houffamarathon .

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Prijs is GEEN reden tot klagen: Stond al van in maart vermeld wat de tarieven waren. Er is niemand die u verplicht om te rijden.

Als je naar de cinema gaat en de film is niet wat je verwacht gaan julie er dan ook over blijven mekkeren.
En ik denk dat de top 20 hier nie klaagt :lol:

Enne, ik denk dat de meerderheid met fietsen van +3000€ rijd, volledige uitrusting met "bv.mavic schoentjes van 250€", oakley brillen, GPS'en alle laatste snufjes van energierepen om ergens op een +100ste plek te belanden en dan maar klagen als het XX€ kost om te mogen rijden.

Als ze nu eens om de minder gegoede tegemoet te komen ne keer studenten prijzen inlassen, vertoon van studentenkaart en hopla 5€ korting.
En al die T-shirten achterwegen laten, zijn toch maar vodden om te werken of te poetsen (ga daar nie mee op de meire wandelen).
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

De prijs op zich is inderdaad geen reden tot klagen. Als je meedoet ben je automatisch ook akkoord met de prijs die ze vragen... maar heb je ook wat verwachtingen naar organisatie toe.
Als je dan door een zwakke organisatie en het niet nakomen van beloftes moet merken dat ze dat geld niet waard zijn tov het marktgemiddelde (waimes, rdhf of zelfs sart tilman), mag iemand daar toch wel iets over zeggen zeker?
Als je 10 euro en dus 25% meer moet betalen dan bij de RDHF mag je mijn inziens de rechtstreekse vergelijking maken en op zen minst hetzelfde verwachten?

Ik hoop dat ze eruit leren, dat er volgend jaar een houffa waardig parcours uitgetekend wordt en dat het zonneke schijnt ;)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

eekhoorn wrote:Als je 10 euro en dus 25% meer moet betalen dan bij de RDHF mag je mijn inziens de rechtstreekse vergelijking maken en op zen minst hetzelfde verwachten?
De nagel op de kop :wink:

De pasta achteraf was trouwens goed, hij smaakte beter als die vanop de Cimes de Waimes :wink: (helaas was dat zowat het enige pluspunt tov Cimes de Waimes :lol:)
MNG
Mountainbiker

Post by MNG »

Voted with my wallet...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Alleman ne velo van minstens 5000 euro, in ne auto van goed 25.000 euro, 50 euro naft over en weer en dan zagen over 10 euro......

Uit zuinigheid wss oek niet geremd om blokjes te sparen?????
Arjan1
Mountainbiker

Post by Arjan1 »

Typisch: rijders die voor de 1ste x mee doen vinden al dat geklaag maar niks en vonden alles okay.

Rijders die vaker meegedaan hebben, weten wat hun normaal te wachten staat, en dit jaar viel gewoon erg tegen.

Dus niet zeuren dat er mensen zeuren, als niemand hun mond open trekt, kan de organisatie er ook niet van leren.
Speed Hanzie
Mountainbiker

Post by Speed Hanzie »

Ik rij al meer dan 10 jaar marathons, zowel in het binnenland,als buitenland.
Volgende zaken, moeten daarbij in orde zijn, voor mij:
1/ bepijling moet goed zijn
2/parcour moet berijdbaar zijn, geen modder-toestanden, van begin tot einde.
3/geen opstroppingen,van andere deelnemers

Wat prijs betreft, ik klaag daar niet over, 10 euro, meer of minder...
Als de vorige puntjes in orde zijn,is dat het belangrijkste.
Daarbij, de bevoorradingen, waren dik in orde.
Er kunnen altijd puntjes verbeteren,maar het zou beter zijn, dat je dat rechtstreeks naar de organisatie meedeelt, i.p.v. de organisatie af te breken. Zo kunnen die mensen daar ook wat rekening mee houden, de volgende keer.
Het is bijlange niet simpel iets in te richten, en met vanalles(papieren,administratie,...) rekening te houden.
En gelieve wat meer respect, ook voor de talloze medewerkers,die er aanwezig waren, zij proberen het goed te doen, voor de bikers...
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Arjan1 wrote:Typisch: rijders die voor de 1ste x mee doen vinden al dat geklaag maar niks en vonden alles okay.

Rijders die vaker meegedaan hebben, weten wat hun normaal te wachten staat, en dit jaar viel gewoon erg tegen.

Dus niet zeuren dat er mensen zeuren, als niemand hun mond open trekt, kan de organisatie er ook niet van leren.

Arjan1
Mountainbiker

freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Dus omdat je maar in 2011 dit forum ontdekt heb, rij je per definitie ook maar sedert 2011 met de fiets...?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Idd, feedback geven, maar op een positieve manier. Paar jaar terug week op voorhand verkend en vond een linke bocht waar er zeer waarschijnlijk problemen zouden zijn. Is er mooi uitgenomen =D>

En er zullen er altijd zijn die niet meer (willen) komen en anderen die zich dan geroepen voelen om juist wèl af te komen.
Post Reply