ja idd
laat ons hopen dat de pedaal het niet begeeft
05/03 Knokke-Heist beach challenge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
poisenviper
- Mountainbiker
Post by poisenviper »
hihi als ge nummer 2979 zie ist ik
E gele kanarie op een GT Zaskar... kan er nie naast kijken
jammer dat men pa nie kan komen met zijn telelens
jah vandaag al 3 binnenbanden mogen leggen...
er zat een nagel in diek niet zag
Gewoone semi-slicks met een goede 2,5 tot max 3 druk moet voldoende zijn, in dat slijkstukkie zullen er wel verschillen gemaakt worden...
maarja beter niet kijken naar de pro's zeker ?
E gele kanarie op een GT Zaskar... kan er nie naast kijken
jammer dat men pa nie kan komen met zijn telelens
jah vandaag al 3 binnenbanden mogen leggen...
er zat een nagel in diek niet zag
Gewoone semi-slicks met een goede 2,5 tot max 3 druk moet voldoende zijn, in dat slijkstukkie zullen er wel verschillen gemaakt worden...
maarja beter niet kijken naar de pro's zeker ?
-
steffenson
- Mountainbiker
Ik ben 15de geworden op de 27km overall, en 11de in de categorie seniors.
Op de modderstrook was het erg schuiven, maar dat was bij de meesten zo, dus heb daar niet echt plaatsen verloren.
Onderweg focus_wrc tegengekomen, en aan de bike-wash doorbijterke tegengekomen.
Op de modderstrook was het erg schuiven, maar dat was bij de meesten zo, dus heb daar niet echt plaatsen verloren.
Onderweg focus_wrc tegengekomen, en aan de bike-wash doorbijterke tegengekomen.
Last edited by Yakke on Sun 05 Mar 2006 19:30, edited 1 time in total.
M'n eerste beachrace ooit is me vrij goed bevallen..
In de derde startbox vertrokken en op het strand continu renners ingehaald, toen we de dijk moesten oplopen zag ik de eersten boven op de fiets springen. +-60e positie algemeen dacht ik. Daarna op de modderstrook vol doorgegaan en al schuiven nog een 15tal plaatsen gewonnen. Dan begon waar ik voor vreesde, doordat er velen niet willen overpakken komen mindere groepjes terug aansluiten, wat zorgde voor een 20delige groep op het strand tegenwind.
Bij het ingaan vd tweede rond voelde ik een hongerklop aankomen en zelfs in de meewind kon ik amper aanpikken. In de modder ging het dan weer wel nog goed, maar nadien zag ik sterren! Op het strand tegenwind zijn er me zeker nog 20 gepasseerd en ben dan scheel van de honger en van de kou over de meet gebold. Volgende keer toch maar een lange broek aandoen
Uiteindelijk 2e junior op de 54km, en 70e algemeen ongeveer denk ik.
Of de ontvangen champagne goed smaakt zien we later wel
bij het naar huis rijden ben ik mijn helm daar vergeten op de parking vlakbij de sporthal, vlakbij dat rond puntje. Een rood-blauw model van trek (topmodel denk ik) met 2 maximize stickers erop. Beloning voor de vinder kan wel in orde komen denk ik
In de derde startbox vertrokken en op het strand continu renners ingehaald, toen we de dijk moesten oplopen zag ik de eersten boven op de fiets springen. +-60e positie algemeen dacht ik. Daarna op de modderstrook vol doorgegaan en al schuiven nog een 15tal plaatsen gewonnen. Dan begon waar ik voor vreesde, doordat er velen niet willen overpakken komen mindere groepjes terug aansluiten, wat zorgde voor een 20delige groep op het strand tegenwind.
Bij het ingaan vd tweede rond voelde ik een hongerklop aankomen en zelfs in de meewind kon ik amper aanpikken. In de modder ging het dan weer wel nog goed, maar nadien zag ik sterren! Op het strand tegenwind zijn er me zeker nog 20 gepasseerd en ben dan scheel van de honger en van de kou over de meet gebold. Volgende keer toch maar een lange broek aandoen
Uiteindelijk 2e junior op de 54km, en 70e algemeen ongeveer denk ik.
Of de ontvangen champagne goed smaakt zien we later wel
bij het naar huis rijden ben ik mijn helm daar vergeten op de parking vlakbij de sporthal, vlakbij dat rond puntje. Een rood-blauw model van trek (topmodel denk ik) met 2 maximize stickers erop. Beloning voor de vinder kan wel in orde komen denk ik
Last edited by viperke on Sun 05 Mar 2006 17:45, edited 1 time in total.