MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

speelt gene rol als je maar fun aan het bikken beleeft
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Tegenwoordig rijd ik eerlijk gezegd maar zeer weinig tt's in de geburen.Meestal ben ik op zondag wel ergens te vinden voor een chrono of een lange afstandsrit.Volgend weekend vertrek ik naar Luxemburg(Aischdall)Maar in de winter periode onderhoud ik de conditie wel op de tt's in de geburen.
Groetjes,
$mokeyJoe
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Mss wel handig voor de mtb'ers in de regio mol.

Woensdag avond maken wij altijd een avondritje van ongeveer een 2tal uurtjes. Voorlopig nog op de baan maar binnekort ook wel is in het bos. Het tempo wordt aangepast aan dat van de traagste (Normaal rond de 25 - 26km/u). Sommige rijden met een koersfiets maar er zijn er ook telkens bij met een mtb. Maar het zijn wel allemaal mtb'ers in hart en nieren :wink: .

Vetrek is om half 7 op de markt in Dessel ( aan de fontijn). Bij regenweer blijven we wel thuis...
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Ed Raket blijft zelfs thuis als hij denkt dat het gaat regenen ! Die zal de Keutenberg op 21 mei nogal opvliegen !!!
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

JanMan wrote:Mss wel handig voor de mtb'ers in de regio mol.

Woensdag avond maken wij altijd een avondritje van ongeveer een 2tal uurtjes. Voorlopig nog op de baan maar binnekort ook wel is in het bos. Het tempo wordt aangepast aan dat van de traagste (Normaal rond de 25 - 26km/u). Sommige rijden met een koersfiets maar er zijn er ook telkens bij met een mtb. Maar het zijn wel allemaal mtb'ers in hart en nieren :wink: .

Vetrek is om half 7 op de markt in Dessel ( aan de fontijn). Bij regenweer blijven we wel thuis...
Goed om te weten! :wink: Dinsdag en zaterdag met de club en de woensdag met forummers! :bounce: (onder voorbehoud altijd,want ik werk met zeer onregelmatige werkuren :roll: )Trouwens halfzeven is een schoon uur.Dan kan er nog gegeten worden op voorhand(onder voorbehoud :wink: :lol: )
Staat alvast genoteerd in de agenda!
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Vandaag ben ik beschikbaar...Ben op het afgesproken uur aan het fonteintje!
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Morgen, woensdag 18 mei om 18u30 afspraak aan de pomp op de Markt in Dessel. We rijden op de baan met mtb of koersfiets. Voor degenen die de veldslag in Theux hebben meegemaakt, de kans om de laatste krampen in benen en armen weg te fietsen.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

wie rijd er zondag naar rosselaar met de fiets om van uit wezel
om samen te fietsen ?? :wink:
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Vertrek morgen kort na de middag(12.30u) vanuit Balen met de bike naar Kasterlee om het Bloso parcours nog eens te doen.Ik rij via Mol-centrum, Millegem en Ten Aard naar Kasterlee.Vanuit Balen in totaal een goede 70km dus.Kandidaten laat maar iets weten.
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Morgen (woensdag 8 juni) samenkomst om 18u30 aan de pomp op de Markt in Dessel. We rijden met de koersfiets een toertje tussen de 60 en 70 km. Iedereen welkom ! Laatste opwarming voor de 130 km van de Regio-toer van zaterdag.
Post Reply