19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

slijkcrosserke wrote:Misschien 1 opmerking bij het filmpje.
Wat zie ik dan als laatste voorbijkomen:
NE KLETSE KOP #-o
klopt niet echt met het standpunt:
Doe het veilig, draag een helm :wink:
'k Dacht dat ge weeral met mij aan het lachen waart, maar inderdaad GP... [-X [-X [-X

Slecht voorbeeld
voor de kindjes en andere bikers...
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Vanmiddag een beetje rondgereden in de omgeving Ingelmunster-Ooigem. Alle hier vermelde technische stroken gereden (behalve de eerste).
Zoals verwacht zal het zondag een prachtige tocht worden.
Een beetje commentaar bij bepaalde stroken :
* wantebrug : hier zag ik precies twee afdalingen, degene die we vorig jaar hebben gedaan (CP-afdaling?) en tien meter verder een gemakkelijkere variant
* nieuw bosje aan ooigembrug : zeer plezant en redelijk technisch, zeker de omgekeerde richting (maar dit laatste niet proberen tijdens de tocht hé #-o )
* Klein Zwitserland, Ooigembos en crossparcours : drie fantastische stroken, maar hier moet ik opletten voor een "déjà-vu"-gevoel. Dit laatste is echter louter persoonlijk. Degenen is hier niet wekelijks rijden, zullen deze stroken zeker top vinden.
* twee stroken aan Ringbrug (voeders Haeck) : het hoogtepunt van mijn namiddag! Deze twee stroken worden hier gereduceerd tot de "matras-afdaling", maar deze afdaling is slechts een klein gedeelte van hetgeen de organisatie hier heeft gecreërd. Een typisch voorbeeld van : als er geen off-road is, maken we er zelf wel. Prachtig gedaan! Veel ga ik niet verklappen, maar deze twee stroken zijn veel meer dan enkel de matras-afdaling.

Tot zondag !!
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

hopelijk een droog weertje en een lekker stralend zonnetje. Zal eindelijk min nen nieuwen velo nen ker kunen uittesten op de technische stroken vorig weekend nie te vele der van gehad van technisch.
(bewaakt bikepark)

grtz
Last edited by BBstijntje on Tue 14 Oct 2008 21:03, edited 1 time in total.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

de P wrote:Yupse, de foto's zien er allemaal veelbelovend uit. Signer en ik zien er volle bak naar uit. Nog wa regen om alles wa goe "vettig" te leggen en 't ga grote fun zijn.
Velo'ke binnen voor ne "fine"tuning en nu ik nog :P :P

grtz

De P

Hé P , wanneer vertrekken jullie zou anders mss wel meerijden !

Wanneer vertrekt de trein trouwens ?
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

de P wrote:Yupse, de foto's zien er allemaal veelbelovend uit. Signer en ik zien er volle bak naar uit. Nog wa regen om alles wa goe "vettig" te leggen en 't ga grote fun zijn.
Velo'ke binnen voor ne "fine"tuning en nu ik nog :P :P

grtz

De P

Hé P , wanneer vertrekken jullie zou anders mss wel meerijden !

Wanneer vertrekt de trein trouwens ?
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

slijkcrosserke wrote:Misschien 1 opmerking bij het filmpje.
Wat zie ik dan als laatste voorbijkomen:
NE KLETSE KOP #-o
klopt niet echt met het standpunt:
Doe het veilig, draag een helm :wink:
tis vo de mietjes é :lol:

trouwens, leuke weersvooruitzichten:
Image

=D> =D>
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Ziet er inderdaad een linke bocht uit. Matrasafdaling eindigt wel op een stuk weg. Oke, weinig tot geen verkeer op die plaats, maar 1 auto kan genoeg zijn voor een hoop miserie. Een tip: bordje plaatsen voor de (mogelijke) automobilisten. :wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Wie zal er zich opofferen om achter Moustache te rijden tijdens de matrasafdaling ? :-D
We kunnen misschien een lotje trekken.
Ben van plan de 1ste boemeltrein om klokslag 8u in gang te zetten :bounce: :bounce:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

jodelaietie wrote:Wie zal er zich opofferen om achter Moustache te rijden tijdens de matrasafdaling ? :-D
We kunnen misschien een lotje trekken.
Ben van plan de 1ste boemeltrein om klokslag 8u in gang te zetten :bounce: :bounce:
ben van plan om tegen 8u mee te starten :wink:

groeten
Moonie
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Tot slt de laatste 2 technische zones:

13e technische zone: ISOLAVA: Moeilijkheidsgraad: *
Ook vorig jaar aangelegd, het bosje naast Isolava: draaien en keren, enkele grachtpassages. Voor de techneuten onder ons de voorlaatste kans om het verschil te maken, de finish wenkt. 13e technische zone voor alle afstanden.

14e technische zone: GAVERS : Moeilijkheidsgraad: *
Om het helemaal af te leren een laatste nieuw aangelegd bosje aan de deur van enkele andere bikers (Mr T. & Moozemeiske , Dark Dingo en Filiberke). In opdracht van de gemeente Oostrozebeke aangelegd, althans dat is hetgeen we vertelden aan de nieuwsgierige geburen. 14e en laatste technische zone voor alle afstanden.

Zo , alle 14 de technische zones, goed voor +- 13km echt mtb-plezier, in het kort toegelicht. Naast deze zones bieden wij nog meer dan 20km andere offroad en 18 km road.
Post Reply