Ik heb al veel goeie dingen gehoord over Husker dü 45, zeker de 120tpi schijnt een van de beter banden te zijn qua gewicht en rolweerstand en grip. Maar wel wat prijzig
sandman bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
matriskie
- Mountainbiker
Re: sandman bikes
Allesinds super nice, en succes!
Ik heb al veel goeie dingen gehoord over Husker dü 45, zeker de 120tpi schijnt een van de beter banden te zijn qua gewicht en rolweerstand en grip. Maar wel wat prijzig
.
"Vind ik leuk-knop"pocoloco wrote:Ervaring in de Roc met een Sandman ? Euh, een beetje![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
't Meeste met Larry's, de enduro met Nate's of een Nate vooraan en een Husker Du achteraan. Op al die jaren geen enkele band gescheurd, wel een lekke band bij de enduro (snakebite, de Martin...). De ergste doorns zijn bij de start/finish: als je daar van de parking over de weides rijdt om een stuk af te snijden heb je bijna gegarandeerd prijs. Wat latex in de biba's kan natuurlijk nooit kwaad (speciale latex voor biba gebruik, werkt in die hoedanigheid beter dan latex voor gebruik zonder biba's).
Edit: ah ja, de Roc Ruelle was op Black Floyds !
Gewoon op m'n vertrouwde Larry's dan
Heb zo'n set black Floyds liggen voor als ik een asfalt ritje doe.... Superdingen ook, trouwens van jou gekocht op de laatste Sandman-day in Theux. Alles dan nog goedgekomen met de Spanjaard?
Geen datum vrij voor nog eens zo'n dagje?
Denk volgende week 1 of 2 daagjes te gaan rijden in Malmedy, de vaste routes daar... Als er nog sandmannekes zin hebben? Als het een 2daagse wordt is het met de caravan en is er nog plaats voor 3 man...
- endorfin
- Mountainbiker
2 daagse in Malmedy, ik doe mee !
Kan ook voor de tracks zorgen
Kan ook voor de tracks zorgen
Javier bleek van gewapend staal, buiten blutsen en builen had die niets... zijn Sandman was van gewapend beton: die had helemaal nietsFrog 075 wrote:Alles dan nog goedgekomen met de Spanjaard?
Geen datum vrij voor nog eens zo'n dagje?
Denk volgende week 1 of 2 daagjes te gaan rijden in Malmedy, de vaste routes daar... Als er nog sandmannekes zin hebben? Als het een 2daagse wordt is het met de caravan en is er nog plaats voor 3 man...
Wanneer zit je juist in Malmedy, we zijn juist aan 't verhuizen maar 't is verleidelijk...
- whaleshark
- Mountainbiker
- Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
Post by whaleshark »
pocoloco wrote:Ervaring in de Roc met een Sandman ? Euh, een beetje![]()
't Meeste met Larry's, de enduro met Nate's of een Nate vooraan en een Husker Du achteraan. Op al die jaren geen enkele band gescheurd, wel een lekke band bij de enduro (snakebite, de Martin...). De ergste doorns zijn bij de start/finish: als je daar van de parking over de weides rijdt om een stuk af te snijden heb je bijna gegarandeerd prijs. Wat latex in de biba's kan natuurlijk nooit kwaad (speciale latex voor biba gebruik, werkt in die hoedanigheid beter dan latex voor gebruik zonder biba's).
Edit: ah ja, de Roc Ruelle was op Black Floyds !
Ik heb deze filmkes nu al een paar keer bekeken... maar ze blijven leuk en aanstekelijk om te zien...
Van filmkes gesproken, Simon zat de voorbije weken in Colorado om een handbiker te begeleiden op de Colorado trail en profiteerde ervan om enkele bikeparks aan te doen. Wel niet ge-edit maar toch tof om "mee te rijden":
Trestle/Winter Park:
Vail:
Trestle/Winter Park:
Vail:
Tof dat er respons is
Ben nog een hele week thuis volgende week....
Dus naarmate de weersvoorspelling in België (zit nu nog in Italië dus heb niet veel weet van de terreintoestand nu) en de belangstelling of wanneer jullie kunnen, ga ik.
Da kan ma,di zijn maar evengoed do,vrij... Whatever... Caravan erachter, vlo er in wa gellekes en reepkes, flesje wijn en wat streekbierkes en ne pot ravioli
Ben nog een hele week thuis volgende week....
Dus naarmate de weersvoorspelling in België (zit nu nog in Italië dus heb niet veel weet van de terreintoestand nu) en de belangstelling of wanneer jullie kunnen, ga ik.
Da kan ma,di zijn maar evengoed do,vrij... Whatever... Caravan erachter, vlo er in wa gellekes en reepkes, flesje wijn en wat streekbierkes en ne pot ravioli
Goe,
Heb eens gekeken naar de voorspellingen in Malmedy en tgaat daar in de eerste helft blijkbaar regenen voor zover diene voorspeller klopt...
Dus zal 2de deel van de week worden... Woensdag nog als overgangsdag regen--> droog... Donderdag vrijdag zal ik dan naar ginds trekken, allez, toch al zeker ene van die dagen...
Zondag bij het uitpakken van de vakantie, tussendoor al wat orval koud zetten om mee te nemen
Kwestie savonds geen dorst te hebben
Heb eens gekeken naar de voorspellingen in Malmedy en tgaat daar in de eerste helft blijkbaar regenen voor zover diene voorspeller klopt...
Dus zal 2de deel van de week worden... Woensdag nog als overgangsdag regen--> droog... Donderdag vrijdag zal ik dan naar ginds trekken, allez, toch al zeker ene van die dagen...
Zondag bij het uitpakken van de vakantie, tussendoor al wat orval koud zetten om mee te nemen
Kwestie savonds geen dorst te hebben
Donderdag zijn we naar Malmedy. Geïnteresseerden mogen zich altijd melden
Nog een dummie vraagje, kan je gelijk welke latex in binnenband spuiten en hoe... (Met een spuit, daar was ik al uit...
maar welke)Iemand een linkje van een kitje?
Liefst van bike components... Ben daar een winkelwagentje aan't vullen
Alvast bedankt
Nog een dummie vraagje, kan je gelijk welke latex in binnenband spuiten en hoe... (Met een spuit, daar was ik al uit...
Liefst van bike components... Ben daar een winkelwagentje aan't vullen
Alvast bedankt