Wie gaat er zaterdag mee naar de regiotour in Erpe Mere?
Zal wel maar voor de 70km zijn want met dit kloteweer heb ik geen zin om verder te rijden.
7u45 aan de Q8 op de Noordlaan is dat goed?
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Voor zaterdag voorspellen ze 20 graden en meestal droog hoor, Tim (laat ons hopen dat het klopt uiteraard)
Ik ga zaterdag ook de regiotour rijden, de afstand weet ik wel nog niet. Waarschijnlijk 70km, maar 100km zou misschien ook kunnen...
- TimDC
- Mountainbiker
Ik heb hierjuist naar het weerbericht gekeken en ik heb het ook gezien. Deze morgen gaven ze nog buien voor zaterdag. Het is te hopen dat ze gelijk hebben hé. Ik ga voor de zekerheid toch maar mijn banden wisselen hoor. Ik vrees dat er nog wel wat modder zou kunnen liggen de zaterdag na de zondvloed van vandaag. Allé het wordt weer genieten, we zullen precies met veel volk zijn. Glen, Jan en Sven gaan normaal gezien ook al mee.Kristof Huyck wrote:Voor zaterdag voorspellen ze 20 graden en meestal droog hoor, Tim (laat ons hopen dat het klopt uiteraard)Ik ga zaterdag ook de regiotour rijden, de afstand weet ik wel nog niet. Waarschijnlijk 70km, maar 100km zou misschien ook kunnen...
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yep ! Ik ga zeker mee !TimDC wrote:Ik heb hierjuist naar het weerbericht gekeken en ik heb het ook gezien. Deze morgen gaven ze nog buien voor zaterdag. Het is te hopen dat ze gelijk hebben hé. Ik ga voor de zekerheid toch maar mijn banden wisselen hoor. Ik vrees dat er nog wel wat modder zou kunnen liggen de zaterdag na de zondvloed van vandaag. Allé het wordt weer genieten, we zullen precies met veel volk zijn. Glen, Jan en Sven gaan normaal gezien ook al mee.Kristof Huyck wrote:Voor zaterdag voorspellen ze 20 graden en meestal droog hoor, Tim (laat ons hopen dat het klopt uiteraard)Ik ga zaterdag ook de regiotour rijden, de afstand weet ik wel nog niet. Waarschijnlijk 70km, maar 100km zou misschien ook kunnen...
![]()
![]()
![]()
Vrees toch ook dat er wat modder gaat zijn
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Uiteraard gaat er nog modder liggen, als ge ziet hoeveel regen er vandaag gevallen is...
Voor de actuele weersvoorspelling voor Erpe-Mere:
http://www.nieuws.be/Erpe-Mere/het-weer.aspx
Gaat iedereen voor 70km?
Voor de actuele weersvoorspelling voor Erpe-Mere:
http://www.nieuws.be/Erpe-Mere/het-weer.aspx
Gaat iedereen voor 70km?
- svekken
- Mountainbiker
Ik ga ook mee... allé dan gaan we nog eens met z'n allen ploegenTimDC wrote:Ik heb hierjuist naar het weerbericht gekeken en ik heb het ook gezien. Deze morgen gaven ze nog buien voor zaterdag. Het is te hopen dat ze gelijk hebben hé. Ik ga voor de zekerheid toch maar mijn banden wisselen hoor. Ik vrees dat er nog wel wat modder zou kunnen liggen de zaterdag na de zondvloed van vandaag. Allé het wordt weer genieten, we zullen precies met veel volk zijn. Glen, Jan en Sven gaan normaal gezien ook al mee.Kristof Huyck wrote:Voor zaterdag voorspellen ze 20 graden en meestal droog hoor, Tim (laat ons hopen dat het klopt uiteraard)Ik ga zaterdag ook de regiotour rijden, de afstand weet ik wel nog niet. Waarschijnlijk 70km, maar 100km zou misschien ook kunnen...
![]()
![]()
![]()