Houffalize
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- section_00
- Mountainbiker
Post by section_00 »
uurtje terug van houffalize
blauwe route gereden - ik vond het niet zo technisch maar er waren wel enkele pittige klimmekes in. Sommige bleven maar duren.. ma karakter getoond en goaaaan
het lag er modderig bij zeker aan die afdaling net voor de camping.. (we zaten met een paar beginnelingen en daar zijn er toch enkele onderuit gegaan)
prachtige streek moet ik zeggen
mij zien ze daar zeker terug!
blauwe route gereden - ik vond het niet zo technisch maar er waren wel enkele pittige klimmekes in. Sommige bleven maar duren.. ma karakter getoond en goaaaan
het lag er modderig bij zeker aan die afdaling net voor de camping.. (we zaten met een paar beginnelingen en daar zijn er toch enkele onderuit gegaan)
prachtige streek moet ik zeggen
mij zien ze daar zeker terug!
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Re: houffa
Ben er vorige week nog geweest, rood 3 is de moeite, deze route heeft alles.rappe ronny wrote:Ik ben nog nooit in houffa geweest, maar ben van plan er naar toe te gaan.
Welke routes zijn aanraders? Ik zou graag iets van een 75 km. doen en liefst zeer technisch en veel hoogtemeters.
Dan geel, deze heeft route heeft minder te bieden, maar hier kun je eens goed doorrijden.
En om te eindigen, de groene, kort maar krachtig, echt een hele mooie route, één van de mooiste in de ardennen.
Laat zeker weten hoe het was.
Greettzz..
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik ga deze twee es rijden binnen 14 dagen als ik 2 weken op congé ben in de ardenne.Luc wrote:Ik ga deze zondag eens biken op deze routes. Als ik het goed begrijp zijn route 6 en 3 sterk aan te bevelen ?
die route 6 ( groen ), is die nu 12 of 21 km ?? want op mijn stafkaart staat er 12km op en volgens mtbroutes is het 21 km.
Zijn deze routes echt zo technisch als ze zeggen ?? iemand foto's van deze technische trails ??
De groene lus komt deels wel over het Wb parcours heb ik gezien tijdens de WB in houffa na de klim van de arsenal.
Massini