3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
The herminator
Mountainbiker

Post by The herminator »

Herders,

Bedankt voor opnieuw een zeer geslaagde organisatie. Had mij ingeschreven voor de 100km, want was wat bevreesd voor mijn knie (zwaar gevallen tijdens de wereldbeker in Houffalize)

Rustig vertrokken en na 50km uiteindelijk toch de gas open, in het Livierenbos heb ik de "speeltuin" 2 maal gedaan.

Was uiteindelijk toch tevreden om binnen te zijn gekomen met slechts een lichte pijn aan de knie. Uiteindelijk toch 19,6 gemiddeld.

Nogmaals dank en tot volgend jaar =D>
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Zeer schieke tocht, massaal geflitst geweest zowel tijdens het parcours als tijdens de stops, prachtig weer, lekkere braadworst(en).
Een welgemeende danku aan alle medewerkers en vriendelijke herders.
Oja, nog een voordeel van dit mooie weer: de kledij mag al wat korter en losser zijn :P :P
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Hey Herders

Is er een manier om degenen te bedanken die hun privedomein open zetten voor ons?
Schitterende toht!!!! Dank aan mijn mede MC-ers, Haaike & de mama om mij er door te sleuren op de 80 km.
'k zal voor volgend jaar toch eens een trainingperiode moeten inlassen om de kilookes eraf te krijgen want die voel je wel met een goeie 1900 hoogtemeters.

See you next year met wat meer medebikers!!!
moaner
Mountainbiker

Post by moaner »

135 op karakter wegens geen training dit jaar.
prachtige tocht zeer technisch. khad op het einde wa schrik voor het stekelvarken maar deze bleek afwezig.
tis zoals aalst carnaval, ge ziet er een hele tijd naar uit maar ge zijt content da het gedaan is me afzien:)
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

kzal het kort houden :
samen met Bushrider 125 + extra luske gereden en genoten van km 1 tot km 135.
Technisch, snelheid, afdalingen, ... alles wat in de perfecte MTB tocht moet zitten zat erin.
Ik dacht dat zoiets alleen op grote Ardennen ritten mogelijk was (zoals GRG).
Organisatie is gewoonweg het beste wat ik in 10 jaar MTB gezien heb.
Chapeau !!

Wouter
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Onze Belgische kampioen marathon was er trouwens ook.
Aan de bevoorrading aan het Ronnybos stond Nicolas Vermeulen plots naast mij.
Toen ik hem aan de laatste bevoorrading opnieuw tegen kwam dacht ik even dat ik wel zeer sterk had gereden, maar toen besefte ik dat hij op die tijd 25km meer dan mij had gedaan :-D .

Hij was trouwens vol lof over het parcours. Denk dat het wel wat wil zeggen als een marathonkampioen speciaal afzakt naar je TT om die als training te rijden.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ook ik ben voor de eerste keer afgezakt naar Maarkedal.
In het begin dacht ik dat we in Houffalize aan het mtb waren. Wat een tocht; om je vingers af te likken.
Vertrokken met nog 4 forumgasten en dan na 1ste bevoorrading verdergereden met den Bart voor 125 km + optielus. Ook al moesten we te voet gaan, de 135 km zouden we uitrijden en ja hoor, zelfs nog met de glimlach gearriveerd.
De Herders zijn mountainbikers met ERVARING!! Dat is overduidelijk.
Proficiat Herders, jullie zien ons zeker nog terug!

Minpunt: ???? (moet ze nog zoeken)
Pluspunten: organisatie, parcours, bevoorrading, bewegwijzering: 1 woord ALLES.

Viv
Signer
Mountainbiker

Proficiat

Post by Signer »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Tweede deelname (vorig jaar gemist wegens kwetsuur) en een dikke proficiat aan de Herders en de talloze vrijwilligers.
Verzorgde bevoorradingen,duidelijke bepijling,seingevers,mooi weer,..........wat wenst een mens nog meer.
Waande me bij momenten in de Ardennen, samen met broertje gereden en wegens nog familiale verplichtingen gegaan voor de 80km . :oops: :oops:

Dank en bij leven en welzijn zeker tot next year.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Schitterende tocht in een geweldige streek!!! :drunk:
Top organisatie en zeker genoeg bevoorradingen.

In ieder geval tot volgend jaar !!!
duff
Mountainbiker

Post by duff »

prachtig prachtig prachtig .... PRACHTIG!

twas serieus in orde :)

de 135km uitgereden en zo leeg als iets!!

Herders bedankt en tot volgend jaar!
Post Reply