Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Leaggael
Mountainbiker

tussen de konijntjes

Post by Leaggael »

Enig idee hoeveel km's meer dan N60?
Ik weet dat de saaie rechte baan net geen 30 km is, maar met de lussen langs het water wss iets langer.
Merci hé
RigolleM
Mountainbiker

Re: tussen de konijntjes

Post by RigolleM »

Leaggael wrote:Enig idee hoeveel km's meer dan N60?
Is te zien hoe je vanuit Gentbrugge naar de N60 rijdt hé... !
Vanuit Gentbrugge zou ik in Ledeberg de Huldegemsesteenweg nemen, aan de Delhaize in Merelbeke rechts de Gaverse steenweg oprijden en aan het kruispunt naar rechts de Zwijnaardesteenweg inrijden over de brug onmiddellijk rechts om zo de Schelde op te rijden.
Leaggael
Mountainbiker

oudenaarde gent

Post by Leaggael »

Wel ja idd... :lol:

ik zit rond AA Gent stadium. Had wel al een idee van het parcours maar kan moeilijk inschatten wat het in afstand betekent via het water.
Het antwoord is... zelf eens rijden. Maar misschien is dat wat net teveel van t goeie om naar t werk te gaan.
Thnx for the info
RigolleM
Mountainbiker

Re: oudenaarde gent

Post by RigolleM »

De afstand via de Schelde naar Oudenaarde is +/- hetzelfde, en volgens mij is Zwijnaarde dichter voor jou dan naar de N60 bollen...

Vanaf het voetbalstadium van de Gantoise rij je het best naar Merelbeke Flora, als je dit iets zegt en via de Ringvaart kan je ook aansluiten op de Gaverse steenweg...
Leaggael
Mountainbiker

Between the rabits

Post by Leaggael »

ok, Ledeberg Flora zegt me idd wel iets, effe mappy'en en dan maar eens een gok wagen 1 dezer dagen.
alleszinds bedankt!
RigolleM
Mountainbiker

Re: Between the rabits

Post by RigolleM »

Andere mogelijkheid is: eenmaal je op het fietspad naast de Ringvaart bent, kan je die ook gewoon blijven volgen tot aan de Coca-Cola fabriek, de brug over richting Zwijnaarde, en dan neem je de links de straat 'Nederzwijnaarde', en op het einde van die straat (links Domo) rij je gewoon de Schelde tegemoet.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Een vraag die ik veel gesteld krijg: Vinden je collega's het niet vervelend dat je zo bezweet en stinkend op het werk toekomt?

Antwoord: Neen, de doorgewinterde fiets commuters (werkverkeerder?) hebben daar een oplossing voor; we nemen gewoon een douche terwijl we naar het werk fietsen, ik gewassen, de kleren gewassen en nog een gratis bikewash op de koop toe. Alle fietsers die deze morgen richting brussel uitreden zullen wel weten waarover ik het heb. :lol:

Hopelijk krijg ik alles droog voor vanavond. :-?
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

pt3r wrote:Een vraag die ik veel gesteld krijg: Vinden je collega's het niet vervelend dat je zo bezweet en stinkend op het werk toekomt?

Antwoord: Neen, de doorgewinterde fiets commuters (werkverkeerder?) hebben daar een oplossing voor; we nemen gewoon een douche terwijl we naar het werk fietsen, ik gewassen, de kleren gewassen en nog een gratis bikewash op de koop toe. Alle fietsers die deze morgen richting brussel uitreden zullen wel weten waarover ik het heb. :lol:

Hopelijk krijg ik alles droog voor vanavond. :-?
awel ja
ik heb net hetzelfde tegengekomen
nog nooit properder op het werk toegekomen

Streets
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Goretex = waterdicht = fabeltje.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

pt3r wrote:Goretex = waterdicht = fabeltje.
bwa waterdicht wel, maar het zweet kan niet weg.
dus resultaat even nat alsof ge uw regenjasje zou uitdoen

en het frustrerenste is dat het nu betrekkelijk goed weer is.

Streets
Post Reply