Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
darrigade
Mountainbiker

Re: Fietsverjaardag dramatisch geëindigd op Erik’s intensive

Post by darrigade »

nini wrote:
kwou ook nog iets schrijven maar er is geen plaats meer. :-({|=
Pff, als het je niet interesseert, lees het dan niet. Alhoewel ik die ,mensen niet ken lees ik die verhaaltjes met veel plezier. Waarom heb je anders een forum? Misschien om naar jouw viool te luisteren? Volgens mij speelt ze vals.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

om 9 u aangezet ,veel volk maar vlot kunnen rijden buiten 1x file aan het bmx parcour.ja ook weer de mannen gezien die dachten dat er een prijs was voor de rapsten.,ze zullen wel eens het verschil moeten leren tussen l en r .als ge rechts roept moet ge nie links voorbijtjolen.
wat ik hier wel nie gelezen heb is da ge na 38km rijden ,als ge nie oplette (ik toch nie) terug aan het begin van de tocht bezig was.Nochtans tientallen zien terug keren en khad tnog nie door.AAn de fotograaf had ik het wel door,omgedraaid en teruggekeerd tot splitsing en de 26 gevolgd ,zodoende 50km op den teller .

aan dien die w-vlaanderen vergelijkt met antwerpen ,ewel in de alpen ist nog veel beter :roll: :roll: .
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Ik had 43,5 km op de gps en zeker niet de indruk van verkeerd gereden te hebben, kan het dat dit de juiste en volledige afstand was ?

Verder is het wel grappig om hier elk jaar (of is het bij elke tocht ?) dezelfde soort commentaren te lezen. 't Wordt tijd dat men eens beseft dat er altijd trage en snelle bikers onderweg zullen zijn, dat er daar bij zijn met manieren en zonder manieren en dat je in de file staat als je op het spitsuur vertrekt.

Ik heb me alvast geamuseerd in 't zonnetje =D>
nini
Mountainbiker

Re: Fietsverjaardag dramatisch geëindigd op Erik’s intensive

Post by nini »

darrigade wrote:
nini wrote:
kwou ook nog iets schrijven maar er is geen plaats meer. :-({|=
Pff, als het je niet interesseert, lees het dan niet. Alhoewel ik die ,mensen niet ken lees ik die verhaaltjes met veel plezier. Waarom heb je anders een forum? Misschien om naar jouw viool te luisteren? Volgens mij speelt ze vals.
Een forum dient als publieke discussieplaats.
De rit wordt geevalueerd en discussies met plus en minpuntjes komen aan bod.
Dit is interessant om lezen voor mountainbikers die de rit nog nooit gereden hebben en dus het forum van vorig jaar kunnen lezen. Ook voor de organisatie is het een "klankbord" om te zien of ze goed bezig zijn en of de rit voor aanpassing vatbaar is.
Als iederdeen hier zijn persoonlijk clubverslag komt noteren, is het begrip forum veranderd in een club-website en dat is hier toch niet de bedoeling. Daarom mijn hint om het verslag in te korten.
Maar ja, mijn viool klinkt vals blijkbaar als ik dit schrijf.
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

stempelke wrote:Rond 12h30 gestart en nergens file gehad,ook enkele 'profs' tegengekomen die je van de weg rijden op een recht stuk en dan te voet
staan bij de eerste de beste molhoop!!
Waarom rijden wielertoeristen bij dergelijke weersomstandigheden eigenlijk niet op de baan????
ALVAST BEDANKT AAN DE ORGANISATIE VOOR DE SUPERRIT!!!!
Gelieve de 'baanjanetten' niet allemaal over dezelfde kam te scheren aub.
Ook mountainbikers gezien met prachtige machines maar bij een molshoopje van 0,5 m hoog: ze vallen neer op hun zij! Fantastisch om zien.
Bij het minste technisch stukje zit de helft daar te sukkelen. Misschien dergelijke mountainbikers eens op de baan laten rijden :lol:
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Waar kan men de foto's vinden ?
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Misty wrote:Waar kan men de foto's vinden ?
Aan de finish, maar het tentje is waarschijnlijk reeds opgedoekt :lol: !
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Dejonckheere Johan
Leenakkerstraat 12
8791 Beveren Leie ( Waregem )
telf 056-71.94.69

johan.de.jonckheere@telenet.be

Voilà sè, u vraagt, wij draaien.
Last edited by Superfan on Mon 12 Dec 2011 20:02, edited 1 time in total.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Superfan wrote:
Dejonckheere Johan
Leenakkerstraat 12
telf 056-71.94.69

Er was ook nog iemand anders foto's aan het nemen op het einde mss iemand van de organisatie zelf ?

:roll:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

leffingenoartje wrote:
Superfan wrote:
Dejonckheere Johan
Leenakkerstraat 12
telf 056-71.94.69

Er was ook nog iemand anders foto's aan het nemen op het einde mss iemand van de organisatie zelf ?

:roll:
Dat zou kunnen, 'k zal ne keer navraag doen en zien waar die eventueel te bezichtigen zijn. :wink:
Post Reply