Waar de nieuwe Xking van continental Te koop?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Jeanke6 wrote:
Bulkie wrote:
Dacuba wrote:Beide
Edit: Ik gebruik enkel yellow tape met notubes ventielen.
Omdat dit niet wilde lukken heb ik er dus nu binnebanden ingelegd dat'k toch kan rijden maar heb me wel een joe no flats tubeless kit gekocht met rimstrip omdat Jean Biermans zei dat dat makkelijker ging gaan...
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vrees dat zo een band enkel geschikt om in t zand te rijden... Diegenen die er toch mee op de stenen gingen rijden, hadden permanent lek door scheuren in de flanken... Helaas.

Ivm linten: gebruik enkel notubes of eclipse, bij bovenvermelde durft het ventiel losscheuren.

Ken
Hebben we het hier nu over de supersonics of de racesports?
Ik hoop de Conti Raceking supersonic :-D
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Vandaag, mijn X-kings 2.2 protection erop gelegd. Waren zo goed als luchtdicht, 50ml eclipse erbij en staan na uren nog steeds mooi op druk. Morgen testrit. En het gewicht viel mee, eentje aan 552gr, en de andere 555gr. Toch 50gram minder dan hun site vermeld.
bezembiker
Mountainbiker

Post by bezembiker »

ik heb me een setje X KINGS gekocht versie racesport,heb hem juist vooraan al opgelegd en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden van ben kwestie van grip enzo!
maar men vraag is eigenlijk of de versie racesport sterk genoeg is om er ardenneritten mee te rijden!ik vind de flanken eigenlijk niet zo dun maar toch twijfel ik of ik ook de protection zou kopen!

racesport is tubeless ready dus hij zou toch iets sterker moeten zijn dan de supersonic?of heb ik dat mis!
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Iemand nog interesse in een paar nieuwe Conti X king Racesport 2.2? Heb er nog twee tekoop staan...
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Mss wat off-topic maar starbike kan de nieuwe Race king protection leveren.
De mijne zou onderweg moeten zijn :D
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

MC Tim wrote:
Jeanke6 wrote:
Bulkie wrote: Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vrees dat zo een band enkel geschikt om in t zand te rijden... Diegenen die er toch mee op de stenen gingen rijden, hadden permanent lek door scheuren in de flanken... Helaas.

Ivm linten: gebruik enkel notubes of eclipse, bij bovenvermelde durft het ventiel losscheuren.

Ken
Hebben we het hier nu over de supersonics of de racesports?
Ik hoop de Conti Raceking supersonic :-D
supersonic
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

nieuw voor de S-Works :

vooraan: X-King 2.0 SS

Image

achteraan: Race King 2.0 SS

Image
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Mijn 2.2 dingen zijn zo lek als een zeef.
Morgen eens wat oko erin kappen, en anders maar weer weg ermee....
Aardbei
Mountainbiker

Post by Aardbei »

Gezien op het Amerikaanse mtbr forum dat veel X-Kings zo lek zijn als een zeef bij aankoop.

Mijn X-Kings waren nochtans makkelijk gedicht : op aanraden NoZisch erin & ready ! Al geprobeerd?

Image
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Is ook al gezegd geweest, binnenkant eerst ontvetten.

Gaat daarna als né gewone. Verder bij het oppompen niet hoger gaan dan 2 tijdens de afdichtingsfase. Hoger gaat gewoon produkt erdoor persen.

Al bij al nt moeilijker als met een RoRo Evo <2011.
M'n ervaring.

PS : Racesport bij mij
Post Reply