ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: ATB Cross
Heb het ook naar men zin gehad, enkel 2 opmerkingen:
- Zien dat voor elke reeds de laatste ronde een bel te horen is.
- Volgend jaar in de eerste ronde zou ik die eerste chicane openzetten.
Vanaf ronde 2 kan die er dan in. Zo krijg je geen opstoppingen (veiliger) en tegen de tweede ronde is het toch eerder op een lint.
- Zien dat voor elke reeds de laatste ronde een bel te horen is.
- Volgend jaar in de eerste ronde zou ik die eerste chicane openzetten.
Vanaf ronde 2 kan die er dan in. Zo krijg je geen opstoppingen (veiliger) en tegen de tweede ronde is het toch eerder op een lint.
Meerhout: proficiat aan de organisator dat met hetgeen hij daar ter beschikking had, geprobeerd heeft het maximum mogelijke eruit te halen.
Trouwens, elke wedstrijd mag zijn eigenheid hebben hé...
Eén opmerking: te laat aan de start is niet tussenschuiven. Bij de start van de D's mocht een laatkomer zomaar op de eerste rij bij tussenschuiven
, stonden we daar met 7 of 8, VEEL te gevaarlijk (stuur tegen stuur!).
Trouwens, elke wedstrijd mag zijn eigenheid hebben hé...
Eén opmerking: te laat aan de start is niet tussenschuiven. Bij de start van de D's mocht een laatkomer zomaar op de eerste rij bij tussenschuiven
- kristof gilis
- Mountainbiker
Post by kristof gilis »
Heb me 15minuten goed geamuseerd daarna missing link kapot getrapt. Misschien toch eens stoppen met die krachttraining.
Volgende week forfait wegens schoolfeest van de kids, terug in hilvarenbeek.
K
Volgende week forfait wegens schoolfeest van de kids, terug in hilvarenbeek.
K
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
zeer goed organisatie tip top
heb me wel geergerd aan de opwarmers die tijdens de wedstijd in de weg reden
kwamer zelf 1 tegen op singletrak in tegenovergesteld richting dan moogde niet boos worden , shame on you
kwamer zelf 1 tegen op singletrak in tegenovergesteld richting dan moogde niet boos worden , shame on you
Ik heb er ook effe last van gehad maar nie zo veel. Maar wel van die kerel die in tegenover gestelde richting aan 't rijden was.zwolle wrote:zeer goed organisatie tip top
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
DuCCie wrote:Ik heb er ook effe last van gehad maar nie zo veel. Maar wel van die kerel die in tegenover gestelde richting aan 't rijden was.zwolle wrote:zeer goed organisatie tip top
dieje sn... heeft er voor gezorgd dat ik het wiel de 6 de verloor , was ik even chargrijnig .
lol. Ik terug het gat naar het groepke voor mij terug groter werd (dak maar nie dicht kreegzwolle wrote:DuCCie wrote:Ik heb er ook effe last van gehad maar nie zo veel. Maar wel van die kerel die in tegenover gestelde richting aan 't rijden was.zwolle wrote:zeer goed organisatie tip top
dieje sn... heeft er voor gezorgd dat ik het wiel de 6 de verloor , was ik even chargrijnig .![]()
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Heb met de man in kwestie nog staan nakaarten na de finish. Dieje zen voorwiel kon recht in de vuilbak iig.spritser wrote:mooie droge omloop gehad vandaag
Bij de start van de D was er iemand ferm op zijn gezicht gegaan.
Ik ben 35 ste geworden![]()
Gr christof
Goede omloop enkel het eerste op en af stukje na de start was zeker ronde 1 er teveel aan, je moet het hier al echt hebben van je startpositie anders ben je zowiezo gedwongen om bij de laatste 20 aan te sluiten als er iemand valt of dergelijke.
Was bij de verkenning van eerste ronde wat sceptisch over het rondje van Meerhout, maar na enkele ronden begon het steeds beter te worden. De lange rechte stukken waren inderdaad vrij lang, maar tevens mijn geluk
! Kom zo mooi bij de kop aansluiten na een korte opstopping bij chicane. Daarna een mooie 6e plek behaald bij de C-klasse, na overstap uit de D-klasse. Jammer twee keer bocht gemist en daardoor aansluiting met top4 kwijt geraakt! Gelukkig hoef ik dus nu niet over naar B-klasse...

Hopelijk gaat het zondag net zo goed! Maandag tijdens een streetrace twee keer gevallen, nu last van mn knie en elleboog..hopelijk zondag dus hersteld!
Hopelijk gaat het zondag net zo goed! Maandag tijdens een streetrace twee keer gevallen, nu last van mn knie en elleboog..hopelijk zondag dus hersteld!
-
James Jeuris
- Mountainbiker