Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
REGELING VERKIEZINGEN :
Bij navraag blijkt dat gemeentes met goede wil een volmacht geven wanneer je een inschrijvingsbewijs kan voorleggen (de organisatie heeft het voor 2 man gedaan + verkregen).
Het volstaat om een email naar de organisatie te sturen en te vragen om een inschrijvingsbewijs (mag in het Nederlands) : http://www.rdhf.be/fr/contact.htm
Wil je vantevoren al eens zo'n oningevuld inschrijvingsbewijs zien, stuur me dan maar een email.
Dit bericht wordt ook deze week op de site gezet.
Bij navraag blijkt dat gemeentes met goede wil een volmacht geven wanneer je een inschrijvingsbewijs kan voorleggen (de organisatie heeft het voor 2 man gedaan + verkregen).
Het volstaat om een email naar de organisatie te sturen en te vragen om een inschrijvingsbewijs (mag in het Nederlands) : http://www.rdhf.be/fr/contact.htm
Wil je vantevoren al eens zo'n oningevuld inschrijvingsbewijs zien, stuur me dan maar een email.
Ik wil dit jaar voor de eerste keer hier deelnemen en ik heb een paar (waarschijnlijk domme
) vragen over de inschrijving via Chronorace:
-Er staat vermeld dat er gevraagd gaat worden van een vergunning te tonen bij het afhalen van de kaderplaat, maar die heb ik dus niet.
Gewoon 'zonder vergunning' selecteren' dan, of is dat niet de bedoeling? Er staat een opmerking bij: "Commissaris / assistent / ... moeten 'Zonder licencie' kiezen."
-is een doktersverklaring nodig?
Thx.
-Er staat vermeld dat er gevraagd gaat worden van een vergunning te tonen bij het afhalen van de kaderplaat, maar die heb ik dus niet.
Gewoon 'zonder vergunning' selecteren' dan, of is dat niet de bedoeling? Er staat een opmerking bij: "Commissaris / assistent / ... moeten 'Zonder licencie' kiezen."
Thx.
Ik geraak er ook niet op tijd, maar ik kies voor de leukere oplossing: niet stemmen, wel rijden...Ghostkebel wrote:ik geraak daar ook nooit op tijd vanuit de Kempen.
Zal moeten passen. Weeral 30 euro weggegooid, of vallen deze nog te recupereren?
Het wil niet echt lukken dit marathonseizoen. Zeer slechte winter gehad. Klaar gestoomd voor de Cimes des waimes, daags voordien ziek in mijn bed. NU die verkiezingen weer. Hopelijk valt mijn stage in Mallorca niet in het water door de aswolk.
idd, gewoon zonder vergunning selecteren, of zonder licentie, da's hetzelfde.Gary Visser wrote:Ik wil dit jaar voor de eerste keer hier deelnemen en ik heb een paar (waarschijnlijk domme) vragen over de inschrijving via Chronorace:
Thx.
doktersverklaring is normaal gezien niet nodig.
-
den daler
- Mountainbiker
zottgem heeft geen goede wil op da gebiedlowie wrote:REGELING VERKIEZINGEN :
net geweest en geen volmacht gekregen
wel een oplossing had van de persoon achter mij
gewoon de grens over steken en daar een papier vragen da je daar bent den 13e juni aan de politie
en dan ben je ook in orde
Voor mij zal het de eerste keer zijn dat ik deelneem aan dergelijk groots evenement. De inschrijving is al een tijdje gebeurd en dus is het nu wachten tot de 13de.
Ik veronderstel dat ik op de dag zelf me ergens moet gaan aanmelden en dat ik daar mijn nummerplaat en chip ontvang. Klopt dit?
Zijn er verder nog dingen die ik moet weten vooraleer ik die zondagmorgen vroeg in de wagen spring?
Bedankt!
Ik veronderstel dat ik op de dag zelf me ergens moet gaan aanmelden en dat ik daar mijn nummerplaat en chip ontvang. Klopt dit?
Zijn er verder nog dingen die ik moet weten vooraleer ik die zondagmorgen vroeg in de wagen spring?
Bedankt!
de dag zelf aanmelden aan de juiste tafel (afstand)
je krijgt dan een zak met nummer en alle attributen
op tijd na de pot gaan of zelf schijtpapier meebrengen want bij menig ardennen maraton staat er een serieuze rij
en die dixies buiten staan lekker pal in de zon
veel plezier en spaar je krachten onderweg voor de laatste twee hellingen want die zijn niet van de poes
op tijd na de pot gaan of zelf schijtpapier meebrengen want bij menig ardennen maraton staat er een serieuze rij
veel plezier en spaar je krachten onderweg voor de laatste twee hellingen want die zijn niet van de poes
tip: stop gewoon aan een benzinestation (wc) langs de autostrade, dan moet je ginder nie meer aanschuiven...funky wrote:de dag zelf aanmelden aan de juiste tafel (afstand)