Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

JFK wrote:
Kurry wrote:
Gino wrote:Zouden we zo is niks kunnen doen om hem te verdedigen of zo? Ik bedoel hij heeft zoveel voor ons gedaan kunnen wij hem is deze moeilijke tijd ni helpen? We zijn zeker met 30.000 mensen als ik Houffa bekijk. Laat ons is denken !!!!
Gino :bounce: =D> =D>
hem een steunend berichtje sturen op zijn guestbook http://www.filipmeirhaeghe.com (onderaan op de homepage)
Ehum niet zoveel steunde berichtjes als ik het zo lees.... :(
wel, waar wacht je nog op? :wink:
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Bij deze... ;)
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Kurry wrote:
mezscal wrote:Hoe zit dat trouwens met sponsers en het team "schadevergoedingen & terug betaling van loon voor de geschorste wedstrijden "
gisteren waren alle artikels betreffende Filip op de Specialized-site al verdwenen ... sad but true :-?
En toch als ge naar Team MTB gaat, staat 'em er nog tussen!! Daar zou ik als eerste knippen als ik Specialized was. Maar hier in mijn kamer blijft hij ook hangen!!! For ever!!!!
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

JFK wrote:Bij deze... ;)
ge zijt ne schat :wink: 'k gaat vlug ne keer lezen sè
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Kurry wrote: Dirk, ik betrap mij er ook op met die twee gedachten in mijne kop te zitten, maar na een onrustig nachtje ben ik toch tot het besluit gekomen dat we hem niet teveel kwalijk mogen nemen. Wie Filip persoonlijk een beetje kent, weet dat em mentaal fragiel is en dat de faalangst blijkbaar meer en meer bezit van hem nam, waardoor hij op een onhandige manier een fout heeft begaan, maar waarvoor hij alleen de verantwoordelijkheid opneemt en zijn besluiten durft te nemen. En zeg nu zelf, als ik diene pipo van het BOIC hoor verklaren op tv dat Filip het op een domme manier heeft gedaan, want JE KAN EPO GESPREID IN KLEINE HOEVEELHEDEN INSPUITEN ZODAT JE NOOIT BETRAPT WORDT EN TOCH HETZELFDE EFFECT HEBT, tja ...
We zullen hem missen en ik wens hem alle succes toe in zijn verdere leven en hoop dat hij het mtb-wereldje niet de rug toekeert (maar ik vrees er wel voor). Onthou zijn mooie momenten, zijn extremen: het stoere imago (de sik, de hanekam ... ) en tegelijkertijd zijn vriendelijkheid, zijn charisma, ...
Zondag 29 augustus zullen we des te harder voor Roel supporteren, want volgens mij zal de gouden plak nu gaan tussen Sauser of Roel !!! ook al zal er die dag altijd een wrange bijsmaak zijn ... :-?
Awel, zo denk ik er nu ook over!! Alleen zijn de spelen voor Roel op zaterdag 28 augustus, de mannen rijden ZATERDAG (Als ik goed geinformeerd ben) Verdomme en ik maar tegen iedereen spreken over den 28ste, : 'Dan gaan Filip goud pakken (woensdag nog) maar helaas... Het zal niet zijn... snik, pink!
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Voor alle stenengooiers, niet lezen. Enkel voor de fans.

Zeg mannen. Ik denk dat Filip in een gigantisch groot zwart gat zit na zijn fout. Maar ik vind dat we hem niet mogen laten vallen!!!
Kunnen we zo niks doen om hem steunen/troosten/op te vangen/Whatever???
Denk er eens over na???
Zoiets van met 1000 man (of meer) op bezoek komen of zo??? Heeft er iemand zijn nieuw adres??? Maar zou 'em wel thuis zijn???

Denk er eens over na, maar ik vind dat we iets moeten doen!!! We mogen hem niet laten vallen!!!!

Wees creatief!
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Misschien kan hij geen fietsen of bikers meer zien? Zouden jullie hem niet beter tot zichzelf laten komen? Niettegenstaande ik niet de minste sympathie heb met foefelaars, heeft die man toch het een en ander meegemaakt en zal wel aan herbronnen toe zijn. Het is zo al erg genoeg zonder dat jullie er een soap van maken. :-? Denk daar efkes over na :wink:
ivan
Mountainbiker

Epo

Post by ivan »

Ik moei me niet veel in dergelijke debatten.

Wat nooit vermeld word is het "grote geldgewin" dat zeker een voorname rol speeld bij doping in topsport .
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

't is een spijtig eind...

Ik vind het altijd super als een sportman op zijn hoogtepunt beslist te stoppen. De manier waarop is in dit geval niet zo geslaagd... Het was me al opgevallen in verschillende interviews (Ché, Humo etc...) dat hij echt geobsedeerd leek door die gouden plak. Vergeten te relativeren???

Eén ding is nog erger dan profs die "pakken": nl amateurs die pakken. Ik ben dus niet zo heel zeker of dat "geldgewin" er eigenlijk voor veel tussenzit!?

Hopelijk keert hij onze sport nu niet helemaal de rug toe.

Sterkte!
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Quadrifoglio wrote:Eén ding is nog erger dan profs die "pakken": nl amateurs die pakken. Ik ben dus niet zo heel zeker of dat "geldgewin" er eigenlijk voor veel tussenzit!?
Wie geeft echter het voorbeeld en wat willen die amateurs bereiken?

Geldgewin, prestige/aandacht/bekendheid/het gevoel belangrijk te zijn of beter dan de anderen, jezelf overtreffen (maar met doping lijkt me dat straf)... wie zal het zeggen.

Wie begeleidT ook amateurs (en welke achtergrond hebben die personen en wat winnen zij er bij)?
Last edited by Jack77 on Fri 30 Jul 2004 11:37, edited 1 time in total.
Post Reply