Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Adriano84
Mountainbiker

Post by Adriano84 »

Zalig! Van de week eens passeren...
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

BlackRaider wrote:
Adriano84 wrote:Iemand enig idee van wanneer dit parcours terug berijdbaar is?
Het is al terug volledig berijdbaar hoor :wink:
de bepijling van de tt enkele weken terug hangt daar ook nog steeds? de week voor Tland ben ik er gaan wandelen met gezin en honden, lag toen beetje drassig maar hier en daar merkte ik de pijlen wel op zonder elke bocht te checken of er wel iets hing. Was wel grappig, de kleinen zei zo van ja ik wil da ook doen mtb-en, hij zag da parcours en werd heel stil
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Pijlen zijn voor de vaste route daar.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

na vorige week ook naar de GP in Boom te gaan kijken zijn waren we ook zeer enthousiast om dit parcours zelf ook eens te rijden. Nu is dat rapper dan we zelf dachten en gaan we morgen al wat rondcruisen daar.
Alvast heel erg bedankt voor de gpx file enkele pagina's eerder want het zal iets makkelijker zijn om er te rijden.
Ik neem de camera mee op de helm, de bike en waar ik em overal kan monteren. Ik ben alleszins al in de mood voor morgen 8) 8)

MaC'Red 8)
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Ik ga morgen ook die kant op . Hoe laat ga je? Dan zie ik je wel denk ik. Ik weet de route dus we kunnen altijd eens 1 of 2 rondjes samen doen. De route is heel anders dan die van de Belgacom GP. Daarin zitten veel mooie stukken niet omdat er niet gefilmd kan worden en er weinig publiek kan staan. Ik ben er van in de ochtend.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Reflex wrote:Ik ga morgen ook die kant op denk ik. Hoe laat ga je? Dan zie ik je wel denk ik. Ik weet de route ongeveer dus we kunnen altijd eens 1 of 2 rondjes samen doen. De route is zelfs een stuk mooier dan de Belgacom GP.
wel we komen met 3 man van regio aalst - ternat, we vertrekken er tegen 10.15h in ternat dus kan ergens tussen 10.45h en 11h zijn denk ik

MaC'Red 8)
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

Er zijn inderdaad nog hele coole stukken die niet in de belgacom GP verwerkt zaten (die diepe drop met die steile afdaling erachter helemaal op het einde van het parcour bv)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

terug van De Schorre in Boom, ik heb er maar 1 woord voor " formidastisch " We zagen reeds een klein deel van het parcours tijdens de GP afgelopen zaterdag maar in de bossen daar Reflex tegen gekomen en hij heeft ons op sleeptouw genomen in een totaal ongeziene kant van het bos.
man man man wat was datte zeg, singletrail heaven zeg maar met steile hellingen en afdalingen, leuke korte kombochten, wat drops ertussen en wat nog allemaal, ik heb mijn Big Nine sinds half juni en heb vandaag mezelf wel overtroffen denk ik qua stuurtechniek.

In elk geval een heel dikke merci aan Reflex voor het gidsen, straks de beelden laden van de camera en eens monteren se.

MaC'Red 8)
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

Ben daarnet ook even een ritje gaan maken man wat een feest is dat daar. Heb deel parcour gevolgd ban de Gp en deels met de oranje stippen/gele pijlen. Wordt zeker een weekelijks ritje naar de schorre, daar is echt mooi werk geleverd. Mss binnekort eens met een hoop afsrpeken op een avond?

Grtz
Glenn
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Forum-meeting in de Schorre??
Post Reply