Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Bedankt aan de ruim 1000 deelnemers. En aan de meneer of de madam die voor het goeie weer heeft gezorgd, zodat Erika's Heuveltjes eindelijk eens in hun volle glorie konden schitteren.
Ondanks onze zaal eigenlijk te klein is, en ons clubje eigenlijk te klein is om 1000 deelnemers deftig te kunnen ontvangen, en we in extremis een tegenslag hadden met de vrouwen-douches, en we 's ochtends nog gesaboteerd werden door een gulle punaisen-strooier, hebben al onze medewerkers zich voor 100 % gegeven om het beste uit de organisatie te halen.
We hebben, met dank aan de vele privé-eigenaars, geprobeerd zoveel mogelijk uit onze MTB-arme streek te halen, en het doet ons heel veel deugd dat dit door jullie geapprecieerd wordt.
De jenever, de bitterballen, en het bezoekje van Eddy Merckx kregen jullie er gratis bovenop.
Een nederig dankjewel van mijnentwege , aan iedereen (uitgezonderd onze vriend de punaisenstrooier) , lijkt mij hier aldus bijzonder gepast ! !
Rik C - voorzitter Erika's Baaikers
med26
Mountainbiker

Post by med26 »

Bedankt aan alle deelnemers!!!Het was een plezier om jullie allemaal op foto te nemen en ik hoop tot volgend jaar!!!!
Nu al +/-500 foto's de rest zal volgen in de loop van deze week.
https://picasaweb.google.com/1163673033 ... 1215012012
elsje
Mountainbiker

Re: heuveltjes

Post by elsje »

Mask wrote:Deze morgen de groten toer gereden. Ben zeer content dat ge de medewerking kreeg van de weergoden want ge hebt daar 't een en 't ander uit ulder mouwen geschud. Super organisatie ,leuk parcours , bemande oversteekplaatsen , goede bevoorradingen, een dreupelke , pannenkoekskes en ne lekkeren Brugse Zot. Voor maar 2 eurootjes stijf veel amusement gehad. Had wel gehoopt de 2 heuveltjes van Erika zelf te zien.....Zal voor volgend jaar zijn zekers.
Groeten van de tegenterters uit Aarsele
Mask

Ho.... der zal daar veel vanaf hangen Wey :wink: :wink:
Last edited by elsje on Mon 16 Jan 2012 20:11, edited 2 times in total.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

toffe rit door toffe bende Bedankt mannen T'wa plezant te klerken mag ieder jaar zukke weer zijn ze.
Greetzz

Bakkerke
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

Het was weer dik in orde bij de Erika's =D>
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Duizend maal dank voor de positieve opmerkingen =D> =D> =D> =D>
Voor volgend jaar ben ik al bezig met het uitwerken van een gepimpt parkoer die zowel bij mooi als slecht weer goed berijdbaar is !
Weer met een paar Jagermeisters extra's erbij geflensd zal het weer top worden , dat beloof ik u :bounce:
Een jammerlijke gebeurtenis en hopen dat we dit niet meer meemaken is de duimspijkerman [-o< [-o< [-o<
Dus zou ik zeggen met ons bende tot op uw organisatie en tot volgend jaar op onze Heuveltjes van Erika é

See ya
Grts den Fast2
bosvelo
Mountainbiker

Post by bosvelo »

Gefeliciteerd met deze prachtige organisatie. Doe zo voort.
Ik heb er alvast van genoten ! =D>
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Mask wrote: Had wel gehoopt de 2 heuveltjes van Erika zelf te zien.....Zal voor volgend jaar zijn zekers.

Mask
Ela ela Mask [-X [-X [-X
Erika deed gisteren pas haar plechtige comunnie e. JE gaat nog een jaar of 6 geduld moeten hebben om haar echte heuveltjes te zien ze.
:P :P :P
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

de wes wrote:
Mask wrote: Had wel gehoopt de 2 heuveltjes van Erika zelf te zien.....Zal voor volgend jaar zijn zekers.

Mask
Ela ela Mask [-X [-X [-X
Erika deed gisteren pas haar plechtige comunnie e. JE gaat nog een jaar of 6 geduld moeten hebben om haar echte heuveltjes te zien ze.
:P :P :P
SCHITTEREND =D> =D> =D> =D> =D>
mauss
Mountainbiker

Post by mauss »

Kan er maar één iets op zeggen

IK WIL NOG EEN KEERTJE !!!

Die laatste afdaling ''Cowboy Willy'' of hoe noemde hij was de max :-D

Volgende keer miss gewoon overal voorzien van dubbele pijltjes om het net ietsje duidelijker te maken maar echt zo de MAX die toer !!!
Post Reply