Ik hoop de Conti Raceking supersonicJeanke6 wrote:Hebben we het hier nu over de supersonics of de racesports?Bulkie wrote:Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vrees dat zo een band enkel geschikt om in t zand te rijden... Diegenen die er toch mee op de stenen gingen rijden, hadden permanent lek door scheuren in de flanken... Helaas.Dacuba wrote:Beide
Edit: Ik gebruik enkel yellow tape met notubes ventielen.
Omdat dit niet wilde lukken heb ik er dus nu binnebanden ingelegd dat'k toch kan rijden maar heb me wel een joe no flats tubeless kit gekocht met rimstrip omdat Jean Biermans zei dat dat makkelijker ging gaan...
Ivm linten: gebruik enkel notubes of eclipse, bij bovenvermelde durft het ventiel losscheuren.
Ken
Waar de nieuwe Xking van continental Te koop?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
ik heb me een setje X KINGS gekocht versie racesport,heb hem juist vooraan al opgelegd en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden van ben kwestie van grip enzo!
maar men vraag is eigenlijk of de versie racesport sterk genoeg is om er ardenneritten mee te rijden!ik vind de flanken eigenlijk niet zo dun maar toch twijfel ik of ik ook de protection zou kopen!
racesport is tubeless ready dus hij zou toch iets sterker moeten zijn dan de supersonic?of heb ik dat mis!
maar men vraag is eigenlijk of de versie racesport sterk genoeg is om er ardenneritten mee te rijden!ik vind de flanken eigenlijk niet zo dun maar toch twijfel ik of ik ook de protection zou kopen!
racesport is tubeless ready dus hij zou toch iets sterker moeten zijn dan de supersonic?of heb ik dat mis!
- Dacuba
- Mountainbiker
supersonicMC Tim wrote:Ik hoop de Conti Raceking supersonicJeanke6 wrote:Hebben we het hier nu over de supersonics of de racesports?Bulkie wrote: Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vrees dat zo een band enkel geschikt om in t zand te rijden... Diegenen die er toch mee op de stenen gingen rijden, hadden permanent lek door scheuren in de flanken... Helaas.
Ivm linten: gebruik enkel notubes of eclipse, bij bovenvermelde durft het ventiel losscheuren.
Ken
- blubberduck
- Mountainbiker