Zo denk ik er nu ook over, ik probeer de fiets zo sober mogelijk te houden.kawa wrote:Eenvoud siert....![]()
Ben ook geen fan van al die kleurkes.
Turner Flux update 24/03 p 16
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
+1Headshot wrote:waarom moet toch iedereen altijd zijn fiets met een bepaalde kleur gaan decoreren? meestal is het er zelfs overrubber-12 wrote:Fiets mist karakter nu.
Wielen met meer rood erin?
fiets is goed zoals hij nu is, die zwarte vork is een verbetering imho, trouwens een turner is nie gemaakt als showfiets zoals sommige andere maar om mee te rijden...
We gaan er toch gene kleurboek van maken he....Headshot wrote: op die achterbrug kan je mss een paar zwarte stickers plakken van een paar merken, maar niet teveel
Denk trouwens niet dat de achterbrug niet eens een probleem is voor edlisjas...
Edlisjas wrote: Wat de achterbrug betreft, dit heeft ook zijn voordelen vind ik. Het is echt een staaltje van prachtig freeswerk en dit is goed zichtbaar zo + het feit dat krassen niet zo opvallen![]()
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
maar van andere precies welkawa wrote:We gaan er toch gene kleurboek van maken he....Headshot wrote: op die achterbrug kan je mss een paar zwarte stickers plakken van een paar merken, maar niet teveel![]()
Denk trouwens niet dat de achterbrug niet eens een probleem is voor edlisjas...
Edlisjas wrote: Wat de achterbrug betreft, dit heeft ook zijn voordelen vind ik. Het is echt een staaltje van prachtig freeswerk en dit is goed zichtbaar zo + het feit dat krassen niet zo opvallen![]()
ik vind hem ook mooi zo maar een klein SRAM stickerke ofzo zou niet misstaan