De Meerdael classic 100km en1500Hm niet slecht mijn gedacht. En niet zo ver
Wie gaat er mee.
Post by laagvlieger »
Als ge nog een plaatske in uwen auto hebt, wil ik wel meegaan...TimDC wrote:Ik ga zondag waarschijnlijk naar Boom. Eerst de toer rijden van 40km met mijn eigen velo en daarna een testfietske op de kop proberen te tikken. Kan ik nog een toerke van 17km doen. Ik ben eens nieuwsgierig, hopelijk is Cannondale daar ik zou graag eens een scalpel testen.
Ha dat is leuk ik zal je komen halen ok!! Ik bel je nog welacesventura wrote:Als ge nog een plaatske in uwen auto hebt, wil ik wel meegaan...TimDC wrote:Ik ga zondag waarschijnlijk naar Boom. Eerst de toer rijden van 40km met mijn eigen velo en daarna een testfietske op de kop proberen te tikken. Kan ik nog een toerke van 17km doen. Ik ben eens nieuwsgierig, hopelijk is Cannondale daar ik zou graag eens een scalpel testen.
Post by Kristof Huyck »
Ik heb even gekeken naar de aanwezige exposanten en het was niet echt indrukwekkend. Zoals hier ergens op het forum staat: de grote merken hebben andere verplichten die dag (Tour startTimDC wrote:Ik ga zondag waarschijnlijk naar Boom. Eerst de toer rijden van 40km met mijn eigen velo en daarna een testfietske op de kop proberen te tikken. Kan ik nog een toerke van 17km doen. Ik ben eens nieuwsgierig, hopelijk is Cannondale daar ik zou graag eens een scalpel testen.
Post by flaming_jakke »
Zou idd beter zijn. Happy bike days is met de 2010 modellen op een moment dat vele modellen dan reeds uitverkocht zijnKristof Huyck wrote:Ik heb even gekeken naar de aanwezige exposanten en het was niet echt indrukwekkend. Zoals hier ergens op het forum staat: de grote merken hebben andere verplichten die dag (Tour startTimDC wrote:Ik ga zondag waarschijnlijk naar Boom. Eerst de toer rijden van 40km met mijn eigen velo en daarna een testfietske op de kop proberen te tikken. Kan ik nog een toerke van 17km doen. Ik ben eens nieuwsgierig, hopelijk is Cannondale daar ik zou graag eens een scalpel testen.)
Wat leuk zou zijn is een evenement zoals Happy Bike Days in September/Oktober met de 2011 modellen![]()
Bestaan er trouwens nog zulke evenementen?
acesventura wrote:Vandaag, in Boom een mooi technisch parcours gereden, 1 maal met de ondertussen vervloekte rohloff en een 2de maal met een titanium twentyniner van http://www.bikeboutique.eu, een ware openbaring.![]()
Zeker, als je weet dat deze van een starre carbonvork was voorzien. De gemakkelijkheid van sturen & het comfort had ik niet voor mogelijk kunnen houden... een echte aanrader!![]()
Post by Kristof Huyck »
Post by Kristof Huyck »
Post by flaming_jakke »