prachtige tocht,vertrokken van roeselare,de grote rit gedaan en terug ,9O
km. voor de doortocht van het superprestigeparkoers vlug de bandjes wat platter gezet,mooie omloop, maar ik miste de trappen,jammer,
voor de rest alles dik in orde
23/12/06 Veldegem kersttoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
luccallens
- Mountainbiker
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
the voltman wrote:Welkom op het forum moozemeiske, ik denk trouwens te weten wie ge zijt, kloppen mijn vermoedens?MoozeMeiske wrote:gisteren rond 14.00u - 14.30u gestart aan deze zeer mooie tocht! In principe niet zo'n lastige tocht - zeker in vergelijking met Lendelede - dankzij het droge weer maar jammer genoeg waren mijn benen niet evenredig aan mijn sterke wil om rap te rijden![]()
leuke bosstroken, mooie streek, goede bepijling en een gezellige après, wat meer kun je wensen!?![]()
volgend jaar zeker terug van de partij met hopelijk betere beentjes en aan het grappige filmke te zien zal ik toch overwegen om 's morgens van de partij te zijn!
greetings the voltman
Voltman, tis inderdaad ikke hoor... het is hier zo gezellig op het forum dat ik het niet kon laten om een berichtje te plaatsen!
Hoi,
Toen ik na mijn rit aankwam in de sporthal was de forumtent enorm leeg.Dan maar samen met schoonpa en schoonbroer aan den apres begonnen en deze was net zoals de rit TOP.Ik ben daar als allerlaatste de sporthal uitgereden tussen de vele hoopjes die de medewerkers van de Veldegemse club bijeengeveegd hadden.Ja ja met de woorden van Vanhetgroenenwoud:k'heb zalen zien vol lopen en zalen zien leeglopen...
Tot volgend jaar Veldegem.
Toen ik na mijn rit aankwam in de sporthal was de forumtent enorm leeg.Dan maar samen met schoonpa en schoonbroer aan den apres begonnen en deze was net zoals de rit TOP.Ik ben daar als allerlaatste de sporthal uitgereden tussen de vele hoopjes die de medewerkers van de Veldegemse club bijeengeveegd hadden.Ja ja met de woorden van Vanhetgroenenwoud:k'heb zalen zien vol lopen en zalen zien leeglopen...
Tot volgend jaar Veldegem.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Gisteren ook aanwezig, voor mij een van de mooiste TT van dit jaar, maar ja dit zal iedereen wel gezegd hebben denk ik.
Ik begreep allen het onderscheid niet zo goed tussen T en NT, die T vond ik al niet zo Technisch, maar goed dit kan aan mij liggen. Anders niet dan lof.
Stats: 49,8km 2u07min avs22,5km/u
Greetz
2f2f
En best wensen aan iedereen , nog Wingene dinsdag en het bikejaar 2006 zit er jammer genoeg al op.
Ik begreep allen het onderscheid niet zo goed tussen T en NT, die T vond ik al niet zo Technisch, maar goed dit kan aan mij liggen. Anders niet dan lof.
Stats: 49,8km 2u07min avs22,5km/u
Greetz
2f2f
En best wensen aan iedereen , nog Wingene dinsdag en het bikejaar 2006 zit er jammer genoeg al op.
- den blinky
- Kerstman
Post by den blinky »
nu heb ik dien tocht wel moeten missen zekers
alé t'zal voor volgend jaar zijn dan hoop ik
prettige feesten aan iedereen !!!
just, 'k zou bijna vergeten van deze organisatie te proficiateren.
't was in orde hoor, zoals gewoonlijk zou ik zeggen.
@Klein Plateautje: proficiat met jon prestatie zulle.
@Grote Plateau, Moustache en de familie Traxer, ook proficiat hè en santè.
En voor wat dat het "baby dolleke" betreft, 'k zin der zeker van dat we daar nog wilde verhalen zullen over horen.

't was in orde hoor, zoals gewoonlijk zou ik zeggen.
@Klein Plateautje: proficiat met jon prestatie zulle.
@Grote Plateau, Moustache en de familie Traxer, ook proficiat hè en santè.
En voor wat dat het "baby dolleke" betreft, 'k zin der zeker van dat we daar nog wilde verhalen zullen over horen.
- Fredje Kubiek
- Mountainbiker
Post by Fredje Kubiek »
Inderdaad nen dikke proficiat aan de organisatie, het was were dik in orde en ik heb hem helemaal gereden, in tegenstelling tot vorig jaar, toen zwaar onderuit gegaan en de laatste lus toen nie gereden
Awel het was tof en ook de après was dik in orde en inderdaad da babbydolleke gaat zijn verhaal nog krijgen denk ik.
Awel het was tof en ook de après was dik in orde en inderdaad da babbydolleke gaat zijn verhaal nog krijgen denk ik.
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Tuurlijk da t'is hier idd gezellig en plaatst hier maar berichtjes, hoe meer Brigandsbikers hier op het forum (en de toertochten) hoe beter, in ieder geval ge hebt de smaak goe te pakken hé en de groeten aan t'ventjen hé miauwwwwwwwwkesMoozeMeiske wrote:the voltman wrote:Welkom op het forum moozemeiske, ik denk trouwens te weten wie ge zijt, kloppen mijn vermoedens?MoozeMeiske wrote:gisteren rond 14.00u - 14.30u gestart aan deze zeer mooie tocht! In principe niet zo'n lastige tocht - zeker in vergelijking met Lendelede - dankzij het droge weer maar jammer genoeg waren mijn benen niet evenredig aan mijn sterke wil om rap te rijden![]()
leuke bosstroken, mooie streek, goede bepijling en een gezellige après, wat meer kun je wensen!?![]()
volgend jaar zeker terug van de partij met hopelijk betere beentjes en aan het grappige filmke te zien zal ik toch overwegen om 's morgens van de partij te zijn!
greetings the voltman
Voltman, tis inderdaad ikke hoor... het is hier zo gezellig op het forum dat ik het niet kon laten om een berichtje te plaatsen!
greetings the voltman