Hier is het nu ook volop zon, half uur geleden zag het hier nog zwart uit...black levi wrote:Het is er nu blijkbaar zonnig...
Houffamarathon 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig
in achouffe genoeg afgezien en mijn bike ook, voor veel euros aan stukken (alles versleten door die modder)
in achouffe genoeg afgezien en mijn bike ook, voor veel euros aan stukken (alles versleten door die modder)
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
I second thatBelAir_500 wrote:hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig
Langs de andere kant: zo'n chrono's blijf je je wel lang herinneren, net omwille van de miserie
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
daar zeg je zoietKristof Huyck wrote:I second thatBelAir_500 wrote:hopelijk blijft het droog en is de ondergrond niet TE vettig en waterig
in achouffe genoeg afgezien en mijn bike ook, voor veel euros aan stukken (alles versleten door die modder)![]()
Langs de andere kant: zo'n chrono's blijf je je wel lang herinneren, net omwille van de miserie
op de moment zelf is het zalig,achteraf is het balen :p
- slijkplaat
- Mountainbiker
Post by slijkplaat »
iemand een idee of er iets voorzien is voor volgers ?
mijn broer doet de M marathon mee en zou graag onderweg enkele keren hem willen zien +drinken geven .
mijn broer doet de M marathon mee en zou graag onderweg enkele keren hem willen zien +drinken geven .
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
check de websiteslijkplaat wrote:iemand een idee of er iets voorzien is voor volgers ?
je kunt elke meter volgen als je wilt
grtz
Idd,MTBiker from Berendrecht wrote:--- ben ook aan het kijken voor nen 29er, maar wil er eerst eentje serieus proberen (niet een tourke rond de kerk).en tuurlijk met de 29er ,sedert dak hem heb staat de 26" stil
Eenmaal beslist, vrees ik dat mijn 26er ook in de schuur zal blijven staan...
Sedert de aankoop van mijn copperhead plus heeft de cube geen meter meer gereden.
Momenteel nog in Swiss,met de 29er
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Zou het te doen zijn met Racing Ralph 's 2.25 ? Deze liggen momenteel tubeless met NoTubes, maar kheb nog een nieuw setje Noby Nicks 2.1 liggen.
Ik ken zeer goed Murphy, dus ik zit met wat vrees dat ik misschien de NN niet dicht krijg met NoTubes. Altijd als ik op laatste nippertje iets verander, slaat het noodlot toe
Ik ken zeer goed Murphy, dus ik zit met wat vrees dat ik misschien de NN niet dicht krijg met NoTubes. Altijd als ik op laatste nippertje iets verander, slaat het noodlot toe