03/02/08 Westerlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

bij mij op 't werk loopt er ene rond van natuurpunt die idd zei dat er idd andere mtb club(s) waren komen klagen.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Nog efkes een reaktie op het bovenvermelde om als mtb-club elkaar de das om te doen.Ga ervoor om in je eigen gemeente of stad een toertocht te organiseren dan zul je weining problemen hebben.Zijn er dan toch bij die buiten de lijnen gaan pissen dan hebben ze het alleen aan hunzelf te danken dat er voor hen geen vervolg meer komt om nog een tt in te richten en moeten ze niet gaan zoeken om ergens een schuldige te zoeken buiten de eigen organisatie.Ik weet ook dat het toffer is om te kunnen zeggen dat er 2500 bikers zijn geweest dan,er waren maar 900 deelnemers.Maar naar de toekomst toe zullen degene die wel in orde zijn met alles hieruit wel voordeel halen.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Wat voor een gezever is dat nu weer...

Hoe kan je nu een TT organiseren van 60 km in je eigen gemeente?
Noem mij 1 TT die enkel in z'n eigen gemeente blijft.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

spooky wrote:Wat voor een gezever is dat nu weer...

Hoe kan je nu een TT organiseren van 60 km in je eigen gemeente?
Noem mij 1 TT die enkel in z'n eigen gemeente blijft.
Dan ga je maar voor een kortere afstand.
En dat is gene zever,want ge hebt het nu zelf ondervonden met jullie tocht.
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

spooky wrote: Noem mij 1 TT die enkel in z'n eigen gemeente blijft.
Ik vermoed dat lucky Ham bedoeld (en mee organiseert). Er zullen er nog zijn maar dat is -zelfs voor 40km- een luxe en meestal onmogelijk.

Ik snap echter niet wat dit met het geval Westel-Okselaar-Natuurpunt te maken heeft.
Greetz
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

vreed :off: bezig

Ik ben geen lid van één van beide clubs, maar laat ons toch even serieus blijven ipv te gaan mieren neuken over wat wel of niet correct is(dat doen de groen mannen al in overvloed) of wie hier schuld aan heeft of niet.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat collega's clubs voldoende sportief gedrag kunnen opbrengen voor elkanders organisatie, zodat hun tijdrovende voorbereidingen om ons als recreatieve biker toch telkens opnieuw een schitterende zondagvoormiddag te bezorgen kan blijven doorgaan, soit elke toer minder is er volgens mij één te weinig. Ik betreur alleen het feit dat we de komende 2 jaar in Westerlo niet meer moeten gaan biken :( en ja ze hadden geen 200m moeten afwijken van het vergund parcours, maar laat ons toch eerlijk zijn, wie durft te zeggen dat hij nog nooit tegen 50km/u door een 30km/u zone gereden heeft . . . moeten al deze chauffeurs dan ook 2 jaar hun rijbewijs afgeven #-o #-o #-o

Sportieve groetjes. :wink:
Locked