Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

$mokeyJoe wrote:Tziet er goed uit...maar wat zwaar! :P

Neenee,9.5kg is een mooi gewicht...zeker als eerste MTB!Wanneer kijk je naar de 8kg uit? :wink:

Groetjes,
$mokeyJoe
En de mannen zijn maar bezig met hun gewicht, wat niet onbelangrijk is, maar voelt een fiets van 7.5 kilo nog zo krachtig aan als ene van 9 ?
Hebt ge nog steeds hetzelfde rendement ?? dat zou ik wel eens willen weten.
Core
Mountainbiker

Post by Core »

Hubertje wrote:hij overweegt xentissen, lees het topic eens door ;)
ja dat wist ik
maar misschien dat hij ergens een lichter setje in huis had staan vooor zijn mtb
maar deze vergeten was erop te zetten voor de foto ofzo
:wink:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

k ikke nx gezegd ;)
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

CCR wrote:
Hubertje wrote:hij overweegt xentissen, lees het topic eens door ;)
ja dat wist ik
maar misschien dat hij ergens een lichter setje in huis had staan vooor zijn mtb
maar deze vergeten was erop te zetten voor de foto ofzo
:wink:

Hmmm... 'k zal m'n huis eens doorzoeken binnenkort, maar ik vrees dat ik geen extra mtb-setje zal vinden! :oops:

Eenmaal ie af is zoals gepland (komt er vrnmlk op neer om enkel nog stuur & stuurpen door Syntace te vervangen) ga ik het tunen van deze fiets even laten rusten, en hem vooral laten werken. :-)

endorfin wrote:En de mannen zijn maar bezig met hun gewicht, wat niet onbelangrijk is, maar voelt een fiets van 7.5 kilo nog zo krachtig aan als ene van 9 ?
Hebt ge nog steeds hetzelfde rendement ?? dat zou ik wel eens willen weten.

Ik kan qua mtb's enkel voor deze spreken. Gisteren heb ik hem voor 't eerst de weg op gejaagd, en vanavond alweer. Hij is licht, en dat geeft als voordeel dat je heel snel over hindernissen kan springen, en hij heel wendbaar is. Het viel me ook op dat deze fiets enorm reactief en knalstijf is. Maar nadelen van het lichte gewicht heb ik niet echt ondervonden (dat ondervind ik overigens ook niet op verstandig getunede lichte wegbolides), al is ie natuurlijk niet zo licht als die van §mokeyJoe.
O²biker
Mountainbiker

Post by O²biker »

scott scale 10, ne droombike.

echt mooi machien !!! =D> =D>

Image

mé welke programma is dit gedaan ??

bedankt
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

ge zout da kunnen mee fotoshop , en als het echt moet met paint maar photo shop is het best
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

Pieter, hoe zit dat hier, he man?! Waar blijven de foto's??

Grtz
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

we want pics :p :lol:
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Er is nog niet echt veel veranderd aan deze fiets sinds ik de vorige (niet alle te goede) indoor foto's maakte. Echt goede foto's maakt je best buiten, maar 'k ben de laatste weken nog niet thuis geweest -ook niet in 't weekend- overdag. :-?

Vandaag trouwens weer mooi 3u gefietst op deze mtb, volledig in 't donker. :-D

o2biker wrote:echt mooi machien !!! =D> =D>

Image

mé welke programma is dit gedaan ??

bedankt

Thx, o2biker. Die bewerking heeft een internetvriend van mij gedaan; ik kan niet zo goochelen met fotoprogramma's. :oops:

Hij nam weliswaar de Limited Edition Athena-uitvoering van de SID voorvork.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Door het vakantieverlof ben ik voor het eerst sinds lang 'ns thuis bij daglicht... :-) Dus maar wat fotootjes van mijn mtb geschoten.

Aangezien ik veel in het donker train (door deze korte dagen kom ik na 't werk thuis als het donker is), heb ik het AX-Lightness zadel eraf gemikkerd en een Fi'zi:k Arione geïnstalleerd. Je vindt immers moeilijk een achterlichte dat perfect rond de 34.9mm zadelpen van deze fiets past. Dé oplossing is het schitterende Fi'zi:k Blin:k lichtje dat ik van Selle Royal cadeau kreeg; het past exact in verschillende types Fi'zi:k zadels!

Image

Image

Het voorlichtje is een stuk minder elegant, maar het heeft dan ook een ander doel. Waar m'n achterlicht vooral dient om "gezien te worden" in het verkeer, moet mijn voorlicht mij ook actief iets laten "zien", een donkere weg verlichten dus (als ik in het donker langs het kanaal fiets, wil ik toch wel ietsje zien). Keuze is dus gevallen op een AXA-Basta Comet II Halogen. Deze heeft 3 lichtstanden: 1 met felle lampjes, 1 op lichtere sterkte (functie "opgemerkt worden") en 1 halogeen-functie die een soort wit licht uitstraalt. Dat laatste is mijn favoriete verlichting, maar nutteloos in mist.

Image

Image

Image
Post Reply