Leuk dat je die hebt geteldjulcesaar wrote:ondertussen wel 67 collega's voorbij gestoken !![]()
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Vandaag de tt van Asse gaan rijden en gekozen voor de lange afstand nl. 80 km. Met de fiets heen en terug leverde me dat 107 km op.
Na de megarit van gisteren waren de beentjes vandaag niet echt goed
dist : 114 km (na de aperitief bij fietscompagnon nog naar huis)
avg : 21.4
Na de megarit van gisteren waren de beentjes vandaag niet echt goed
dist : 114 km (na de aperitief bij fietscompagnon nog naar huis)
avg : 21.4
-
tunerke007
- Mountainbiker
Post by tunerke007 »
Gisteren namiddag in ik denk wel 30°C een 53km in de haspengouwse velden gedaan.
Gem snelheid van 20km/h. Ik moet er wel bij zeggen dat ik pas terug een half jaar bezig ben na 5 jaar totaal niets gefietst te hebben.
En ik ook ben ik nu 4 maanden gestopt met roken nadat ik bijna 8jaar gerookt heb!
Ik viel van mijne fiets toen ik thuis kwam! Gelukkig was het niet van vermoeidheid maar van vreugde dat ik de 50km terug gehaald heb en ik dus SERIEUS begin te voelen dat ik niet meer rook :)
Gem snelheid van 20km/h. Ik moet er wel bij zeggen dat ik pas terug een half jaar bezig ben na 5 jaar totaal niets gefietst te hebben.
En ik ook ben ik nu 4 maanden gestopt met roken nadat ik bijna 8jaar gerookt heb!
Ik viel van mijne fiets toen ik thuis kwam! Gelukkig was het niet van vermoeidheid maar van vreugde dat ik de 50km terug gehaald heb en ik dus SERIEUS begin te voelen dat ik niet meer rook :)
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag effe de modder gaan testen, en hoe de RaRa's zich daarin gedragen ... viel al bij al wel mee, maar die uitstekende boomwortels waren échte roetsj-stukken ...
allemaal wél een lekker vettige brij
en, speciale vermelding, want heb vandaag mijn eerste 1.000 km van het jaar gereden
dit bij een hele trage start door het weer da ni wilde meewerken, en het veel indoor rijden (ong. 750 km) zijn we toch al blij dat we tegenover vorig jaar al zeker ni moeten onderdoen.
allemaal pure fun !
allemaal wél een lekker vettige brij
en, speciale vermelding, want heb vandaag mijn eerste 1.000 km van het jaar gereden
dit bij een hele trage start door het weer da ni wilde meewerken, en het veel indoor rijden (ong. 750 km) zijn we toch al blij dat we tegenover vorig jaar al zeker ni moeten onderdoen.
allemaal pure fun !
Ik fiets bijna elke dag met MTB naar mijn werk. Tocht van om en bij de 20 km enkel. Op de terugweg vind ik het plezant om in elke veldbaan die ik zie in te rijden. Vandaag wel 2 keer eindigend op een hek, alhoewel pad erachter doorliep, maar ja. Kan nu al +- 5 km op 24 km naar huis fietsen op onverharde wegen. Ik hoop er tegen het eind van de zomer 15 op 40 van te kunnen maken.
Topic nog eens naar voren halen...
Vandaag als echte noob de rode route van Asse gereden. Veel modder en een moeilijker parcours dan wat ik gewoon ben (Aalst, Affligem)
Mijn stuurskills moeten toch nog wat bijgeschaafd worden
Ook vrij veel doorgeslipt in de modder met mijn Felt banden. Dat zal hopelijk wel beteren wanneer mijn Mountain Kings aangekomen zijn.
Samengevat: Wat teveel voet aan de grond gezet, maar ook een gevoel van tevredenheid wanneer ik een moeilijke passage vlot doorgeraakt ben.
totaal 32km
Vandaag als echte noob de rode route van Asse gereden. Veel modder en een moeilijker parcours dan wat ik gewoon ben (Aalst, Affligem)
Mijn stuurskills moeten toch nog wat bijgeschaafd worden
Samengevat: Wat teveel voet aan de grond gezet, maar ook een gevoel van tevredenheid wanneer ik een moeilijke passage vlot doorgeraakt ben.
totaal 32km