Bedankt aan de ruim 1000 deelnemers. En aan de meneer of de madam die voor het goeie weer heeft gezorgd, zodat Erika's Heuveltjes eindelijk eens in hun volle glorie konden schitteren.
Ondanks onze zaal eigenlijk te klein is, en ons clubje eigenlijk te klein is om 1000 deelnemers deftig te kunnen ontvangen, en we in extremis een tegenslag hadden met de vrouwen-douches, en we 's ochtends nog gesaboteerd werden door een gulle punaisen-strooier, hebben al onze medewerkers zich voor 100 % gegeven om het beste uit de organisatie te halen.
We hebben, met dank aan de vele privé-eigenaars, geprobeerd zoveel mogelijk uit onze MTB-arme streek te halen, en het doet ons heel veel deugd dat dit door jullie geapprecieerd wordt.
De jenever, de bitterballen, en het bezoekje van Eddy Merckx kregen jullie er gratis bovenop.
Een nederig dankjewel van mijnentwege , aan iedereen (uitgezonderd onze vriend de punaisenstrooier) , lijkt mij hier aldus bijzonder gepast ! !
Rik C - voorzitter Erika's Baaikers
Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- med26
- Mountainbiker
Bedankt aan alle deelnemers!!!Het was een plezier om jullie allemaal op foto te nemen en ik hoop tot volgend jaar!!!!
Nu al +/-500 foto's de rest zal volgen in de loop van deze week.
https://picasaweb.google.com/1163673033 ... 1215012012
Nu al +/-500 foto's de rest zal volgen in de loop van deze week.
https://picasaweb.google.com/1163673033 ... 1215012012
Re: heuveltjes
Mask wrote:Deze morgen de groten toer gereden. Ben zeer content dat ge de medewerking kreeg van de weergoden want ge hebt daar 't een en 't ander uit ulder mouwen geschud. Super organisatie ,leuk parcours , bemande oversteekplaatsen , goede bevoorradingen, een dreupelke , pannenkoekskes en ne lekkeren Brugse Zot. Voor maar 2 eurootjes stijf veel amusement gehad. Had wel gehoopt de 2 heuveltjes van Erika zelf te zien.....Zal voor volgend jaar zijn zekers.
Groeten van de tegenterters uit Aarsele
Mask
Ho.... der zal daar veel vanaf hangen Wey
Last edited by elsje on Mon 16 Jan 2012 20:11, edited 2 times in total.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
toffe rit door toffe bende Bedankt mannen T'wa plezant te klerken mag ieder jaar zukke weer zijn ze.
Greetzz
Bakkerke
Greetzz
Bakkerke
Duizend maal dank voor de positieve opmerkingen
Voor volgend jaar ben ik al bezig met het uitwerken van een gepimpt parkoer die zowel bij mooi als slecht weer goed berijdbaar is !
Weer met een paar Jagermeisters extra's erbij geflensd zal het weer top worden , dat beloof ik u
Een jammerlijke gebeurtenis en hopen dat we dit niet meer meemaken is de duimspijkerman
Dus zou ik zeggen met ons bende tot op uw organisatie en tot volgend jaar op onze Heuveltjes van Erika é
See ya
Grts den Fast2
Voor volgend jaar ben ik al bezig met het uitwerken van een gepimpt parkoer die zowel bij mooi als slecht weer goed berijdbaar is !
Weer met een paar Jagermeisters extra's erbij geflensd zal het weer top worden , dat beloof ik u
Een jammerlijke gebeurtenis en hopen dat we dit niet meer meemaken is de duimspijkerman
Dus zou ik zeggen met ons bende tot op uw organisatie en tot volgend jaar op onze Heuveltjes van Erika é
See ya
Grts den Fast2
Ela ela MaskMask wrote: Had wel gehoopt de 2 heuveltjes van Erika zelf te zien.....Zal voor volgend jaar zijn zekers.
Mask
Erika deed gisteren pas haar plechtige comunnie e. JE gaat nog een jaar of 6 geduld moeten hebben om haar echte heuveltjes te zien ze.
- Manza
- Mountainbiker
SCHITTERENDde wes wrote:Ela ela MaskMask wrote: Had wel gehoopt de 2 heuveltjes van Erika zelf te zien.....Zal voor volgend jaar zijn zekers.
Mask![]()
![]()
![]()
Erika deed gisteren pas haar plechtige comunnie e. JE gaat nog een jaar of 6 geduld moeten hebben om haar echte heuveltjes te zien ze.
![]()
![]()