Garmin edge 605-705

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ik heb mijn EDGE ook via Ebay gekocht (UK), alles verloopt perfect en toestel heeft EU lader (uitwisselbaar), alsook de talen zijn normaal,ik gebruik nederlands.
Mooi toestel, ik heb nu CityNavigator v8 geladen, ik had nog recht op een 2e licentie van mijn huidige (auto)GPS.
Het is me nog wel onduidelijk hoe ik het beste een route, welke ik opgeladen heb via Internet, kan downloaden en rijden. (re schijnen diverse mgelijkheden te zijn.)....
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Vraagje: werkt een Polar hartslagband zonder W.I.N.D. codering samen met de Garmin edge 705? Iemand ervaring mee?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Palmboy wrote:Vraagje: werkt een Polar hartslagband zonder W.I.N.D. codering samen met de Garmin edge 705? Iemand ervaring mee?
Vallen in herhaling:
Herder Ronny wrote:
Sniper_78 wrote:Werkt de polar borstband (CS400) ook op een EDGE 705??
Neen!
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Herder Ronny wrote:
Palmboy wrote:Vraagje: werkt een Polar hartslagband zonder W.I.N.D. codering samen met de Garmin edge 705? Iemand ervaring mee?
Vallen in herhaling:
Herder Ronny wrote:
Neen!
sorry :oops:
Bolleke
Mountainbiker

Verzenden

Post by Bolleke »

TaurineR,Een route of trackx,kun je via mapscource naar edge versturen.
Als je via traningscenter werkt,moet eerst een GPX bestanden omzetten naar TCX bestanden om ze via TC kunnen te versturen naar gps.
Sniper_78
Mountainbiker

Post by Sniper_78 »

ik veronderstel dat je best de Topo kaarten koopt om te MTB-en, of zijn er andere opties?
Zijn deze Topo kaarten uitgebreid?
Gummikoe
Mountainbiker

Post by Gummikoe »

Topo kaarten geven de meeste details en onverharde wegen en hoogtelijnen weer. Een wegenkaart zou ik niet gebruiken omdat je daar met je mountainbike niet komt. De nwe Topo Belux is zelfs routeerbaar
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Herder Ronny wrote:
Vallen in herhaling:
Herder Ronny wrote:
Neen!
Mag ik er dan vanuit gaan de de hartslagmeter van de edge met een digitaal gecodeerd signaal werkt? Zoals polar?
Of is het nog analoog signaal zoals bij een HAC4?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

WoodWheel wrote:
Herder Ronny wrote:
Vallen in herhaling:
Herder Ronny wrote: Neen!
Mag ik er dan vanuit gaan de de hartslagmeter van de edge met een digitaal gecodeerd signaal werkt? Zoals polar?
Of is het nog analoog signaal zoals bij een HAC4?
De hartslagmeter van Garmin is gecodeerd!
Houtte
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite,XT, SID World CUp, Noir cranks, Marta SL red, WH-M775

Post by Houtte »

TaurineR wrote:Ik heb mijn EDGE ook via Ebay gekocht (UK), alles verloopt perfect en toestel heeft EU lader (uitwisselbaar), alsook de talen zijn normaal,ik gebruik nederlands.
Mooi toestel, ik heb nu CityNavigator v8 geladen, ik had nog recht op een 2e licentie van mijn huidige (auto)GPS.
Het is me nog wel onduidelijk hoe ik het beste een route, welke ik opgeladen heb via Internet, kan downloaden en rijden. (re schijnen diverse mgelijkheden te zijn.)....
Heb er eentje gekregen van de kerstman en ben vandaag ff aan het experimenteren geweest en morgen ga ik mijn eerste route die ik gedownload heb via internet (mtbroutes.be) in herentals een testen. Maar het makkelijkste is gewoon via die site de gpx-versie opslaan op je computer in een map en dan je garmin aansluiten op je pc en dan opent hij vanzelf een venster op de F: schijf bij mij en dan open je de map garmin, dan map GPX openen en gewoon het bestandje dat je gedownload had van internet ff kopieren in deze map en dan staat hij in je garmin. Werkt perfect want heb het eens geopend en hij plant de route onmiddelijk van mij thuis tot aan het startpunt al.
Post Reply