rik c wrote: Een MTB-tocht met meer dan 15 bevoorradingen en evenveel fotografen onderweg . Da's verdomd een zeldzame vogel ! !
Zo 28/11/2010 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gobi
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie
pffff, wat heb ik er spijt van dat ik niet verder gereden ben. Na de plaatselijke ronde +/- 5km en na 45minuten besloten om ermee te stoppen, da ging mij iets te traag naar mijn goesting. Ook 5 keer moeten afstappen door voorgangers die de weg blokkeerden, kan iedereen overkomen, mij ook dus ik verwijt die mensen niets, maar het werkte mij op mijn systeem.
Ik heb deze vorig jaar ook gereden en is nochtans een leuke rit maar ja, de omstandigheden zaten nie mee.
Volgend jaar beter, voor mij dan of de organisatie nog beter kan weet ik niet

Ik heb deze vorig jaar ook gereden en is nochtans een leuke rit maar ja, de omstandigheden zaten nie mee.
Volgend jaar beter, voor mij dan of de organisatie nog beter kan weet ik niet
Volledig akkoord maar het scheelt hem maar een 6-tal km hoor.Moto2 wrote:Maar Aartrijkestraat ligt nochtans in een andere gemeente, hoor! Dus missen is bijna onmogelijk.winnitou wrote:Het begon al goed deze morgen ; als adres staat op pagina 5 AartrijkEstraat maar de place to be was AartrijkSEstraat.
Wil het toeval dat deze straten allebei bestaan dus ik (en niet ik alleen hoor)natuurlijk op het verkeerde adres.![]()
![]()
Dus voor alle duidelijkheid graag de juiste straatnaam.
Tot volgend jaar.
Bij deze wil ik nog vlug alle cc. 970 deelnemers bedanken die de koude, sneeuw en ijzel trotseerden om onze tocht te rijden
Eveneens bedank ik alle medewerkers die de hele week al, dag in, dag uit geholpen hebben om er een mooie rit van te maken.
Bedankt allemaal
Morgen meer, nu kruip ik in mijn bedje want heb wat slaap in te halen

Eveneens bedank ik alle medewerkers die de hele week al, dag in, dag uit geholpen hebben om er een mooie rit van te maken.
Bedankt allemaal
Morgen meer, nu kruip ik in mijn bedje want heb wat slaap in te halen
Eerste wintertoer ooit gereden vandaag. Na nog geen 500 m valt er één in een struikske met fiets en al..Dat beloofde ! 'T ging komisch en leuk worden! Dus vol enthoesiasme de eerstvolgende rechtse in die woonwijk genomen met het idee twee rijders ineens te willen verschalken...Ja man, zelfs Valentino Rossi heeft het asfalt nooit van zo dichtbij gezien !
Met een paar blutsen in mijn carrosserie verder de tocht gereden tot de eerste BV. (bevoorrading !)Nog nooit zo weinig gedronken daar, niet dat het niet lekker was, maar 'k had het gewoon nie warm genoeg. Ook enorm verschoten toen er rook vanachter een geparkeerde Scott kwam.
Dacht eerst dat z'n motor nog aan 't draaien was
Eenmaal 't vuurtje
bemerkt dat erachter stond , ben ik doorgereden. Toen werd het ook serieus ' Tricky Business ' met die verharde sporen overal door elkaar.
Enfin, tenslotte toch geen spijt gehad om met kajoetchoe botten gereden te hebben.
Alleszinds ne dikke merci aan de organisatoren.

Met een paar blutsen in mijn carrosserie verder de tocht gereden tot de eerste BV. (bevoorrading !)Nog nooit zo weinig gedronken daar, niet dat het niet lekker was, maar 'k had het gewoon nie warm genoeg. Ook enorm verschoten toen er rook vanachter een geparkeerde Scott kwam.
Dacht eerst dat z'n motor nog aan 't draaien was
bemerkt dat erachter stond , ben ik doorgereden. Toen werd het ook serieus ' Tricky Business ' met die verharde sporen overal door elkaar.
Enfin, tenslotte toch geen spijt gehad om met kajoetchoe botten gereden te hebben.
Het was vandaag mijn dagje niet. Te laat aangekomen om met de groep aan te zetten. Thuis wat getwijfeld en getalmd om af te komen.
Ten lange laatste dan toch maar richting Aartrijke gereden, meer uit sympathie met het vele werk dat de organisatoren in deze tocht staken dan uit pure goesting. Samen met Winnitou, die omwille van andere redenen te laat kwam, aangezet en na 500 meter wist ik reeds dat het niet direct een funtochtje zou worden. De body draaide vierkant, macht steken op de pedalen en eerst twee keer ronddraaien, vooraleer de trappers werkten.
Toch zo goed en kwaad als mogelijk proberen mee te rijden met de groep, waarbij we konden aansluiten door een lusje te laten liggen. Op die manier moest ik wel Traxers trainingsparcours missen. Tweemaal de grond geïnspecteerd en mijn vermoedens klopten...bikkelhard.
Vlug nog een korte après, want mijn belofte om tijdig thuis te zijn was ik niet vergeten. De gemiddelde snelheid zorgde ervoor dat de rit heel wat langer duurde dan gedacht.
Tijdens het terugkeren dwaalden mijn gedachten eventjes af naar al die prachtige lente- en zomertochten. Het parcours dat we aangeboden kregen was anders wel heel mooi evenals het sneeuwlandschap. Wat modder kan me niet deren, maar de gladde wegen waren er toch te veel aan.
Volgend jaar zeker terug als koning winter zijn manieren houdt, want dit is echt een TOPorganisatie.
Bedankt!

- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Welke bedoel je...jeroenie wrote: falco peregrinus, der staat daar op een paar fotos nen serieuze lelijkaard
Maar als je eerst de gemeente intikt in een GPS of Google maps, zie je toch automatisch dat het Aartrijksestraat is en niet Aartrijkestraat.winnitou wrote:Volledig akkoord maar het scheelt hem maar een 6-tal km hoor.Moto2 wrote:Maar Aartrijkestraat ligt nochtans in een andere gemeente, hoor! Dus missen is bijna onmogelijk.winnitou wrote:Het begon al goed deze morgen ; als adres staat op pagina 5 AartrijkEstraat maar de place to be was AartrijkSEstraat.
Wil het toeval dat deze straten allebei bestaan dus ik (en niet ik alleen hoor)natuurlijk op het verkeerde adres.![]()
![]()
Dus voor alle duidelijkheid graag de juiste straatnaam.
Tot volgend jaar.
Trouwens als je toch aartrijkestraat moest intikken in Google of een GPS, dan krijg je als suggestie Torhout en dan weet je toch dat het niet klopt en dat het Aartrijke moet zijn.?
Vorige week was het net hetzelfde in Torhout op de nachtrit. Daar was het brugsebaan die voor verwarring zorgde. De inschrijving was in de brugsestraat in torhout en niet in de brugsebaan , want die is in een andere gemeente, nl Lichtervelde.
Daarom altijd goed kijken naar straatnaam of dat wel klopt met de gemeente waar je naartoe moet.
Klopt dit niet via google maps of met je gps, dan heb je nog altijd tijd genoeg om een belletje te slaan naar de inrichter.
Hopelijk kom je dit nooit meer tegen en kan je volop op tijd genieten van de ritten zonder het vervelende zoeken naar de start.
- wesley snipes
- Mountainbiker
Post by wesley snipes »
Man man, had ook graag deze gereden.
Vanmorgen met de kameraden op de baan gereden , na 1u30 rijden terug huiswaarts gemoeten wegen koude tenen.
Ben geen vriesgans, maar graag zou ik in de winter toch km'ers afbollen zonder die verdomde koude tenen...
Iemand enkele tips voor me aub??
met dank....
Vanmorgen met de kameraden op de baan gereden , na 1u30 rijden terug huiswaarts gemoeten wegen koude tenen.
Ben geen vriesgans, maar graag zou ik in de winter toch km'ers afbollen zonder die verdomde koude tenen...
Iemand enkele tips voor me aub??
met dank....