Ik zie wel 3 verschillende vorken en 1 tap. frame
De andere familie van daarboven heb ik vandaag in oostende zien staan.
BetraptHoezo wrote:
De andere familie van daarboven heb ik vandaag in oostende zien staan.
Lol....en dan heb ik ze nog zien staan tegen de gevel van een cafe. zeer goede reclame.Lucky22 wrote:BetraptHoezo wrote:
De andere familie van daarboven heb ik vandaag in oostende zien staan.. Ze gaven droog aan de kust en dochter wou nog voor het schooljaar zandsculptuur zien. Met de Sandman's dan maar het nuttige aan het aangename gekoppeld;-)
Voelde me op gegeven moment zelfs wat ongemakkelijk zoveel beziens voor 3 Sandman's , hoe dan ook goede publiciteit
Koen, je zou me eens moeten uitleggen hoe jij in godsnaam 3 fatbikes op je Thule euroway krijgt : heb van morgen na 1u proberen het opgegeven en uiteindelijk dan maar die van de dochter in de koffer gestoken.
ik stond tijdens het verlengde weekend van 21 juli met de sandman tandem en twee gewone sandmans op de dijk. De vrouw wilde persé naar een rommelmarkt op de dijk.Lucky22 wrote: Voelde me op gegeven moment zelfs wat ongemakkelijk zoveel beziens voor 3 Sandman's , hoe dan ook goede publiciteit![]()
Euh, dat rek is van mijn broer en ik had dat geleend omdat het dak vol lag met canyoning gerief, minitraftjes ed. We gingen (snel wat sluikreclameLucky22 wrote: Koen, je zou me eens moeten uitleggen hoe jij in godsnaam 3 fatbikes op je Thule euroway krijgt : heb van morgen na 1u proberen het opgegeven en uiteindelijk dan maar die van de dochter in de koffer gestoken.

Geen speciale klem, dit werkt goed: http://www.finishlineusa.com/products/s ... iber-grip-" onclick="window.open(this.href);return false;matriskie wrote:eeps,
Sandman Hoggar Ti owners; need some help:
Vraagje rond zadelpen. Bij mij blijft deze echt niet goed zitten. Zakt vaak en ik moet hem ook vaak heraanspannen. Gebruiken jullie een speciale klem die heel sterk is? Zoja welke?