Waar vind ik de uitslag?Misty wrote:Super genoten en afgezien en had redelijk goeie benen maar bij het zien van de uitslag ist al minderDSQ hier versta ik nu niks van pffffffffff!!!!!
Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
De eerste keer RDHF en meteen de 115km in functie van de EBMC
Na zo'n 14-15 km tegen zo'n 25 km/u onderuit op nen boomwortel
Dat deed echt niet goed, had even moeite met naar adem te happen maar dat was just maar van de klap. Als ik mijnen helm niet had opgehad dan had ik zeker niet uitgereden en ik denk dat ik dan een tijdje niet meer had moeten rijden... Uiteindelijk vooral last van pink en ringvinger, ik denk gekneusd. Na een goeie 5 minuten toch beslist door te rijden op hoop van. Bedankt aan de onbekende biker die mij heeft recht geholpen (moest hij dit toevallig lezen)
Tot kilometer 90 ging het nog aardig, daarna waren de benen te 'leeg' om de steilste stukken te doen en iets later begon de maag ook wat lastig te doen. Dus nog serieus gevloekt de laatste zware 25km!
Uitrijden was voor mij de enige doelstelling en ik ben dus enorm tevreden het gehaald te hebben. De streek rond Malmedy is echt super mooi, jammer dat ik er niet veel van kunnen genieten heb. Organisatie was top, ook bedankt aan Lowie voor de updates ivm parcours e.d.
Na zo'n 14-15 km tegen zo'n 25 km/u onderuit op nen boomwortel
Tot kilometer 90 ging het nog aardig, daarna waren de benen te 'leeg' om de steilste stukken te doen en iets later begon de maag ook wat lastig te doen. Dus nog serieus gevloekt de laatste zware 25km!
Uitrijden was voor mij de enige doelstelling en ik ben dus enorm tevreden het gehaald te hebben. De streek rond Malmedy is echt super mooi, jammer dat ik er niet veel van kunnen genieten heb. Organisatie was top, ook bedankt aan Lowie voor de updates ivm parcours e.d.
Ik ook! Snap het ook niet. Heb alles gereden op de 115 en dat hebben een paar bekenden gezien, bij wie ik in de buurt reed en ik heb ook alle tussentijden. Super (voorlopige) uitslag voor mijn doen, maar dan toch DSQ? Echt jammer...Misty wrote:Super genoten en afgezien en had redelijk goeie benen maar bij het zien van de uitslag ist al minderDSQ hier versta ik nu niks van pffffffffff!!!!!
Gooi m'n lege gellekes ook altijd bij de verzorging weg (op foto's zal een dikke prop onder mijn broekelastiek te zien zijn) en ik ben vriendelijk tegen anderen... Nummer verwisseling?
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Denk dat bij mij de fout zit in men vertrektijd in de uitslag , staat 9:00u. terwijl ik nr252 had en in box 2 moest starten en dus gestart ben ! Heb al ne mail gestuurd naar organisatie van Chronorace !JeroenK wrote:Ik ook! Snap het ook niet. Heb alles gereden op de 115 en dat hebben een paar bekenden gezien, bij wie ik in de buurt reed en ik heb ook alle tussentijden. Super (voorlopige) uitslag voor mijn doen, maar dan toch DSQ? Echt jammer...Misty wrote:Super genoten en afgezien en had redelijk goeie benen maar bij het zien van de uitslag ist al minderDSQ hier versta ik nu niks van pffffffffff!!!!!
Gooi m'n lege gellekes ook altijd bij de verzorging weg (op foto's zal een dikke prop onder mijn broekelastiek te zien zijn) en ik ben vriendelijk tegen anderen... Nummer verwisseling?
Na een jaartje afwezigheid (verkiezingen vorig jaar) terug afgezakt naar RDHF. Dit jaar met een betere uithouding en dus voor de eerste keer de 90 gekozen ipv de 65.
Het parcours is schitterend, zeer technisch (vaak boven mijn petje) en loodzwaar. vooral in de laatste 20 km wordt elk grammetje energie uit je lijf geperst. De zon en de warmte waren zeker een verzwarende faktor. De vele technische afdalingen waren voor mij soms grensverleggend of soms te voet
Net aan het begin van de laatse afdaling naar Malmedy nog verkeerd gereden met een tiental bikers. Ergens een pijl gemist en daardoor 5' later binnen.
Niks dan lof voor de uitstekende organisatie en ook voor Lowie die op dit forum en ter plaatse voor de nodige info zorgde.
Eén groot punt van kritiek, niet aan de organisatie maar aan de vervuilende bikers. Ik lees hier dat het steeds moeilijker wordt om aan de nodige vergunningen te geraken, gps tracks om nadien de tocht over te doen, ook over privé stukken, maar vooral de vele verpakkingen en weeral biba die je her en der tegenkomt zijn nefast voor organisatoren.
Dit is niet enkel hier zo maar geldig voor elke marathon die georganiseerd wordt.
Het parcours is schitterend, zeer technisch (vaak boven mijn petje) en loodzwaar. vooral in de laatste 20 km wordt elk grammetje energie uit je lijf geperst. De zon en de warmte waren zeker een verzwarende faktor. De vele technische afdalingen waren voor mij soms grensverleggend of soms te voet
Net aan het begin van de laatse afdaling naar Malmedy nog verkeerd gereden met een tiental bikers. Ergens een pijl gemist en daardoor 5' later binnen.
Niks dan lof voor de uitstekende organisatie en ook voor Lowie die op dit forum en ter plaatse voor de nodige info zorgde.
Eén groot punt van kritiek, niet aan de organisatie maar aan de vervuilende bikers. Ik lees hier dat het steeds moeilijker wordt om aan de nodige vergunningen te geraken, gps tracks om nadien de tocht over te doen, ook over privé stukken, maar vooral de vele verpakkingen en weeral biba die je her en der tegenkomt zijn nefast voor organisatoren.
Bedankt voor de hint. Ik heb geen starttijd. Terwijl ik gewoon midden in het pak met de rest mee reed, vanuit het juiste startvak...Misty wrote: Denk dat bij mij de fout zit in men vertrektijd in de uitslag , staat 9:00u. terwijl ik nr252 had en in box 2 moest starten en dus gestart ben ! Heb al ne mail gestuurd naar organisatie van Chronorace !
Merci RDHF voor de mooiste maar toch vooral de lastigste marathon tot nu toe.
Heb getwijfeld tussen 65 km en 90 km, maar ben toch vertrokken op de 90 km en de eerste 50 km geen probleem, was fantastisch qua klimmen afdalen praatjes met andere bikers en natuurlijk de bekende stapstroken.
Maar na 55 à 60 km toch een serieuze klop van den hamer gekregen (door de warmte denk ik ook) waardoor de laatste 35 km een hel waren en zeker de laatste 4 beklimmingen, maar toch gefinished ondanks de zware afdalingen.
Was elke keer gevaarlijk die afdalingen over die boomwortels doordat het soms vettig lag of dat je juist zo'n beek was overgestoken en met natte banden moest afdalen.
@catchup! Heb je nog meer van die sfeerfoto's??
Of weet er iemand filmpjes staan, daar er verschillende bikers met helmcamera's rondreden??
Heb getwijfeld tussen 65 km en 90 km, maar ben toch vertrokken op de 90 km en de eerste 50 km geen probleem, was fantastisch qua klimmen afdalen praatjes met andere bikers en natuurlijk de bekende stapstroken.
Maar na 55 à 60 km toch een serieuze klop van den hamer gekregen (door de warmte denk ik ook) waardoor de laatste 35 km een hel waren en zeker de laatste 4 beklimmingen, maar toch gefinished ondanks de zware afdalingen.
Was elke keer gevaarlijk die afdalingen over die boomwortels doordat het soms vettig lag of dat je juist zo'n beek was overgestoken en met natte banden moest afdalen.
@catchup! Heb je nog meer van die sfeerfoto's??
Of weet er iemand filmpjes staan, daar er verschillende bikers met helmcamera's rondreden??