Ik heb nu mijn 2de exemplaar gekregen, het eerste is vervangen wegens de bekende "halo" na 1 jaar in gebruik.
Het garantie exemplaar werkt voor mij, hoe kan het ook anders, even frustrerend als het eerste. Touchscreen werkt voor geen meter en het toestel is enorm traag. Het menutje dat tevoorschijn komt wanneer je van boven naar beneden swipet met de scherminstellingen enz, dat gaat echt met horten en stoten als ik hier in scroll... Is gewoon belachelijk de dag van vandaag voor een nieuw toestel.
Terwijl ik aan het wachten was op het garantie exemplaar heb ik mijn 7 jaar oude Edge 800 uit de kast gehaald en deze voor een maandje terug gebruikt.
Wat een vooruitgang! Het touchscreen werkt gewoon wanneer je het aanraakt. Menu's gaan direct open zonder haperingen. Deze doet gewoon wat je vraagt.
Er mag ook al eens een druppel zweet op het scherm vallen zonder dat het toestel je hartslagveld wijzigt in cadans in het midden van een wedstrijd
Ik dacht even een 520 plus aan de schaffen wegens de bediening met knoppen en de 820 te verkopen.
Maar deze lijkt me nog frustrerender aangezien Garmin echt alles veel te diep weg steekt in hun menu's waardoor je volgens mij nog gekker wordt van de bediening...
Overstappen naar Wahoo dan maar? Of er mee leren leven?