30 of 45 km) kan je gerust een stukje afsnijden.Maw.een splitsing nemen van de 30 bvb.
Er zullen in totaal 4 splitsingen zijn op het parcours en bij iedere splitsing zal een bordje bijhangen : LUS + .....km.
Bijgevolg betekent dit als je overschakelt van de 30 naar de 45 of omgekeerd je dus kunt afsnijden of eventueel bijtellen.
Alle info daarover zal ook aan mijnen zelfgemaakte infostand te zien zijn.
Hierbij kort een overzichtje :
-de eerst lus is vrij gemakkelijk en bevat iets meer road (Deze lus is 5,53 km lang)
-de tweede bevat heel gemakkelijke en goedlopende off-road. (Deze lus is 2,51 km
- de derde lus bevat een kort lusje met een nieuw stuk privébosje (heel mooi) en is 1,79 km lang
- de vierde lus bevat het zogenaamde "crossparcours" en kan ofwel makkelijk vermeden worden ofwel kies je daarvoor en krijg je het meest technische en voor velen het plezierigste stuk voorgeschoteld.
(Deze lus bedraagt ongeveer een 4 km,afstand is tot op heden nog niet helemaal volledig daar we er nog aan het werk zijn op het goed berijdbaar te maken)
Het befaamde Ooigembos (3,51 km singletrack!!!) zal in beide afstanden opgenomen worden.
Bertinus,schrik je nu niet af,door de vele off-road.Ik ben er zeker van dat jij dat zal aankunnen op je eigen tempo.
Indien er tekenen van vermoeidheid zijn,kun je dus afsnijden.
Maar ik zou aanraden van lus 3 en 4 zeker mee te pikken.