MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Tegenwoordig rijd ik eerlijk gezegd maar zeer weinig tt's in de geburen.Meestal ben ik op zondag wel ergens te vinden voor een chrono of een lange afstandsrit.Volgend weekend vertrek ik naar Luxemburg(Aischdall)Maar in de winter periode onderhoud ik de conditie wel op de tt's in de geburen.
Groetjes,
$mokeyJoe
Groetjes,
$mokeyJoe
- JanMan
- Mountainbiker
Mss wel handig voor de mtb'ers in de regio mol.
Woensdag avond maken wij altijd een avondritje van ongeveer een 2tal uurtjes. Voorlopig nog op de baan maar binnekort ook wel is in het bos. Het tempo wordt aangepast aan dat van de traagste (Normaal rond de 25 - 26km/u). Sommige rijden met een koersfiets maar er zijn er ook telkens bij met een mtb. Maar het zijn wel allemaal mtb'ers in hart en nieren
.
Vetrek is om half 7 op de markt in Dessel ( aan de fontijn). Bij regenweer blijven we wel thuis...
Woensdag avond maken wij altijd een avondritje van ongeveer een 2tal uurtjes. Voorlopig nog op de baan maar binnekort ook wel is in het bos. Het tempo wordt aangepast aan dat van de traagste (Normaal rond de 25 - 26km/u). Sommige rijden met een koersfiets maar er zijn er ook telkens bij met een mtb. Maar het zijn wel allemaal mtb'ers in hart en nieren
Vetrek is om half 7 op de markt in Dessel ( aan de fontijn). Bij regenweer blijven we wel thuis...
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Goed om te weten!JanMan wrote:Mss wel handig voor de mtb'ers in de regio mol.
Woensdag avond maken wij altijd een avondritje van ongeveer een 2tal uurtjes. Voorlopig nog op de baan maar binnekort ook wel is in het bos. Het tempo wordt aangepast aan dat van de traagste (Normaal rond de 25 - 26km/u). Sommige rijden met een koersfiets maar er zijn er ook telkens bij met een mtb. Maar het zijn wel allemaal mtb'ers in hart en nieren.
Staat alvast genoteerd in de agenda!