Houtte wrote:Heb er eentje gekregen van de kerstman en ben vandaag ff aan het experimenteren geweest en morgen ga ik mijn eerste route die ik gedownload heb via internet (mtbroutes.be) in herentals een testen. Maar het makkelijkste is gewoon via die site de gpx-versie opslaan op je computer in een map en dan je garmin aansluiten op je pc en dan opent hij vanzelf een venster op de F: schijf bij mij en dan open je de map garmin, dan map GPX openen en gewoon het bestandje dat je gedownload had van internet ff kopieren in deze map en dan staat hij in je garmin. Werkt perfect want heb het eens geopend en hij plant de route onmiddelijk van mij thuis tot aan het startpunt al.TaurineR wrote:Ik heb mijn EDGE ook via Ebay gekocht (UK), alles verloopt perfect en toestel heeft EU lader (uitwisselbaar), alsook de talen zijn normaal,ik gebruik nederlands.
Mooi toestel, ik heb nu CityNavigator v8 geladen, ik had nog recht op een 2e licentie van mijn huidige (auto)GPS.
Het is me nog wel onduidelijk hoe ik het beste een route, welke ik opgeladen heb via Internet, kan downloaden en rijden. (re schijnen diverse mgelijkheden te zijn.)....
Heu, normaal moet je bij gedownloade routes toch zelf nog trackpunten toevoegen tot de start van een route, tenzij je net op die route woont natuurlijk ? of heb ik het mis ? Ik heb hier ook ee nroute gedownload en deze passeert op 300m van de deur ik heb hier ook nog een trackpunt moeten plaatsen of had ik dit niet moeten doen ?