Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Gertje666 wrote:Afkomstig van baal en toch deze TT niet laten liggen.Dit is nu de TT waar ik elk jaar naar uitkijk.Mooie omgeving en alles wat er in de buurtligt er in,behalve de bloso.Kei goe geamuseert.Alles was dik inorde,ik heb maar 1 klein minpuntje waarom die gellekes opendoen?Zijn er dan zoveel "apen" die die opendoen enzo weg gooien?
Ik daag jullie uit om deze TT is andersom tedoen.De 110 km natuurlijk.
Omdat ge anders ne schone voorraad gellekes kunt aanleggen ... [-X
vanham
Mountainbiker

Post by vanham »

BramDR wrote:
Gertje666 wrote:Afkomstig van baal en toch deze TT niet laten liggen.Dit is nu de TT waar ik elk jaar naar uitkijk.Mooie omgeving en alles wat er in de buurtligt er in,behalve de bloso.Kei goe geamuseert.Alles was dik inorde,ik heb maar 1 klein minpuntje waarom die gellekes opendoen?Zijn er dan zoveel "apen" die die opendoen enzo weg gooien?
die gellekes hoeven voor mij niet , dat slaagt direkt in de benen ( negatief dan ) met als gevolg komende krampen , vorig jaar ook zon krampen gekregen door dat extra middeltje zal waarschijnlijk van persoon tot persoon zijn , voor de rest een super tocht en zeker tot volgend jaar
vanham
Mountainbiker

Post by vanham »

BramDR wrote:
die gellekes hoeven voor mij niet , dat slaagt direkt in de benen ( negatief dan ) met als gevolg komende krampen , vorig jaar ook zon krampen gekregen door dat extra middeltje zal waarschijnlijk van persoon tot persoon zijn , voor de rest een super tocht en zeker tot volgend jaar
pareke
Mountainbiker

Post by pareke »

Bij de tt van aarschot was de rit andersom , toe was het maar 60 km
touchdownbiker
Mountainbiker

Zo 15/05/2011 Langdorp

Post by touchdownbiker »

Mtb Wolfsdonk bedankt de deelnemers en hopen jullie volgende editie weer te zien. Steeds de 3de zondag van de meimaand.

wat betreft aantal deelnemers: we zijn nog aant tellen en gaan een poging doen om de verschillende afstanden is volledig te traceren.

wat betreft die gellekes, als we die niet opendoen zou u misschien mtbers zien rijden met een verzameling gellekes in de zakken. Het is niet onze bedoeling om iemand een voorraad te laten opslaan en dan tekort komen voor de andere deelnemers. U hoeft echter geen te nemen als dat u niet smaakt of ligt maar er is in principe een schatting gemaakt zodat elke deelnemers ( of toch bijna elke) op de lange trajecten toch dergelijke dingen kan proberen of proeven.
fietsengert
Mountainbiker

Post by fietsengert »

gisteren nog net op tijd voor de 110 km gekozen , wat een geweldige rit zoveel singletracks een echte speeltuin.
Ook de organisatie was dik in orde, en nog eens bedankt dat mijn zoon als jongste deelnemer aan de 110km (15jaar) ook een t shirt heeft gekregen.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

fietsengert wrote:gisteren nog net op tijd voor de 110 km gekozen , wat een geweldige rit zoveel singletracks een echte speeltuin.
Ook de organisatie was dik in orde, en nog eens bedankt dat mijn zoon als jongste deelnemer aan de 110km (15jaar) ook een t shirt heeft gekregen.
Hehe, mijn zoontje (1m85) is een jaartje ouder en heeft em ook uitgereden.
Sterk dat ze op zo'n jonge leefttijd al zo'n ritten aandurven. Ze kunnen dus al doseren.

hoed af :lol:
pédalleur de charme
Mountainbiker
Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Post by pédalleur de charme »

Het was weer 80 km puur genieten. We hadden net het geluk om aan de 1e bevoorrading aan te komen als het begon te gieten, dan daar maar even gewacht.Super parcours met mooie afdalingen en klimmetjes, zeker als je de streek ondertussen al wat begint te kennen.Bevoorradingen waren ook super uitgerust.Een paar keer maar net op tijd het pijltje gezien, maar dat ligt volledig aan mezelf.Nog wat over gehouden en de laatste 15 (zeer mooie) km's nog voluit gegaan. Voldaan aangekomen na 3u50min en nu al met de goesting om volgend jaar de 110km aan te vatten! Alleen jammer dat ik nergens iets gehoord/gelezen had van het 3action pakket dat je kon verkrijgen na de tt.
touchdownbiker
Mountainbiker

15/05/2011 3action classic

Post by touchdownbiker »

pédalleur de charme wrote:Het was weer 80 km puur genieten. We hadden net het geluk om aan de 1e bevoorrading aan te komen als het begon te gieten, dan daar maar even gewacht.Super parcours met mooie afdalingen en klimmetjes, zeker als je de streek ondertussen al wat begint te kennen.Bevoorradingen waren ook super uitgerust.Een paar keer maar net op tijd het pijltje gezien, maar dat ligt volledig aan mezelf.Nog wat over gehouden en de laatste 15 (zeer mooie) km's nog voluit gegaan. Voldaan aangekomen na 3u50min en nu al met de goesting om volgend jaar de 110km aan te vatten! Alleen jammer dat ik nergens iets gehoord/gelezen had van het 3action pakket dat je kon verkrijgen na de tt.
bij volgende editie zal dat extra aangegeven staan maar het stond op het drukwerk vermeld op het frontblad onderaan linkse hoek en tegelijkertijd ook op de site van ons onder de tab toertocht praktisch:

Wat bieden we u aan:

Prachtige omlopen naar ieders mogelijkheden
Afwisselend en heuvelachtig traject doorheen de Langdorpse bossen en het hageland.
M/V kleedkamers en douches
Bikewash & bewaakte fietsparking
Dagverzekering via VWBV Bike promo
Uitgebreide bevoorradingen
Voor elke deelnemer 3Action verrassingspakket
70, 85 & 110 km bij inschriving gratis energiegel
110 km gratis spaghetti
Bij voorinschrijving voor 01/05/2011 gratis T-shirt
Kidstoer 15km

onze excuses voor het mislopen van dat pakket en bij volgende editie zal hier extra aandacht aan besteed worden. :oops: :oops: :oops:
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Blijkbaar ook gene gel gekregen op de 65 tot 72 km inschrijving, dacht dat die dozen gewoon reclame was #-o Lust geen quarana dus ook niet aangepakt. Als afsluiter geen afscheidsgeschenk opgehaald want aanschuiven is mijn sterkste kant ni... Ik kom voor het hageland vol pijltjes, een halve banaan en wa water aan de laatste bevoorading 8)

dank aan de organisatoren want dit was een schitterende mountainbike-waardige tocht =D>
Post Reply