9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Na de helft van het eerste filmke kom ik precies niet meer in beeld. Tchien hoe zou da nu komen :lol: :lol:

@petanker : met het afkopen van dat vroeg opstaan, was da vlug vergeten hoor :bounce: :drunk:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Rock Rider wrote:Het gaat om den dezen....

Image
Wa kost zo'n spel als ik zo vrij mag zijn?
Ziet er dolle pret uit om dat eens te proberen
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zaterdagmorgen met lichte regen gestart in Zottegem voor de 100 km.
De mannen waren apart gestart voor de 130 km gezien die (en ge hebt gelijk Kurt ) wat te snel waren voor mij :oops: .

Op de muur gekomen, technisch probleem met versnellingen :evil: maar dank aan de gast die dit probleem verholpen heeft =D> !
Nadien klimwerk op de muur verdergezet tot ik precies op de autobotsers zat. Reden: achterband zo plat als een sjieke :evil: .
Zodoende nieuwe band gelegd (met wat hulp van mijn fietspartner en gebruik van pomp van gast, waarvoor beiden bedankt hé :P ) en route verdergezet.
Met 105 km op de teller goed aangekomen in Zottegem met nog goede beentjes ! Tochtje mocht eigenlijk nog wat langer geweest zijn :P

Mooi parcours en stops goed verdeeld over parcours.

Onderweg, op de stops en aan de eindmeet kennis gemaakt met nog enkele Forumbikers oa. Herder Ronny, Scubaluc, Barty & collega's, Slijkcrosseken (die plots dacht dat hij Scubaluc was ... :drunk: ...), ... en nog even nagenoten van de prachtige rit.

Volgend jaar ben ik terug van de partij en dit keer voor de volle 130 km !

PS: Nog eens bedankt aan alle medewerkers voor dit prachtige evenement =D> =D> =D>
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Knurrebikers lady wrote:Onderweg, op de stops en aan de eindmeet kennis gemaakt met nog enkele Forumbikers oa. Herder Ronny, Scubaluc, Barty & collega's, Slijkcrosseken (die plots dacht dat hij Scubaluc was ... :drunk: ...), ... en nog even nagenoten van de prachtige rit.
ik denk dat ik nu weet wie jij bent... Je bent er waarschijnlijk komen bij zitten aan de eindstreep toen wij daar zaten met scubaluc, vommie, petanker, lichterveldnoare...
jimmydv
Mountainbiker

Post by jimmydv »

Hé de bikers

Namens de organisatie (Regiosportdienst Zuid-Oost-Vlaanderen) bedankt dat jullie gekomen zijn, ondanks de slechte weersomstandigheden bij de start.
Jullie waren met meer dan 1950.
Het doet deugd om zoveel goede kritiek te krijgen. Maar het zijn vooral de paar minpuntjes die we hier lezen die ons interesseren. Die trachten we volgend jaar weg te werken.
In 2008 gaan we voor de 10de editie en we kunnen jullie garanderen dat we er iets speciaal van maken.

Ondertussen, nog veel bike-plezier en tot.....
Jimmy (die ook wel graag eens de Regiotour wil meerijden, maar ja ik moet altijd werken) :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

hallo, even een vraagske weet er iemand wanneer fotos online komen op de muur zat er iemand fotos te nemen, schijnt iemand van flandrien.Ben daar gaan zien op de site maar nog steeds niets.weet er iemand iets meer. Alvast bedankt
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

vommie wrote:Na de helft van het eerste filmke kom ik precies niet meer in beeld. Tchien hoe zou da nu komen :lol: :lol:
Mijn achterkant daarentegen kwam des te meer in beeld #-o
@ RR, alvast mooie beelden en een goede impressie van bepaalde delen van de tocht. =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

for the fame wrote:
Rock Rider wrote:Het gaat om den dezen....

Image
Wa kost zo'n spel als ik zo vrij mag zijn?
Ziet er dolle pret uit om dat eens te proberen
Deze is dezelfden als die van mij en Traxer!!!!

@for the fame :

Kijk eens op :

http://shop.x-sportscam.nl/index.php

Als ge meer info wilt moet ge mij maar eens een pb-tje sturen.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Rock Rider wrote:
Knurrebikers lady wrote:Onderweg, op de stops en aan de eindmeet kennis gemaakt met nog enkele Forumbikers oa. Herder Ronny, Scubaluc, Barty & collega's, Slijkcrosseken (die plots dacht dat hij Scubaluc was ... :drunk: ...), ... en nog even nagenoten van de prachtige rit.
ik denk dat ik nu weet wie jij bent... Je bent er waarschijnlijk komen bij zitten aan de eindstreep toen wij daar zaten met scubaluc, vommie, petanker, lichterveldnoare...
Inderdaad ! Maar ik wist ook niet wie gij was :-? . Nu wel (zopas op jullie site gekeken) en heb u inderdaad gezien. (Vommie, petanker en lichterveldnoare ken ik ook niet van zien...)

Misschien tot binnenkort es !
swake
Mountainbiker

Post by swake »

laagvlieger wrote:hallo, even een vraagske weet er iemand wanneer fotos online komen op de muur zat er iemand fotos te nemen, schijnt iemand van flandrien.Ben daar gaan zien op de site maar nog steeds niets.weet er iemand iets meer. Alvast bedankt
ik denk dat die op de site van regiotour (regiosport) gaan komen. :-k
Post Reply