Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Vandaag prachtige omstandigheden op de routes van theux.
Combi van groen en blauw en een beetje rood gedaan.
Finale van de blauwe is wel een beetje een tegenvaller.
verslagje op m'n BLOG
Er stonden daar nog verschillende bikers op de parking bij het kasteel, verschillende met mtb.be shirts..
hey adri,
ik denk dat wij dat waren
wij hebben de rode route gereden. mooie tocht onder een mooi zonnetje, mooie klimmetjes en felle afdalingen
wat wil een biker nog meer
Het was idd een prachtig geheel allemaal, maar toch wel afzien in die klimmekes op de rode route Ik was dieje met diene doblo die langs u geparkeerd stond
Ah, ge ziet, m'n kennersoog had het gezien he..
dus ge hebt de eerste lus naar polleur en verder niet gedaan.
Enige info ivm aantal km en hm?
Ik zou op deze manier ook eens willen gaan, want de finale van de rode is wel echt om duimen en vingers af te likken.
Ik heb ook de gewoonte om altijd maar terug naar Theux te gaan als ik een vaste route wil rijden in de Ardennen, vandaag zijn we ook met drie man tot daar gereden. Deze morgen een deel van het groepke gezien op de parking aan het kasteel, Joriss had ik herkend en er kwam me nog iemand bekend voor (nu zie ik dat het Corsa is, heb van hem nog een fietsendrager gekocht )
Wij hebben de blauwe route gereden vandaag en het was weer fijn met het lentezonneke
Bepijling is niet zo goed in orde, maar goed dat ik de route zowat van buiten ken zodat we toch nog de weg vinden. Enige nadeel vind ik de laatste 5-6km, daarom snij ik meestal dat stuk af en rij ik vollen domp bergaf terug naar het treinspoor in Theux om daar de voetgangersweg te gebruiken als laatste mooie klim naar de parking...
Kawa, das niet erg zenne, had u ook nog niet herkend als joris het niet gezegd had Volgende keer beter
Adri , het enigste dat ik u mee kan geven is dat we 48.90km (volgens mijne teller) gedaan hebben zoals wij gereden zijn, de hoogtemeters heb ik geen flauw idee van