Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mol
Mountainbiker

Post by mol »

BelAir_500 wrote:hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig

in achouffe genoeg afgezien en mijn bike ook, voor veel euros aan stukken (alles versleten door die modder)
ik denk dat je lang niet de enige bent,mijn scott spark staat ook bij de fietsmaker...niets werkte nog!

hoop dat als hij gefixt is vrijdag dat ik er langer kan van genieten dan enkel zondag :lol:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

G-m@n. wrote:ik heb vorige week ook met de rara tubeless gereden in achouffe en nergens probs gehad :wink:
+1
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

vraagje die uitslagen van vorig jaar zijn die nog ergens te vinden?

Ik doe dit jaar voor de vierde keer de M mee.. maar zou nog eens graag de results van vorig jaar bekijken :-)

groeten en succes aan alle deelnemers!
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

mol wrote:
BelAir_500 wrote:hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig

in achouffe genoeg afgezien en mijn bike ook, voor veel euros aan stukken (alles versleten door die modder)
ik denk dat je lang niet de enige bent,mijn scott spark staat ook bij de fietsmaker...niets werkte nog!

hoop dat als hij gefixt is vrijdag dat ik er langer kan van genieten dan enkel zondag :lol:
Hier ook enkele weken rondgereden met een kapotte body, hopelijk vrijdag Houffaready! Anders een ander achterwiel zoeken #-o
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

Steenrijen wrote:vraagje die uitslagen van vorig jaar zijn die nog ergens te vinden?

Ik doe dit jaar voor de vierde keer de M mee.. maar zou nog eens graag de results van vorig jaar bekijken :-)

groeten en succes aan alle deelnemers!
http://www.chronorace.be/web2/classemen ... 1349835795
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

BramDR wrote:
G-m@n. wrote:ik heb vorige week ook met de rara tubeless gereden in achouffe en nergens probs gehad :wink:
+1
Met ne 29er misschien wel, maar of je op een modderhelling op geraakt met ne 26" rara. Daar heb ik toch wel mijn twijfels over...
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Startnummers staan op de site.
Giobiker
Mountainbiker

Post by Giobiker »

Er is op de website precies nie veel te vinden ivm het parcours en de plaatsen vd bevoorradingen.
jean
Mountainbiker

Post by jean »

Al iemand terplaatse?hoe is het weer daar?
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Giobiker wrote:Er is op de website precies nie veel te vinden ivm het parcours en de plaatsen vd bevoorradingen.
Hoe kan het dan nog duidelijker dan nu reeds weergegeven op de site?!
Post Reply